Şimdi Ara

Bebek İhtiyaçları İçin Sıcak Fırsatlar (155. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38.480
Cevap
1.421
Favori
2.591.640
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
95 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Hastaneye giderken yenidoğan bebek ve hastanedeki ihtiyaçlar için malzemeleri koymak üzere bir valiz almayı planlıyorum. Orta boy bir valiz yeterli olacaktır. Bu konuda tavsiyesi olan var mı?

    Bildiğiniz hali hazırda bir valiz kampanyası vs. var mı?

    Teşekkürler
  • annelütfen'in müşteri temsilcilerine telefonla bağlanabilen var mı aranızda? Yoksa o kadar söylendikten sonra engellediler mi beni?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    annelütfen'in müşteri temsilcilerine telefonla bağlanabilen var mı aranızda? Yoksa o kadar söylendikten sonra engellediler mi beni?

    Hocam var bu isin icinde bi is.toparlayacaklardir elbet ama diger firmalar bir sikinti yasamazken bunlar niye sikinti yasiyor dusundurucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Annelutfen'den 11.11.2013 tarihinde sipariş ettiğim 30 adet unibaby bugun geldi.
  • sparco55 kullanıcısına yanıt
    Bugün farklı zamanlarda neredeyse 10 defa aramama rağmen telesekreterden öteye geçemedim. Hiçbir müşteri temsilcisiyle görüşemedim. Bu işin altında başka bir şey var ya anlayamadım...
  • sku kullanıcısına yanıt
    Gercekten cok ilginc.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sipariş geldiğinde sitede sipariş bölümünde kargo takibi yoktu. Sipariş hala hazırlama aşamasında gözüküyordu bi anda sabah kargo geldi :) Hatta kargocu kargo faturasını falanda bulamamıştı. Günlük teslimat listesinde gözükmediğinden altta boş bi yere adımı soyadımı yazıp imzaladım aldım. Lojistikte bi sıkıntı var annelutfende ama çözülecektir sabredin acelesi olan şeyleri sipariş etmeyin.

    Bebek İhtiyaçları İçin Sıcak FırsatlarBebek İhtiyaçları İçin Sıcak Fırsatlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xaero -- 19 Kasım 2013; 19:03:48 >




  • http://www.annelutfen.com/urun/chicco-kizilotesi-kulaktan-olcer-termometre-comfort-quick-102567

    ateş ölçer-65 tl

    Bebek İhtiyaçları İçin Sıcak Fırsatlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gult3kin -- 19 Kasım 2013; 17:02:43 >




  • Birde yılsonu geldiği için büyük firmalarda Chicco, Philips vs gibi yani ana tedarikçilerde stok sayımları kontrolleri yavas yavas baslar. Yeni yıla stoklu girmemek için depolardaki ürünler harici birşey ithal etmezler. Bu nedenle bu sıralar alacağınız bazı şeylerde tedarik sorunu yaşayabilirsiniz. Dikkat etmekte fayda var.
  • Genelde annelutfen.com konulu sıkıntılar belirmiş bu aralar dikkat ettiğime göre. Ancak ben tüm siparişlerimi teslim aldım, son siparişim biraz gecikti ancak bununla alakalı da sitelerinde ve maillerle durumu açıkladılar. Daha fazla üzerlerine gitmeye gerek yok. İptal etmek istediğinizde zaten hiç zorluk çıkarmadan iptal ediyor adamlar. Bu zamana kadar bir sürü kampanyasından ve indirimlerinden yararlandık. Sizce piyasadan çekilmeleri bizim işimize mi gelir? Elbette hayır. O sebeple biz de destek olmalıyız bence bu zamanda. Zaten acil ihtiyaçları olan arkadaşlar(bez,mama gibi) genelde hızlı şekilde ulaşıyor, bunun dışındaki ürünlerde sorun olabilir.
    Ortada ciddi bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, internet sektörünün içinde biri olarak annelutfen'in aldığı yatırımları da yakından takip ediyorum. Öyle kolay kolay biz çekiliyoruz diyecek firma değil( borusan ceo su gibi önemli kişiler yatırımcı pozisyonunda)
    İş yerim gebze de olduğu için yarın falan uğrayıp yeni lojistik depolarına bakıcam izin verirlerse de fotoğraf çekerim sizin için Hepimizin içindeki kuşkular da son bulmuş olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cratos4203 -- 19 Kasım 2013; 18:37:54 >




  • cratos4203 kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsunuz ancak Ekim ayından kalan siparişleri gönderememek nedir Allah aşkına? Kasım ayının yarısını geçtik, yakında bu ay da bitecek. Bahane olmamalı yeni lojistik merkezlerine taşınmaları. Bakın bugün kendi çalışma süreleri içerisinde farklı zamanlarda neredeyse 10 kere aradım, hiçbir müşteri temsilcisine ulaşamadım. Böyle mi hizmet veriyorlar? Kızıma şampuan ve emzik aldım son siparişimde. 2 haftadan fazla süredir bekliyorum. 2-3 defa şu zamana göndereceğiz, bu zamana göndereceğiz diye oyalıyorlar. Ne gelen var, ne giden... Şu an eşim, kızımla birlikte evimde. Ben bir süredir iş için şehir dışındayım. Eşimin dışarıdan istediğimiz marka emzik ve şampuanı alması mümkün değil. Bizim şampuanı mı kullandırayım şimdi kızıma? Acil ihtiyaçlarınızı almayın diyorsunuz, haklısınız ancak son siparişlerimizi verirken bir sıkıntı olabileceğini öngörebilseydik zaten kampanya filan dinlemez, girmezdik bu işe.

    Büyük firma olacaklarmış da bilmem neymiş de... Yahu facebook sayfalarında kampanya iletilerini 5-6 saat aralıklarla göndermeyi biliyorlar da sitelerinde hâlâ stokta gösterdikleri ürünleri mi temin edemiyorlar? Facebook sayfalarıyla ilgili arkadaş sürekli yorum siliyor sayfalarından. Başka türlü yardımcı olduğunu görmedim. Her ne olursa olsun bir yolunu bulup, gerekirse ürünleri temin edip geçici olarak derme çatma bir depodan da göndermesi gerekir böyle büyük bir şirketin. Tüketici kanununu çiğneyip, hâlâ sitende tüm ürünlerde 1-3 iş gününde gönderiyoruz yazmayacaksın. Ana sayfanda işu an taşınıyoruz, bütün ürünleriniz 10-15 günde gelebilir, hazırlıklı olun diyeceksin ya da stoğunda olmayan hiçbir ürünün sayfasında 1-3 iş günü vs. yazmayacaksın, güncelleyeceksin.

    Kusura bakmayın bu kadar patladığım için ancak şu an kendilerine hiçbir şekilde ulaşamamam nedeniyle o kadar sinirliyim ki anlatamam...

    Yarın gittiğinizde bu durumları da özellikle belirtirseniz sevinirim.




  • Annelütfen den 27 ekimde verdiğim sipariş nihayet bugün teslim edildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cratos4203

    Genelde annelutfen.com konulu sıkıntılar belirmiş bu aralar dikkat ettiğime göre. Ancak ben tüm siparişlerimi teslim aldım, son siparişim biraz gecikti ancak bununla alakalı da sitelerinde ve maillerle durumu açıkladılar. Daha fazla üzerlerine gitmeye gerek yok. İptal etmek istediğinizde zaten hiç zorluk çıkarmadan iptal ediyor adamlar. Bu zamana kadar bir sürü kampanyasından ve indirimlerinden yararlandık. Sizce piyasadan çekilmeleri bizim işimize mi gelir? Elbette hayır. O sebeple biz de destek olmalıyız bence bu zamanda. Zaten acil ihtiyaçları olan arkadaşlar(bez,mama gibi) genelde hızlı şekilde ulaşıyor, bunun dışındaki ürünlerde sorun olabilir.
    Ortada ciddi bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, internet sektörünün içinde biri olarak annelutfen'in aldığı yatırımları da yakından takip ediyorum. Öyle kolay kolay biz çekiliyoruz diyecek firma değil( borusan ceo su gibi önemli kişiler yatırımcı pozisyonunda)
    İş yerim gebze de olduğu için yarın falan uğrayıp yeni lojistik depolarına bakıcam izin verirlerse de fotoğraf çekerim sizin için Hepimizin içindeki kuşkular da son bulmuş olur...

    nedense bana hiç samimi gelmedi bu mesaj. otomobil forumlarının dışında sıcak fırsatlarda sadece annelutfen indirimlerini paylaşan bir üye olduğunuz için belki de.. bir de tırnak içinde "KOSKOCA" firmanın imajını düzeltmek neden sizin gibi bir üyeye düşüyor anlam verebilmiş değilim.

    onlarca müşteriyi aptal yerine koyarak siparişlerini göndermeyen,

    telefonlarına çıkmayan,

    diğer bütün siteler mevzuat gereği 7 gün içinde koşulsuz şartsız iade aldığı halde bunu yapmayacağını açık seçik yazarak mevzuata aykırı olduğunu beyan eden

    kendi hatalarından kaynaklanan bir sebeple iade için gönderdiğim ürünün bedelini kartıma iade etmeyerek hesabıma annelutfen puan denilen zırvadan tanımlayarak beni yeniden kendilerinden alışverişe zorlayan ve bunu yaparken de "değişim için göndermiş olduğunuz vırt zırt ürününüz bla bla bla" diye utanmadan mail atan bir firmanın savunulacak bir tarafı yok benim gözümde.

    eğer tabii sahibi, ortağı ya da çalışanı değilseniz.




  • muzzy255 kullanıcısına yanıt
    Hangi cümlelerim size samimi gelmedi acaba? Bende nihai tüketici olarak görüşlerimi belirttim. Acil ihtiyacı olan kişiler bu süreçte en azından market tarzı yerlere yönelsin dedim. Neyin reklamını yapıyorum hocam sizce?
    Otomobil forumlarına yazarım evet çünkü otomobillere karşı ilgim var. Onun dışında sıcak fırsat bölümü benim için ihtiyaç. Bu yüzden çok fazla yorum yazmam ya da iyi birşey bulursam nadiren paylaşırım.
    Burada işini iyi yapmaya çalışan bir firmayı "ezmeyin" demek istedim.
    İade konusuna gelicek olursak. Müşteri hizmetleri elbette ilk önce puan konusunda yönlendiriyor bizi ama ben illa kredi kartı deyince de kartıma iade yaptılar birkaç sefer. Bunda yanlış bir durum yok bence, diğer firmalarında yapacağı gibi önce puan yüklemek işine geliyor, müşteriyi tekrar alışverişe yönlendirmek için.

    Emin olun bu firmanın sahibi olsaydım buradan yazı yazmak yerine operasyonel süreçleri bir an önce rayına oturtmak için gece gündüz çalışır, toplantı düzenlerdim :) Ki annelutfen yönetimi de bu süreci en az yara ile kapatmak için çalışıyordur, çalışmak zorunda zaten insanları kaybetmemek için.




  • cratos4203 kullanıcısına yanıt
    bunun bir polemiğe dönüşmesini istemiyorum, firma sahibi olduğunuzu söylemedim ancak samimi gelmeyen taraf bunca müşteriye bu kadar kötü deneyim yaşattıktan sonra ancak bir firma sahibi sizin yaptığınız gibi firmayı savunur ve hatta tesisine gidip fotoğraf çekmekten bahsederdi.

    ancak gece gündüz çalışıp toplantı yapacağınızı duyduktan sonra annelutfenle bir bağınız olmadığı savunulabilir, çünkü onların imajlarını düzeltmek için hiçbir şey yapmadıkları ortada.

    bütün bu yaşananlardan sonra ben ne kendim annelutfenden alışveriş yaparım ne de çevremdekilere yaptırırım. saygılar.
  • Yeni baba adayi olarak mesajim bulunsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musaulker kullanıcısına yanıt
    Tek bir valiz yerine anne ve bebek icin ayri cantalar hazirlamistik. Daha kullanisli olmustu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHeMLy-CHaY

    Yeni baba adayi olarak mesajim bulunsun

    Hayırlı olsun. Allah bir an önce sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHeMLy-CHaY

    Yeni baba adayi olarak mesajim bulunsun

    Allah kucaginiza almayi nasip etsin insallah.Hayirli ugurlu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadas n11 den bebek bezi alacak olan varsa bana bi ulaşsın pm den, bi güzelllik yapıyım :D

    http://www.n11.com/prima-sok-paket-4-adet-premium-care-5-beden-784-adet-islak-mendil-P16891264

    bi cok beden var
  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.