Şimdi Ara

Bazı düşünceler yaşama şevkimi düşürüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 6 yıl önce filan okulda öğretmenimiz bir soru sormuştu bir öğrenci cevaplamıştı soruyu hoca da "Doğru cevap. Bildin. Bunun çalışmakla ilgisi yok çok zeki bu çocuk." gibisinden şeyler söylemişti. Sonra düşündüm çocuk hakikaten zekiydi. Benden daha zekiydi. Yani hayat hiç adil değil. Hiç bi yönden artım yok. Yeteneğim yok,zeki değilim,tip yok ben neden yaşıyorum? Sadece intihardan korktuğum için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1DF3AA226 -- 8 Ekim 2017; 11:28:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • biraz salmak gerek aga. kendin için yaşa sadece kimseyi önemsemeden umursamadan yaş. Mutlu olmak lazım
  • Bunu düşünebiliyorsan her şeyi yapacak kadar zekan vardır. Bahane uydurma dostum, ne olmak istiyorsan onun için çalış. Tip bende de yok. Ee napalım yani, ölelim mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThePscho

    Bunu düşünebiliyorsan her şeyi yapacak kadar zekan vardır. Bahane uydurma dostum, ne olmak istiyorsan onun için çalış. Tip bende de yok. Ee napalım yani, ölelim mi ?

    Ben artık hiç bir şey istemiyorum. Ne istesem olmuyor ki zaten. Mutsuz değilim mutlu da değilim. Tüm başarısızlıklarımı,yetersizliklerimi kabul etmiş durumdayım. Hiç bir şey de istemezsem hayal kırıklığı da yaşamam hem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tüng


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThePscho

    Bunu düşünebiliyorsan her şeyi yapacak kadar zekan vardır. Bahane uydurma dostum, ne olmak istiyorsan onun için çalış. Tip bende de yok. Ee napalım yani, ölelim mi ?

    Ben artık hiç bir şey istemiyorum. Ne istesem olmuyor ki zaten. Mutsuz değilim mutlu da değilim. Tüm başarısızlıklarımı,yetersizliklerimi kabul etmiş durumdayım. Hiç bir şey de istemezsem hayal kırıklığı da yaşamam hem.

    Bir iki sene önceki düşüncelerim seninle birebir aynıydı. Şimdi ben ne desem boş olacak çünkü ben de kimsenin dediğini uygulamazdım. Zamanla geçer merak etme. Sıkma canını.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sırf şu anlattığın örnek yüzünden umutsuzluğa kapılma. Çalışarak herkes bir şeyler yapabilir. Zeka sürekli gelişen bir şey. Umutsuzluğa kapılmaya gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahmet kaya bayılarak dinlenirken mustafa yıldızdoğana burun kıvrılması yaşama şevkimi düşürüyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ratch

    Sırf şu anlattığın örnek yüzünden umutsuzluğa kapılma. Çalışarak herkes bir şeyler yapabilir. Zeka sürekli gelişen bir şey. Umutsuzluğa kapılmaya gerek yok.

    Zeka genetik değil mi? O çocukla benim genlerin yani düşünme becerim aynı değil. Naparsam yapayım benden daha iyi olacak. Yaşam hiç adil değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tüng


    quote:

    Orijinalden alıntı: ratch

    Sırf şu anlattığın örnek yüzünden umutsuzluğa kapılma. Çalışarak herkes bir şeyler yapabilir. Zeka sürekli gelişen bir şey. Umutsuzluğa kapılmaya gerek yok.

    Zeka genetik değil mi? O çocukla benim genlerin yani düşünme becerim aynı değil. Naparsam yapayım benden daha iyi olacak. Yaşam hiç adil değil.

    Tamam genetik yönü var ama yüzde yüz genetik değil. Böyle düşüneceğine kendini geliştirmeye bak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben 17 yaşımdayım yakında 18 olacağım. şimdiye dek genetiği yüzünden zeki olan bir insan bile tanımadım. öyle bir şeyin olduğuna da inanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Funky Boy with Hurricane

    ben 17 yaşımdayım yakında 18 olacağım. şimdiye dek genetiği yüzünden zeki olan bir insan bile tanımadım. öyle bir şeyin olduğuna da inanmıyorum.

    Neye göre zeki olunuyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeka ile çalışmak farklı bişey zeki olan belki senin göremediğini görür ama sen onun yapamadığını yapabilirsin çalışarak.Herkes iyi özelliklerle doğmuyor burdaki çoğu kişi senden farklı değil sadece farklı çalışarak çabalayarak kapatıyor ve bazılarıda geçiyor bu farkı, kendine sor şimdiye kadar niçin çabaladım neyi denedimde başarısız oldum "eğer hiç başarısız olmadıysan hiç denememissindir." diye bir söz var. yazılım öğren , biz müzik aleti çalmaya çalış, bir konuda kendini geliştir mutlaka farkını kendin yarat.zaten ülkemizde zekada pek bir işe yaramıyo o konuda pek üzülmene gerek yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tüng


    quote:

    Orijinalden alıntı: Funky Boy with Hurricane

    ben 17 yaşımdayım yakında 18 olacağım. şimdiye dek genetiği yüzünden zeki olan bir insan bile tanımadım. öyle bir şeyin olduğuna da inanmıyorum.

    Neye göre zeki olunuyor?

    olunmuyor. bir insana zeki dersiniz çünkü sizin görmediğiniz bir şeyi görmüştür ama göremeyeceğiniz değil. daha dikkatli, odaklı, sakin bir yaşam sürdükçe fark ettiğiniz şeyler de artacaktır. dikkat kendiliğinden gelişen bir şey değildir. emek ister. bazı çocuklar çocukluklarında bu yeteneklerini geliştiriyorlar. mesela ben okul öncesi senelerce kuran kursuna gittim ve okula gittiğimde sürekli yüksek notlar aldım zeki diye anıldım ve deneme sınavında ilçe 1.si olmuştum daha 2.sınıfta. ama zeki miydim, zeki miyim? hayır değilim. genetik zekilik diye bir şey varsa da bu bir çeşit bozukluktur. ben zekanın genetik olduğunu düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan0058

    zeka ile çalışmak farklı bişey zeki olan belki senin göremediğini görür ama sen onun yapamadığını yapabilirsin çalışarak.Herkes iyi özelliklerle doğmuyor burdaki çoğu kişi senden farklı değil sadece farklı çalışarak çabalayarak kapatıyor ve bazılarıda geçiyor bu farkı, kendine sor şimdiye kadar niçin çabaladım neyi denedimde başarısız oldum "eğer hiç başarısız olmadıysan hiç denememissindir." diye bir söz var. yazılım öğren , biz müzik aleti çalmaya çalış, bir konuda kendini geliştir mutlaka farkını kendin yarat.zaten ülkemizde zekada pek bir işe yaramıyo o konuda pek üzülmene gerek yok

    Her denediğimde potansiyelim olmadığı düşüncesi beni bitiriyor. Boşuna uğraşıyor gibi hissediyorum. Mesela vücut geliştirme hoşuma gidiyor ama ne de olsa boyum kısa diye potansiyelimin olmadığını düşünüp yapmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.