Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Bayramlaşırken olan iğrenç şey..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
96
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bayramlaşırken olan iğrenç şey..
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Bugün de bayram işte anneannemin yanına gittik.Yaşlı kadın, akraba da çok,yardım ediyoruz.Sonra misafirleri ağırlarken bi dayı geldi tabi ben tanımıyorum.İşte ikram falan bayramlaşma, sıra harçlığa geldi elini öptüm kafamı geri çekerken el hareketi çekti dedim dayı sen hayırdır ulan ver allahım ver sapladım emaneti.Sonra baktım emaneti göbeğinin içine doğru çekti gözleri kıpkırmızı oldu kanatları falan çıkarak zebaniye dönüştü.Tam kaçacakken benim emaneti göbeğinden bi sıvıya dönüştürerek yüzüme attı.O kokuyla bayıldım ve şuan zindandayım.Bayram bayram iki kuruş para vermemek için yaptığına bak.Evet beyler taktik bekliyorum.Baklava falan götüreceğim daha adana.Ayrıca ailenin küçük bireyleri bile tanıyor yaptığı şey rezillik anneannemin üzülmesini istemem.Birşey yapmamayı düşünüyorum.Neyse herkese hayırlı bayramlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Saçma filan ama güldüm



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Sonra bir uyanıyorsun kıçın açıkta kalmış



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psssssttt




  • Yüzbaşı
    498 Mesaj
    Hareket çektiden sonrasını okumadim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2423 Mesaj
    Başarısız csb. Konuya çok erken girmişsin. Kendini geliştirmelisin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    41 Mesaj
    Kanatlari cikan zebani



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    Hava fena yağıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    PSN:Darkhate90
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj
    Ulan uzun zamandır zebani görmüyordum bitti zannettim zebani aramadan okudum okumaz olaydım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1410 Mesaj
    İyiki yuzune bosalmamis



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 Snooker Dünya Şampiyonu Mark Selby Reis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flocky88

    İyiki yuzune bosalmamis

    Hocam yapmayın bayram bayram...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    113 Mesaj
    Hocam hemen girmissiniz zebaniyi. Olmamis



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    43 Mesaj
    Bir damla hüzün



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Pokémon GO Oynamayanlar Kulübü

HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bey Azura
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.