Şimdi Ara

Bayram yoğunluğu operatörleri yine çökertti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
0
Favori
7.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peki bir felaket yaşandığı vakit bu AVM dar kapıları bu müşteri yoğunluğunu karşılayabilecekmi bence hayır geçmişte bu AVM kapılarının dar olduğu görüldü tecrübe edildi lakin bu tecrübeden ders alan yok operatörler her türlü senaryoya karşı hazırlıklı olmalı yoksa zor zamanlar dışında hizmet kaliteleri ile övünmeleri işgüzarlıktır.

  • Bayram yoğunluğu operatörleri yine çökertti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ve yine verdiğim paraları hiç birinin hak etmediğini anladık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Muhatap olmayın he deyin geçin gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türk telekom wowifi ile 127 arama yaptım hiç sıkıntı yaşamadım normal şebeke nasıldı bilemiycem
  • YOURMOVE kullanıcısına yanıt
    Ama 1 saat geçerli 1gb. Yoksa çok olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahtekarlığa harcayacakları zihin gücünü hizmete harcasalar şimdiye uçarlardı. Telekom sektöründe zihniyet ben bildim bileli değişmedi
  • Forumda üç dört tane azıllı ruh hastamız var ne yazık ki, engelleme ile en güzelini yapmışsınız bir süre sonra zaten herkes engelleyince kendileri başbaşa takılır hale gelecek, benim anlamadığım bu adamlar sürekli ceza alıyor ama bir türlü temelli atılmıyor forum yönetimine diyecek söz bulamıyorum bu konuda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aldıkları her fazla kuruş haram zıkkım olsun. Sadece bunlara değil her firma ve markaya.

  • 5.6 deprem sonrası dünyanın sözünü bunlar vermedi mi?

  • Kıyaslamanız çok yanlış. Sizin mantığınız ile düşünürsek şöyle olmalı;

    Afyon’dan örnek verelim. Afyon için 3 AFAD ekibi mevcut. Ancak ortalama yoğunluğa bakarsak AFAD için 1 ekip bile lazım değil, 2 kişi olması yeterli.
    Afyon’da 3 itfaiye merkezi var. Ancak ortalama çıkan yangınlara göre 1 merkezi geçtim, 1 itfaiye arabası olması yeterli.
    Türkiye geneli hastanelere baktığımız zaman doluluk oranı %60 seviyesinde, o zaman 5’te 2’sini kapatmamız gerek.
    Operasyonlar için gereken asker sayısı 50.000 civarında. O zaman geriye kalan 650.000 askere gerek yok.
    İnternet omurgası akşam 5 saatlik aralık hariç 19 saat boyunca %50’nin altında doluluk ile çalışıyor. O zaman akşam 5 saatlik yığılma var diye masraf yapmalarına gerek yok yarı yarıya düşürsünler kapasitelerini.

    Sizin söylediğiniz mantık ile düşünürsek bu konu ile alakalı olan kıyaslar bunlardır.

    Ordu, sağlık, itfaiye, arama-kurtarma, iletişim gibi acil durum faaliyetleri sayılabilecek ve insan hayatını etkileyebilecek konularda maliyet hesabı yapılıp da ortalama yoğunluğa göre bir hizmet belirlenmez. Acil senaryolar hesaplanıp hizmetler ona göre şekillendirilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcell'in baz istasyonları planlaması zaten şuan sizin örnek verdiğiniz hastane siatemi gibi fazla kapasite içeriyor zaten. Baz istasyonu genel abone sayısı 200 ise,Turkcell 400 kişilik kapasite bulunduruyor yani 2 katı. Yani burada ortalama abone sayısı 200 deyip 200 abonelik baz istasyonu koymuyor,her ihtimale karşı 2 katını bulunduruyor ve genellikle bu kapasitenin abone tarafından zorlandığı olmuyor,fazlasıyla yetiyor.
    Bayramların ilk günü ise bu 2 katı kapasitenin birkaç saat yetmediği oluyor. Bu durum sadece yılda neredeyse 2 gün de bir kaç saat. Bu öngörülebilir ve kabul edilebilir bir durum. Yılda sadece 2 gün 2 saat bu durum yaşanıyor diye daha büyük,yada daha fazla istasyon yerleştirmeye gerek yok. O istasyonlar hadi şuraya koyalım demekle olmuyor,maddiyatını geçelim,bir çok zorluğu var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halk sağırlığı ile ilişkili kamu faaliyetleri ile kar amacı yürüten özel şirketleri kıyaslamak biraz alakasız olmuş, dediğiniz ancak Amerika gibi tam kapitalist ülkelerde uygulanan bir durumdur biz yarı kapitalist yarı sosyal devlet bir ülkeyiz bu tip kamu hizmetlerinde karlılık ikinci plandadır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Yer yer illa ki patlamıştır. Bağlı olunan baz istasyonu kapasitesiyle alakalı bir durum.

    Bende de Turkcell-Turkcell, Vodafone-Vodafone ve Vodafone-Turkcell aramaları sorunsuz geçti.

    Ufff yine fanboy oldum galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom kullanıyorum. Bu sıkıntılar bir banamı denk gelmiyor. Bayramda kimi aradiysam sorunsuz ulaştım. internette de sorun yoktu. Elazığ depreminde yine pek sorun yaşamadım. Depremde Turkcell kullanan komşu sorun yaşadığını söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her bayramda değil bu bayramda ekstrem durum vardı ve iletişimin kesilmesi gayet olası. Önemli olan saatlerce ulaşamama durumu olmaması. Onun haricinde şimdi değil yarım saat sonra ararsın yine ararsın yada whatsapp arama yaparsın yine ulaşırsın. Abartmanın anlamı yok.

    Vodafone ile hiç sorun yaşamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yilda 2 kez yogunlukta kullanilicak diye koyulmamasi degil acil durumlarda yetebilecek alt yapi planlamalari buna gore alt yapilarini guclendirmeleri gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.