|
Selamlar, öncelikle iyi bayramlar, bende bayramın 4. Günü hız sınırı aşma cezasını yemiş bulunmaktayım. Yanlış anlaşılmasın, yaptığım yol da 40 km. Eşimi ve çocukları köyden, merkeze getirmekten ibaret, ne levha ne uyarı hiçbir şey yoktu. Daha önce de aynı yolda hız sınırı yada radar kontrol levhası koyup denetim yapılırdı, 15 senedır ilk defa bu yolda ceza yemiş oldum. Neyse devletimize fedaaaa olsun ama konvoylar, ve şatafata gidecekse..... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
[simage][/simage]
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI::::: 2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt









