Şimdi Ara

BAYKURT-Forever Archer (((NEW VIDEO))) !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 23
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 24
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BAYKURT06 (24 mesaj) exselans562 (2 mesaj) zenten- (2 mesaj) LuciD` (1 mesaj) TexasRanger (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> Karakter Tanıtımı - Resimler - Videolar >> BAYKURT-Forever Archer (((NEW VIDEO))) !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaslar mutlaka izleyip yorum yapın pls...


    http://www.youtube.com/watch?v=5LyDOuuX8nQ

    KOTU SOZ VE HAKARET ETMEYİNİZ!!!

    EMEĞE SAYGI LUTFEN!!!



    |
    |
  • Yarbay
    6027 Mesaj
    archery konusunda fazla bişi yapamazlar derim fakat güzel video olmuş tebrik ederim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    468 Mesaj
    güzel video archery le oynamak bambaşkadır.
    |
    |
  • Yarbay
    5479 Mesaj
    güzel ama archer ii itemin yoksa paspas
    |
    |
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: arseniCem

    güzel ama archer ii itemin yoksa paspas

    +1 Archer da item olmazsa olmaz. Sonuçta combo yok bişi yok sağlamlık önemli bence.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    450 Mesaj
    Güzel videoo
    |
    |
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    YAZIKLAR OLSUN SANA...
    NEANDERTHALSTAN ÇALDIĞIN İTEM SANA HAYIR GETİRMEZ ELBET SOYULACAKSIN !
    Çalınan item +8 shell'dir
    |
    |
  • Yarbay
    2595 Mesaj
    Süper Video Yanlız 72 + arc üstüne np Kasan adam tanımam birde magae
    |
    |
  • Yüzbaşı
    473 Mesaj
    evt bu hırsız +8 shell yalan olmustu bu forumda da açıklanmıştı
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Onun bunun itemini çalıp video koymakla olmaz.
    |
    |
  • Binbaşı
    1247 Mesaj
    onu bunu geçtim çok özenti olmuş videonun başı (elunun videosundan) ORjianl olmakda fayda var
    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: xxIKaaNIxx

    YAZIKLAR OLSUN SANA...
    NEANDERTHALSTAN ÇALDIĞIN İTEM SANA HAYIR GETİRMEZ ELBET SOYULACAKSIN !
    Çalınan item +8 shell'dir



    arkadaslar bunu ben açıklamıstım ve tekrar söylüyorum itemi ben çalmadım ayrıca neanderthals üyeleride bunu biliyordu zaten bu konu aramızda halledildi ayrıca benim adım ismet 23 yasındayım ve sabah 8:30 aksam 22:00 arası full time çalısıyorum chara ercan adında arkadasım girip cz yapıyordu malum neanderthals çok np isteyen bi clan ve np durmadan yükselmesse clanda bulunamayacaım söyleniyordu bunun için ercan a rica ettim np kasması için ayrıca ventrilo adlı konusma programın dan da ercan hep clanla dialog içindeydi açıkçası ben bu itemi çalmam zaten çalmak için de zamanım yok bakın o konuyu bidaha okuyun özellikle 2. sayfasında konu açıklığa kavuşuyorhttp://forum.donanimhaber.com/m_19866443/mpage_2/key_//tm.htm#19919397

    Mutlaka bakın ben çalmadım çünkü itemi... eer ben çalmıs olsam zaten buraya bişi yazmaya yüzüm olmazdı ok itemi çalan ben deilim...
    BU KONU HAKINDA Bİ BİLGİSİ OLMAYAN YAZI YAZMASIN LÜTFEN...


    LÜTFEN VİDEO İLEİLGİLİ YORUMLAR YAZILSIN...
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kardeşim Kim Çalmışsa Çalmış İtem senin charından Çalındıysa eğer Onu geri vermek senin sorunun.
    Yok ercan çaldı yok o çaldı falanla Olmuyor.El emeğinle hakkınla şuraya bi video koyda izleyelim.Ondan bundan çaldığın itemlerle olmaz.
    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: daswet

    Kardeşim Kim Çalmışsa Çalmış İtem senin charından Çalındıysa eğer Onu geri vermek senin sorunun.
    Yok ercan çaldı yok o çaldı falanla Olmuyor.El emeğinle hakkınla şuraya bi video koyda izleyelim.Ondan bundan çaldığın itemlerle olmaz.



    kardesm o olaydan benim haberim yoktu olaydan 1 hafta sora ben örendim öle bişi olduğunu ve charımın şifresini de deiştirdim hemen ayrıca charımdaki tüm itemlerim kitli ve +8 shel die bi itemim de yok ve son olarak itemi çalan kişi benim charımda bırakmamıs baska bi chara aktarmıs bana da sölemedi aksam msn açtıım da bana clandan atılmıs olduğunu söledi charın bende ok dedim zatn clandakileri pek tanımıodum uzun zamandır da human olmayı düşünüodum ve human oldum aradan 1 hafta cz de kestiğim bi neanderthals üyesinden letter yoluyla msj geldi ve item hakkında söylendi bende onu hemen clan lideriyle görüstüm clandan atılma sebebiminde bu olduunu örenince hemen şifremi deiştirdim ertesi günde msn den ercan adlı arkadas saydıım şerefsize sordum neden yaptın die o itemi geri ver die bana sattıını ve parasıyla da kendine adream char dizdiini söledi bende çok kızdım ve kapattım ardından 2 gün sora da kardesim söledi abi donanimhaber de senin hakkında yazı yazmıslar die ve bende hemen burda konuyu açıklığa kavusturdum ayrıca itemi vermek için gelecek ay gold premium alıp bazı itemlerimi satacağım bunuda item sahibi bilio onunla konustuk ve olayı tatlıya bağladık bu durumda size bilmediiniz şeyler ile ilgili yorum yapmak düşmez beni 2 senedir tanıyan arkadaslarım var ben çalısan biriyimistediimbişi olursa bunu kazandıım parayla almayı daha çok isterimkimsenin hakkında gözüm yok zaten bu olay gündüz olmus ve ben ogün işteydim aksam da saat 22:00 dan sora evde olmustum açıkçası ben almadım ama geri ödemek için elimden geleni yapacam...
    |
    |




  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    VİDEO İLE İLGİLİ YORUM YAPIN ARKADASLAR OK? O KONU KAPANDI BEN SUÇSUZUM BUNU CLAN YETKİLİLERİDE BİLİO SADECE BURDA KONUSMAK İSTEYEN VE POST KASANLARYER KAPLAMASIN...
    |
    |
  • Yarbay
    2598 Mesaj
    5 li ok da çok iyisin
    62 yi pek kullanmıyorsun
    archer için en önemli 2 skill Magic shield
    vs ye giren ama hp si çok azaldıgında kaçmaya baslayan warriorlara
    neden ice shot atmiyorsun
    birde videoda vs ye girmedigin pk için de oldugun charların ismini neden geçiyorsun ki
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ne yalan söyleyeyim beğendim

    Zekice oynuyorsun yani karşındaki asasa sürekli mana silme atmıyorsun mesela nerde ne zaman atıcağını biliyorsun bu hoşuma gitti.

    Bide karşına iyi adamlar gelmiş çoğu combo bilmiyor okçu karşısında s+skill combosu yapılması gerektiğini 70+ adam bilmiyorsa bence bırakmalı o charı hakkını verecek birisine armağan etsin

    Devamını beklemeyiz yani beklemem ama yenilerini koyarsanda izlerim
    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    herkesin oynama şekli farklıdır dostum ice genelde atıom zaten bi çok vs'm de yanlız magic shield gibi skill leri durmadan basmak sıkıcı oluo ayrıca styx ve lighting shot u da çok fazla kullanıyorum sadece video çkerken biraz dikkatimi canıma verdiğim için çoğu zaman mana bile basamıorum zaten beni çldüremeyen bi rakibin ölmekten veya kaçmaktan baska biseçeneği kalmıo :D ama kesemediğim kişilerden de asla vs den kaçmam sonuna kadar devam ederim MuratZeh de beni bu konuda iyi bilir 80 lwl warior olmasına ramen baya uzun süre benim üzerimde urasması gerekiyo :D vs den kaçmam...
    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up arkadaslar herkes izlesin..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    gusel bisiye benzior
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
eksikgedik.com
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.