Şimdi Ara

[[[[[[[[[[ BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 ]]]]]]]]]]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
2.510
Cevap
2
Favori
75.989
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> [[[[[[[[[[ BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 ]]]]]]]]]]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N


    http://www.youtube.com/watch?v=K2Qpui1hYBw


    sweetwater cok guzel soyluyor yaw
    |
    |
    _____________________________
    <a onclick="return dhExternalLinkRedirect(this)" href="/ExternalLinkRedirect?url=http://pitapata.com/" data-href="http://pitapata.com/" ><img src="http://pdgf.pitapata.com/Sqdsp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="PitaPata Dog tickers" /></a>




  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LilxE07


    quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N


    http://www.youtube.com/watch?v=K2Qpui1hYBw


    sweetwater cok guzel soyluyor yaw

    Kanka psn girr
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    Arkadaşlar size bir sorum olacaktı.Evde internet yok.Haliyle oyunu sadece single mod da oynayabilirim.Bu oyunun single modunu tavsiye eder misiniz (Oyun uzunluğu,kurgu ve grafikler açısından) ?Birkaç yerde single modunun pek iyi olmadığını okudum.Oyunu ona göre alacağım.Cevaplar için şimdiden teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 13 saat 20 dakika kadarı kaldı.
    arkadaslar ps3 de online oynuyorum bc2 yi herhalde framate 10-15 gidip geliyor gözlerim cok agriyor, mw2 de hic agrimiyordu yani güzelim oyunun icine etmis dice ve ea ben bunu nasil oynucam bu sekilde yazik yazik
    |
    |
    _____________________________
    acer nitro5+ xaomi mi a3+ huawei nova 5T
  • Yarbay
    2073 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N

    GOL Sniper Magnum+Red Dot bir sefer seçin,ekranda anormal birşey görüyormusunuz.Çünkü her deneyişimde iğrenç bir texture hatası oluyor.

    Sadece bu seçeneklerde yok ama sanırım GOL Sniper da bir sorun var.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    201 Mesaj
    Sonunda PAL oyunlara update geldi..

    7 MB kadar birşey.. ne varsa içinde artık
    |
    |
    _____________________________

    PC bitti artık PS
  • Yarbay
    4052 Mesaj
    Harika haber. Fazla beklemeden oyuna dalabileceğiz. Bu akşam lostun yeni bölümünü seyredip ben de geliyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: CekilmisFilm

    Sonunda PAL oyunlara update geldi..

    7 MB kadar birşey.. ne varsa içinde artık


    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    201 Mesaj
    Update sadece Shop için arkadaşlar sadece Shop bölümü geliyor haritalar vs gelicek dlc'leri gösteriyor felan bir işe yaramıyor yani
    |
    |
    _____________________________

    PC bitti artık PS
  • Yarbay
    13632 Mesaj
    Bu oyunun single ı nasıl arkadaşlar
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Bu oyunun single ı nasıl arkadaşlar



    Vallahi şimdi aynı soruyu sormak üzereydim, sen sormuşsun. Bende buna cevap arıyorum, multi sevmeyen biriyim, single için almaya değermi? Uzunluk falan gibi...??
    |
    |
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Siyah
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 13 saat 20 dakika kadarı kaldı.
    arkadaslar,13 . level deyim , mw2 deki gibi personel MAYIN yokmu bu bc2 de?tank MAYIN lari var ama personel mayin göremedim . aklima gelmisken sorayim ayin 30 da gelecek yeni haritalari elimdeki VIP sifreleri ile indirebilecekmiyim yoksa ödemeli mi?
    |
    |
    _____________________________
    acer nitro5+ xaomi mi a3+ huawei nova 5T
  • Yarbay
    2054 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İtfayeci


    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Bu oyunun single ı nasıl arkadaşlar



    Vallahi şimdi aynı soruyu sormak üzereydim, sen sormuşsun. Bende buna cevap arıyorum, multi sevmeyen biriyim, single için almaya değermi? Uzunluk falan gibi...??

    hikayesi çok güzel değil aksiyonu idare eder
    bence hemen almayın biraz ucuzlasın
    ama multisi çok güzel oyunun tam bir savaş ortamı

    single 7/10
    multi 9/10
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9927 Mesaj
    Oyunun son sahnesi bence harika
    |
    |
    _____________________________
    PSN: YunusIEmre
  • Binbaşı
    1510 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İtfayeci

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Bu oyunun single ı nasıl arkadaşlar


    Vallahi şimdi aynı soruyu sormak üzereydim, sen sormuşsun. Bende buna cevap arıyorum, multi sevmeyen biriyim, single için almaya değermi? Uzunluk falan gibi...??

    Multi sevmiyorsan bu oyundan uzak dur, single modu cok kotu... Tek bir iyi yonu var, ki o da sadece Trophy kasanlara, Trophyler cok basit... Single'i bitirip biraz da multi takilan birisi rahatca Platinum alir... Onun disinda multi sevmiyorsaniz, BC2'yi gordugunuz yerde kacin :]...
    |
    |
  • Yarbay
    21253 Mesaj
    HADA HADA...
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar oyunu yeni aldım grafik iğrenç geldi birinci oyun daha iyiydi halbuki beta'da grafikler çok daha iyiydi
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    11219 Mesaj
    Oyun çok mu karanlık, bana mı öyle geliyor?
    Beta da böyle değildi, kapkara olmuş her yer.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    21253 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Oyun çok mu karanlık, bana mı öyle geliyor?
    Beta da böyle değildi, kapkara olmuş her yer.

    Tv'nin parlaklığını aç...Hada hada...
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    11219 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    Oyun çok mu karanlık, bana mı öyle geliyor?
    Beta da böyle değildi, kapkara olmuş her yer.

    Tv'nin parlaklığını aç...Hada hada...


    "Oyun çok karanlık ne yapmamı önerirsiniz" demedim.
    Genel olarak karanlık olduğunu belirttim. Parlaklığı açmayı sanki biz düşünemiyoruz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10602 Mesaj
    Beta'dada böyleydi. Evet oyun karanlık, TV nin değilde oyunun parlaklılığını sonuna kadar getirip kontrast, renk, parlaklık TV deki ayalarımı 50 de tutuyorum. Düşmanlar rahatça görünüyor.
    |
    |
    _____________________________

    "Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır." Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.