Şimdi Ara

Battlefield 6'dan yeni bilgiler sızdı: 128 kişilik haritalar ve daha fazlası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
3.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu oyunu çok merak ediyorum battelfield 1942 oynamıştım en son

  • canguler917 kullanıcısına yanıt
    Bf4 deki motorla yapsalar kaldırır ama son nesil frostbite motoru stress testi gibi

    Cod ise 2007'den kalma motoru cilalaya cilalaya geldi. Yeni nesil değil yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Gelecekteki konuları görür gibiyim:
    "8700K BF6 darboğaz!"
    "ryzen 1600 AF ile bf6 40 fps göremiyorum"

    128 kişilik haritalar gelirse evet 6/12 işlemciler darboğaza düşer hatta 8/16 da düşer. Şuan BF V oynuyorum 64 kişilik haritalarda 3600 ile ortalama %75-80 cpu kullanımı mevcut.


    Haritaların devasa büyüklükte olması lazım anca öyle kurtarır şuan ki haritalarla aynı boyutlarında 128 kişiyi tek bir mapte oynatamazsın. Ayrıca haritayı büyük yaptı oradan kurtardı diyelim bu sadece conquest gibi bayrak kapmalı, herkesin haritaya yayıldığı modlarda işe yarar, grand operation gibi 1-2 bayrağı kapıp sırayla ilerlenebilen haliyle 128 kişinin ufacık alanda olması gerektiği modlarda ne olacak? yada onu geçtim conquest de bazen bir takım aşırı güçlü oluyor ve tüm bayrakları kapıp rakibi kendi bölgesine sıkıştırıyor haliyle yine böyle durumlarda 128 kişi tek bir bölgede buna ne CPU dayanır ne de GPU sadece CPU kullanmıyor sonuçta her bir patlama, efetk ve karakter ayrı ayrı render ediliyor.


    Ayrıca eski nesile de gelecek diyor ama oraya 128 kişilik haritaların geleceğini sanmıyorum ne PS4 pro ne de XBOX one x o oyun modlarını kaldırabilecek güçte değil.


    Özetle 128 kişilik haritalar ciddi oranda sıkıntı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: canguler917

    battfield 3 çok oynadım, fx serisi 8 çekirdekli işlemciler vs. varken 4 çekirdekli athlon işlemcimle yağ gibi akıyordu oyun. ayrıca warzone'da plunder modu var, ölen kişi tekrar tekrar diriliyor ve oyuncu sayısı sürekli tepe sayıda kalıyor. haritanın zaten olası bir battlefield 6 haritasından çok daha büyük olduğunu görmek zor olmasa gerek. baz ps4 ve xbox one'da çalışacak şekilde hazırlanıyor, siz işlemci yettiremeyeceğiz diyorsunuz

    BF1, BF5 ve warzonu u yüzlerce saat oynamış biriyim ama sapla samanı karıştırıyorsun.


    Warzone un haritası ortalama 5-6 tane BF V haritasına eşit büyüklükte. Ayrıca plunder'ın da normal battleroyale den hiç bir farkı yok milletin ölüp ölüp doğması ne fark ediyor? haritada herkes farklı bir köşeye atlıyor sonuçta. Gören de sanar 64 kişi tek bir yere atlıyor.

  • canguler917 kullanıcısına yanıt

    4 çekirdekli 6600K işlemcim 4.5 ghz overclockta bile sıkıntı veriyor warzone da.



    ki warzone da binaların patlaması, yıkılması gibi şeyler yok, doğru düzgün hava aracı yok, tank kapışı yok birşey yok

  • Ya bu sayılar niye 32-64-128 diye gidiyor. Hadi alıştık bit değerlerine de online sayısını niye böyle? Yap abi 120 kişi 60-60 bu sayıların bir sebebi var mı bilen var mı 2 kat 2 kat gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 haziranda bunu teaser de belirtmişlerdir. Ben sanmıyorum ki 128 kişilik serverlar yüzünden oyun oynanmaz olsun. Bence bunun teknik çözümünü bulmuşlardır.
    Hadi bulmasa lar bile 64 kişilik serverlar a girersiniz, tıpkı diğer bf lerde olduğu gibi.
    Umarım Bf3v? Bf4 t?ki tadı ver?n v? üstün? ekleyen güzel bir oyun çıkar.
  • BF4 yerine 3 oynamamın tek sebebi silah dürbünlerinin çok esnek olması. BF4 de nedense bir silaha istediğin dürbünleri takamıyorsun, tam otomatik tüfeklerde dürbün 4x ile sınırlı, çok büyük bir hayal kırıklığı olmuştu benim için 

  • Hocam siz cevabı vermişsiniz zaten. Ben açıkçası Battlefield'in artık değişeceğini düşünüyorum. 128 kişi olursa da anca battle royale tarzı bir modda olur gibi. Çünkü klasik batttlefield formülü için 128 kişi çok fazla. Conquest için her takıma 4 tane jet, 8 tane tank-zıhrlı araç versen bile takımın yarısı açıkta kalıyor. Hadi o kadar tank koydun kaç tane objective olacak haritada? Hadi 4 tane jet verdin takıma daha helikopteri var bunun, anti air vs var. Dengeleyemezler oyunu. 64 kişi bile kaos oyunda, 128 düşünemiyorum.

  • Xbox one sahibi olarak Xbox one ve ps4 cihazına çıkmasını istemiyorum ne zaman göreceğiz next gen battlefield

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canguler917

    şuan insanlar cod warzone'da 150 kişi tek haritada oynuyor zaten. neden daha önce olmamış, görülmemiş bir şeymiş gibi davranıyorsunuz ? 4 çekirdekli ryzenlar çok rahat oynatıyorlar oyunu. abarttınız iyice ha
    Çok rahat oynatırdan kasıt 55-60-65fps ise belki olabilir battlefield ile warzone aynı şey değil kaldıki warzone’da 4 çekirdek 4 thread işlemciler için işkence oynanmaz durumda.Battlefield 1 bunun en büyük örneği ya 4/8 minimum 4ghz bir işlemcin olmalı ya da 6/12 bir işlemcin bu ikisinin altına düşersen 1660 bile besleyemezsin 5 senelik oyunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-041FF024C -- 18 Ocak 2021; 20:21:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Siz herhalde hiç bf 3 ve 4 oynamadınız hocam. Bf3 de dakikada 40-50 kişinin öldüğü 64 kişilik tdm- Noshahr canals maçlar, conquest -metrolar ile Warzoneda 5 tane düşman görmeden biten battle royale maçları bir mi ?

    Hocam metro dedinde bf3 atasım geldi yav o aksiyon hiçbirinde yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canguler917

    battfield 3 çok oynadım, fx serisi 8 çekirdekli işlemciler vs. varken 4 çekirdekli athlon işlemcimle yağ gibi akıyordu oyun. ayrıca warzone'da plunder modu var, ölen kişi tekrar tekrar diriliyor ve oyuncu sayısı sürekli tepe sayıda kalıyor. haritanın zaten olası bir battlefield 6 haritasından çok daha büyük olduğunu görmek zor olmasa gerek. baz ps4 ve xbox one'da çalışacak şekilde hazırlanıyor, siz işlemci yettiremeyeceğiz diyorsunuz

    Halihazırda battlefield 5’de bile acı çekiyor 4/4 işlemciler 4/8’de acıtır ama öldürmez durumda.Oyun motoruyla alakalı bir şey gidip 10 senelik oyunun 64 kişilik sunucusuyla karşılaştırılamaz.Battlefield 5’in 128 kişi olduğunu düşündüğün zaman ryzen 3100,i3 10100,i7 7700k,i5 9400f,ryzen 3300x,ryzen 3500x gibi işlemciler muhtemelen dediğim gibi 1660’ı bile besleyemez maksimum 50-55 fps civarı olur fps aynı motorla yapılırsa eğer.64 kişilik battlefield 5 sunucusunda bile bu saydığım işlemciler iyi durumda değilken 128’de gerçekten oynanmaz hale gelir aynı motorla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-041FF024C -- 18 Ocak 2021; 20:28:46 >
  • Battlefield 3'ün fragmanlarının yayınlandığı zamanı hatırlıyorum 32 vs 32 oyun modları baya çekici gelmişti, düzgün bir bilgisayar toplayınca ilk iş bu oyunu oynayacağım demiştim, sanırım 7-8 sene oldu hala aynı kasayı kullanıyorum ufak bir upgrade ile  

  • Battlefield 5 faciasından sonra mı? Teşekkürler, almayalım.

  • komik cevaplar var yok 4 core 8 tread işlemciler ağlıyormuş ta oynanmazmışta olum kafayı mı sıyırdınız sanki daha önceden elinizde Threadripper sistem vardı da beğenmiyorsunuz.
    daha kullanmadan yorum yapan tipler var ooooo bu 2000 motormu bu çok yakarcılardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 128MilyarDolar

    BF1, BF5 ve warzonu u yüzlerce saat oynamış biriyim ama sapla samanı karıştırıyorsun.


    Warzone un haritası ortalama 5-6 tane BF V haritasına eşit büyüklükte. Ayrıca plunder'ın da normal battleroyale den hiç bir farkı yok milletin ölüp ölüp doğması ne fark ediyor? haritada herkes farklı bir köşeye atlıyor sonuçta. Gören de sanar 64 kişi tek bir yere atlıyor.



    Alıntıları Göster

    adamlar 128 kişilik haritaları baz ps4'e hazırlıyor yazıyor, ama hala bu battlefield diyorsunuz. anlamamakta neden bu kadar ısrarcısınız ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: saint42

    komik cevaplar var yok 4 core 8 tread işlemciler ağlıyormuş ta oynanmazmışta olum kafayı mı sıyırdınız sanki daha önceden elinizde Threadripper sistem vardı da beğenmiyorsunuz.
    daha kullanmadan yorum yapan tipler var ooooo bu 2000 motormu bu çok yakarcılardan.

    Benzer "8 thread" muhabbeti her oyun konusunda oluyor 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-041FF024C

    Halihazırda battlefield 5’de bile acı çekiyor 4/4 işlemciler 4/8’de acıtır ama öldürmez durumda.Oyun motoruyla alakalı bir şey gidip 10 senelik oyunun 64 kişilik sunucusuyla karşılaştırılamaz.Battlefield 5’in 128 kişi olduğunu düşündüğün zaman ryzen 3100,i3 10100,i7 7700k,i5 9400f,ryzen 3300x,ryzen 3500x gibi işlemciler muhtemelen dediğim gibi 1660’ı bile besleyemez maksimum 50-55 fps civarı olur fps aynı motorla yapılırsa eğer.64 kişilik battlefield 5 sunucusunda bile bu saydığım işlemciler iyi durumda değilken 128’de gerçekten oynanmaz hale gelir aynı motorla.

    Alıntıları Göster

    ben gelecek oyun için mi yeterli diyorum 4 çekirdekli işlemciler yoksa şuankiler için mi ? önce onu bir doğru anlayın. ha gidip de 4 çekirdekli işlemcinin yanına rtx kart takıp ultrada oynarsınız gibi bir iddiam da yok. eşdeğerinde bir gpu ile mediumda paşalar gibi oynatır ŞUANKİ oyunları.

  • bullx kullanıcısına yanıt

    i5-10300h kullanıyorum 4/8. laptopta kullanıyorum. evet laptopta ve sıkıntı çekmiyorum. 4 çekirdekli bir işlemci aynen.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.