Şimdi Ara

Battlefield 2 1.5 Yamasını Buradan İndirin. Armored Fury & Euro Force Artık Bedava! (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
0
Favori
44.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomb.raider


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH

    aa 6x den bri anda aa-off a dönmek ulan ea gene yaptın yapacanı neyse unutacaz artık alt-tab ı

    Evet 8x iken Off'a dönemem

    hakkaten imkanı olmayan bir şey bu kadar alışmışken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomb.raider


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH

    aa 6x den bri anda aa-off a dönmek ulan ea gene yaptın yapacanı neyse unutacaz artık alt-tab ı

    Evet 8x iken Off'a dönemem

    hakkaten imkanı olmayan bir şey bu kadar alışmışken

    Alıntıları Göster
    Şu an 1.5 betası mı devam etmekte hala.1.5'in beta olmayanı ne zaman çıkacak ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    Türkiye'nin en büyük clanının yönetimindeki 193.93.45.44:16567 numaralı serverımıza 1.50 patch güncellemesi yapılmıştır, hepinizi bekliyoruz.

    =TC= Clan

    Girdim kicklediniz... Beğenmedim serverınızı.www.efes-clan.com serverında oynarım daha iyi... Sanki türk serverı bulunmaz hint kumaşı. Sözde en büyük clan ama yönetim oyunu bilmeyen çoluk çocukta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GARYOSAVAN -- 3 Eylül 2009; 21:14:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GARYOSAVAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    Türkiye'nin en büyük clanının yönetimindeki 193.93.45.44:16567 numaralı serverımıza 1.50 patch güncellemesi yapılmıştır, hepinizi bekliyoruz.

    =TC= Clan

    Girdim kicklediniz... Beğenmedim serverınızı.www.efes-clan.com serverında oynarım daha iyi... Sanki türk serverı bulunmaz hint kumaşı. Sözde en büyük clan ama yönetim oyunu bilmeyen çoluk çocukta.


    Sonuçta arkadaşların bir bildiği vardır, kick lendiğinizde hangi mesajı aldınız, sebep neydi yani? Durduk yere sizi niye kick lesinler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naz_eg -- 4 Eylül 2009; 4:24:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomb.raider

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH

    aa 6x den bri anda aa-off a dönmek ulan ea gene yaptın yapacanı neyse unutacaz artık alt-tab ı

    Evet 8x iken Off'a dönemem

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Ben indirdim yamayı .. ama tıklayınca hiçbirşey olmuyor .. nedeni ne olabilir sizce ?

    Buarada oyunum orijinal ranked serverde sorunsuzca oynuyorum 1.41 patch yüklü sadece Battlefield2 var başka paket yok ..

    işletim sistemim Vista Ultimate 32bit lütfen yardım edin .. patch yanlış inmiştir diye 2 kere indirdim aynı sorun var lütfen yardım edinnn hiç bu kadar umutsuz olmamıştım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teddybear

    Arkadaşlar Ben indirdim yamayı .. ama tıklayınca hiçbirşey olmuyor .. nedeni ne olabilir sizce ?

    Buarada oyunum orijinal ranked serverde sorunsuzca oynuyorum 1.41 patch yüklü sadece Battlefield2 var başka paket yok ..

    işletim sistemim Vista Ultimate 32bit lütfen yardım edin .. patch yanlış inmiştir diye 2 kere indirdim aynı sorun var lütfen yardım edinnn hiç bu kadar umutsuz olmamıştım

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sıkı bi bf2 fanı olarak bazı sorularım var..Ben zamanında Complete Collection almıştım ve alma amacımda sırf şu helikopterleri kullanmaktı bahsettiğim helikopterler yanına binilen olanlardan yani.Ve Operation Road Rage gibi bi bölümü oynabilmekti..Şimdi 1.5 geldi ve merak ediyorum.Daha yüklemedim ama acaba Bu yeni AF ve EP serverları doldu mu yani bi Operation Road Rage de Midginht Sun da 64 kişi oynana var mı.Ayrıca bu Hitbox olayını tam anlamadım?Onu biri açıklarsa..

    Bu arada oyundaki nickim Dr.MehmetFatih ve Medic im..Yani genelde medic takılırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk

    Ya keşke bilip bilmeden, okumadan yorum yazmasak. Tamam bilmiyorsun da, bilgi yazdık kaynak verdik. Bir zahmet tıkla da oku. Yarın burada yamanın bağlantılarını verince inanırsın belki...

    Alıntıları Göster
    Arakadaşlar moralim düzeldi ya!!..EF ve AF mapları hemen dolmuş işte budur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Echoes

    Arakadaşlar moralim düzeldi ya!!..EF ve AF mapları hemen dolmuş işte budur


    Alıntıları Göster
    Evet. Artık doluyor. EA oyuncularını geri döndürmeyi başardı desek yalan olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teddybear

    Arkadaşlar Ben indirdim yamayı .. ama tıklayınca hiçbirşey olmuyor .. nedeni ne olabilir sizce ?

    Buarada oyunum orijinal ranked serverde sorunsuzca oynuyorum 1.41 patch yüklü sadece Battlefield2 var başka paket yok ..

    işletim sistemim Vista Ultimate 32bit lütfen yardım edin .. patch yanlış inmiştir diye 2 kere indirdim aynı sorun var lütfen yardım edinnn hiç bu kadar umutsuz olmamıştım

    Ya dostum bende de Vista Ultimate 32 bit var ve bende de aynısı oldu ya..Tıklıyorum işlem yapıyor fakat açılmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    quote:

    Orijinalden alıntı: GARYOSAVAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    Türkiye'nin en büyük clanının yönetimindeki 193.93.45.44:16567 numaralı serverımıza 1.50 patch güncellemesi yapılmıştır, hepinizi bekliyoruz.

    =TC= Clan

    Girdim kicklediniz... Beğenmedim serverınızı.www.efes-clan.com serverında oynarım daha iyi... Sanki türk serverı bulunmaz hint kumaşı. Sözde en büyük clan ama yönetim oyunu bilmeyen çoluk çocukta.


    Sonuçta arkadaşların bir bildiği vardır, kick lendiğinizde hangi mesajı aldınız, sebep neydi yani? Durduk yere sizi niye kick lesinler?

    Fazla ezdiğim için olsa gerek. Oyuna mod yapacak kadar teknik bilgim, bf42tr.com'a da 7 senedir üyeliğim var. Oradaki sözde admin bebelerden çok daha iyi bildiğim kesin. Benim için TC clan serverı kapanmıştır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teddybear

    Arkadaşlar Ben indirdim yamayı .. ama tıklayınca hiçbirşey olmuyor .. nedeni ne olabilir sizce ?

    Buarada oyunum orijinal ranked serverde sorunsuzca oynuyorum 1.41 patch yüklü sadece Battlefield2 var başka paket yok ..

    işletim sistemim Vista Ultimate 32bit lütfen yardım edin .. patch yanlış inmiştir diye 2 kere indirdim aynı sorun var lütfen yardım edinnn hiç bu kadar umutsuz olmamıştım

    Selam dost..Bende aynı sorunu yaşıyordum.Sonra biraz bekleyince düzeldi..Yaklaşık 20 dk falan bekeyince açılıyor..

    BU arada oyun feci bi ömür katmış kendine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk

    Ya keşke bilip bilmeden, okumadan yorum yazmasak. Tamam bilmiyorsun da, bilgi yazdık kaynak verdik. Bir zahmet tıkla da oku. Yarın burada yamanın bağlantılarını verince inanırsın belki...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben bişey merak ediyorum artık bf2 1.0ın grafikleri bana iğrenç geliyodu bu patch ile grafiklerde artış var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RealGangsta

    arkadaşlar ben bişey merak ediyorum artık bf2 1.0ın grafikleri bana iğrenç geliyodu bu patch ile grafiklerde artış var mı?

    Alıntıları Göster
    grafik ayarlarıyla oynarsan grafikler gayet iyi oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre_hitman47

    Şu an 1.5 betası mı devam etmekte hala.1.5'in beta olmayanı ne zaman çıkacak ?


    http://forum.donanimhaber.com/m_31804193/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre_hitman47

    Şu an 1.5 betası mı devam etmekte hala.1.5'in beta olmayanı ne zaman çıkacak ?


    http://forum.donanimhaber.com/m_31804193/tm.htm

    Alıntıları Göster
    hele şükür serverler full çekiyor babalar gibi oyun oynuruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre_hitman47

    Şu an 1.5 betası mı devam etmekte hala.1.5'in beta olmayanı ne zaman çıkacak ?


    http://forum.donanimhaber.com/m_31804193/tm.htm




    Yani beta mı değil mi ? beta 1 yayınlandı beta 2 yayınlandı bu full olan mı kesin sürüm mü :) adres göstermeden cevaplarsanız sevinirim şimdiden tşkler.

    başka bir siteden indirdim hala beta yazıyor bu da öyle ise şayet kotamıza yazık olmasın..Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: BOZKURT_KMZ

    BAna SF lazım varmı stılık PM atarsanıoz iyi olur..


    http://eastore.ea.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=eaemea&Locale=en_IE&Env=BASE&productID=72859400

    Buradan alıp indirebilirsin.

    Alıntıları Göster
    Çok iyi ya ek paketlerle birlikte olması. Oyunu ayakta tutmakta ısrar ediyor firma, başarılıda

    En sonunda 3. silahları açabilicem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugrea


    quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre_hitman47

    Şu an 1.5 betası mı devam etmekte hala.1.5'in beta olmayanı ne zaman çıkacak ?


    http://forum.donanimhaber.com/m_31804193/tm.htm




    Yani beta mı değil mi ? beta 1 yayınlandı beta 2 yayınlandı bu full olan mı kesin sürüm mü :) adres göstermeden cevaplarsanız sevinirim şimdiden tşkler.

    başka bir siteden indirdim hala beta yazıyor bu da öyle ise şayet kotamıza yazık olmasın..Saygılarımla.


    Arkadaşlar birazcık göz ucuyla da olsa okusanız sormanıza gerek kalmayacak ama... Başlıkta ve 1. sayfada yazdığı gibi yama 1 Eylül'de yayınlandı. Başlıkta beta diye bir kelime geçmiyor. Bağlantılar resmi sitesinden alınmıştır, bu bağlantılardan indirebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murjuk -- 5 Eylül 2009; 17:44:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrea


    quote:

    Orijinalden alıntı: Murjuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre_hitman47

    Şu an 1.5 betası mı devam etmekte hala.1.5'in beta olmayanı ne zaman çıkacak ?


    http://forum.donanimhaber.com/m_31804193/tm.htm




    Yani beta mı değil mi ? beta 1 yayınlandı beta 2 yayınlandı bu full olan mı kesin sürüm mü :) adres göstermeden cevaplarsanız sevinirim şimdiden tşkler.

    başka bir siteden indirdim hala beta yazıyor bu da öyle ise şayet kotamıza yazık olmasın..Saygılarımla.


    Arkadaşlar birazcık göz ucuyla da olsa okusanız sormanıza gerek kalmayacak ama... Başlıkta ve 1. sayfada yazdığı gibi yama 1 Eylül'de yayınlandı. Başlıkta beta diye bir kelime geçmiyor. Bağlantılar resmi sitesinden alınmıştır, bu bağlantılardan indirebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    saol cevap için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugrea

    saol cevap için

    Alıntıları Göster
    güncellemeyi 1 seneye yakındır bekliyorduk.genel anlamda iyileştirme olmuş. Hileleri önleme adına muhakkak iyileştirme yapmışlardır ancak "aimbot" kullanmaya baslandı bile. support olup adam ayakta mayonu bitiriyor anlayacağınız..

    L85A1 yakınlaştırma yapıp uzaktan tek atış modunda müthiş adam indiriyorum :) Zaten en sevdiğim silahtu SVD ile birlikte. Mayınlardan sürünerek geçme olayını çok iyi düşünmüşler Benim için güncelleme iyi oldu yani


    Bu aralar sırasıyla moof, =twc=, ve 24fy serverlarında oynuyorum. Tavsiye ederim doluluk ve ping açısından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcade -- 6 Eylül 2009; 5:13:16 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.