Şimdi Ara

Battlefield 1 (2016) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
28.609
Cevap
187
Favori
628.575
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2671 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aydcuu

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]_PiSLiCK_
    7-@-MoDeStUs-
    8-@OguzhanGn
    9-@metalgear_1537
    10-@kaanbalci07


    arkadaşlar unuttuklarım yada yanlış eklediklerim varsa haberdar edebilir
    oyunun hangi lokasyondan alınacağına hep beraber karar veririz, Çoğunluk ne derse bizim için en iyisi neresi ise o şekilde ayar çekeriz

    bu arada 1 saattir oyundayım dayanamadım origin accesle aldım
    mükemmel ötesi olmuş ben çok beğendim
    başlarken zaten göreceksiniz film gibi başlangıç efsane bi giriş bekliyor sizleri :):)
    oyunu orta ayarlarda oynuyorum ekran kartım gtx 950m
    ne bir kasma ne bir durma hiçbişi olmadı



    iyi iyi baya kişi olmuşuz nerdeyse bedavaya gelecek server
    _____________________________




  • Teğmen
    218 Mesaj
    Arkadaslar yas 22 origin id: BatughanHocaoglu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2222 Mesaj
    Kutulu aldım + akk em de bitmedi

    Origin : BFMatexa ekleyin😬



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metaxa171 -- 19 Ekim 2016; 19:18:52 >
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 7700K @5.0GHz|| Asus Strix Z270G MicroATX Motherboard || Corsair RM650X Full Modular 80 Gold || NVIDIA MSI Gaming X Trio 1080Ti || Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 3200MHz 16GB(2x8) || Samsung 970 PRO 512GB || Samsung 850 EVO 500 GB || 1TB 7200rpm HDD
    || ASUS ROG PG278Q ||
    Thermaltake Poseidon Z RGB Blue Switch Keyboard || Logitech G900 || Arctic Liquid Freezer 240
    || Thermaltake View 31 Tempered Glass RGB ||
  • Çavuş
    65 Mesaj
    Arkadaşlar origin id:garippp1 ekleyin yaş 25
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1525 Mesaj
    3 saat once aldim. Keyler geldi. İndirme zamani

    Cocoo.Jamboo ekleyin arkafaslar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14363 Mesaj
    Origin: HAAltuntas



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    (ORIGIN ID: HAAltuntaas) İşlemci: INTEL CORE i7 4790K 4.0/4.4 GHz || Ekran Kartı: ZOTAC GTX 1070 AMP! EXTREME || Monitör: ASUS ROG SWIFT PG279Q /165 Hz/G-SYNC/IPS/2K/27" || Anakart: MSI Z97 GAMING 3 || Ram: GSKILL RipjawsX (4x4GB) 16GB DDR3 || Depolama: SAMSUNG 850 EVO 250GB SSD || Depolama2: WD CAVIAR BLACK 2 TB || Depolama3: SEAGATE BARRACUDA 1 TB || Kasa: CORSAIR GRAPHITE 780T BLACK FULL-TOWER || Güç Kaynağı: CORSAIR CX750M || Soğutma: CORSAIR H115i PRO RGB LIQUID CPU COOLER || Ses Kartı: CREATIVE SOUND BLASTER ZX || Ses Sistemi: LOGITECH Z906 5.1 500W DTS - DOLBY DIGITAL || Klavye: LOGITECH G710+ || Mouse: STEELSERIES RIVAL 700 || Kulaklık: HYPERX CLOUD 2 || Konsol: PLAYSTATION 4 PRO
    PSN ID: haaltuntas || Origin ID: HAAltuntaas
  • Yüzbaşı
    746 Mesaj

    TÜRKTELEKOM ONLİNE İŞLEM MERKEZİNDEN YAPILIYORDU AMA KALDIRMIŞLAR.
    |
    |
    Exnuc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Phenom II 1090T 3.2 Ghz O.C(3.80GHZ) Kingston Hyperix 1600Mhz Ddr3 12 Gb ram,Kingston 240 gb SSD , SEAGATE BARRACUDA 3 TB ,Asus Gtx670 Direct Cu II 2 gb 256 bit ASUS MA489GTD PRO usb3 , CoolerMaster 750wat 80 Bronze Haf912,Logitech Z906,Logitech g700s
  • Yarbay
    13632 Mesaj
    TTNet, Roket özelliğini geçici bir süreliğine kapatmış. Sebebi de iyileştirme çalışmalarıymış. Yedik biz de. Şaka gibi arkadaş. Ulan o kadar gün Roket'i açmadım özellikle bu gün için.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2021 Mesaj
    Arkadaşlar Battlefield 1'i 21 Ekim gece 01'de oynamaya başlayacağız biliyorsunuz. VPN kullanarak 20 Ekim Perşembe yani yarın öğlen 2'de (14:00) oynayabiliyoruz. Tüm dünyayı dolaştım VPN ile en erken Avustralya'da çıkıyor oyun.



    Yapmanız gerekenler çok basit:

    1- FlyVpn isimli programı indirin, üye olun ve programa giriş yapın. Origin mutlaka kapalı olacak!
    2- Servarlardan Oceania kısımlı sekmeye tıklayın oradan da aktif olan herhangi bir Australia sekmesini seçip sağ üstten Connect'e tıklayın.
    3- Yazılar yeşile dönünce Avustralya üzerinden internete girmiş olacaksınız. Emin olmak için whereismyip sitesinden kontrol edin.
    4- Daha sonra Origin'i açın, her şey doğru gittiyse 20 Ekim 14:00'da PLAY butonuna basabiliyor olacaksınız. Henüz basmayın.
    5- VPN programından disconnect olun ve tekrar Türkiye ip'si aldığınızdan whereismyip ile emin olduktan sonra PLAY'e basabilirsiniz.
    6- İyi Battlefield 1'ler
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    Sonunda benim key de geldi dplay den,gelsin artık 21 ekim :)

    Originde eklemek isteyen varsa İD: SLauGHTeR8680 Yaş: 30
    |
    |
    _____________________________
    Anakart : Asus Rog Maximus VIII Hero DDR4 3800 Mhz | İşlemci : Intel Core i7 Skylake 6700K 4.0 | Ekran Kartı : Asus Rog Strix GTX 1080 8 GB GDDR5X 256Bit | Ram : HyperX Predator 32GB (4x8) 3000 Mhz CL15 | İşlemci Soğutucu : Corsair Hydro Series H115i | HDD : Seagate 1 TB 7200 RPM | SSD : Samsung 850 Evo 500 GB | P.S.U : Dark Power Pro 11 750W Modular 80 Platinum | Kasa : Corsair 780T Full Tower
  • Yüzbaşı
    400 Mesaj
    Arkadaşlar benim gibi originde sürekli bi kasma donma gibi sorun yaşayan var mı? Arkadaş eklerken bile donuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PS4 PSN : TR-ertit
  • Binbaşı
    1789 Mesaj
    Playstore sınırsız AKN kampanyası tüm paketlerde geçerli değil mi ?. Şartlarda 8 ve 16 Mbit denmiş ama ?.
    _____________________________

    Turknet Bir Ay Bedava Kullanım Sağlayan Kod ve Link

    XXE95HE97QTM

    https://turk.net/p/XXE95HE97QTM/
  • Yarbay
    13541 Mesaj
    Benim key de geldi.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not

    Vurmayacağız derken ?
    Başkalarının adına konuştun hocam..
    Ayrıca ben sizin gibi düşünenlere bişey demiyorum çoğu söylediği lafı yuttu onu diyorum :)
    |
    |
    tropeus77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    Origin ID : MrCeii

    yaş 27 arkadaşlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7271 Mesaj
    2 gün önce durma playden almıştım 18.30 da gelmiş kodum hayırlı olsun herkese.

    Yalnız ekstra içeriklerde hell fire yok onu anlamadım sorucam şimdi chatten.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1525 Mesaj

    Aynen hocam. Betadayken bende hep Osmanli gecerdim direk. İnsan rahat oynayamiyor. W/L ye hic takmam bu oyunda. Yenilsin osmanli olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tropeus77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    19465 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tropeus77

    quote:

    Orijinalden alıntı: luganoguz

    O değilde oyun ilk duyurulduğunda yok ben kendi milletimi vuramam, yok şunu vuramam, yok şunu yapamam diyen herkes keyini bekleyemez oldu.

    evet vurmayacağız.. single da geliboluya kadar giderim orada Türke sıkmam bırakacam görev oynamayı.. multide girdiğim maçta iki taraftan biri Osmanlıysa karşı tarafa asla geçmem.. Osmanlı doluysa kapatır başka servere geçerim.. açık ve net.. ne derseniz diyin çokta tınn..

    Helal be



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN | Steam | Spotify | TV Time
    AMD Ryzen 7 2700X | MSI X470 Gaming Plus | SAPPHIRE RX 5700 XT NITRO+ | G.SKILL Trident Z RGB 16GB | Intel 660p M.2 512GB SSD | Corsair 400R
    HyperX Cloud II | Logitech G910 | Logitech G900 | EVGA 750GQ 80+ GOLD | ViewSonic VX2758-2KP-MHD 27" 144Hz QHD IPS
    PS4 PRO 1TB | Samsung 50MU7000 | Xiaomi Mi 8 Lite 128GB




  • Yüzbaşı
    359 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AnNka-tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Crowie07


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnNka-tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Crowie07


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnNka-tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Crowie07


    quote:

    Orijinalden alıntı: burc_oker

    1080p high oynatir diye tahmin ediyorum aa kaparsin

    Gtx 950 high oynatıyor 970 ultradan birçok ayarı açar.

    Ram aldınmı

    100 lira param kaldı bırak rami oyunu bile alamadım.cigerci kedisi gibi youtube açıp performans videolarini izliyorumŞeytan dürtüklüyor "bas parayı al oyunu 1 ay aç gezersin " diye.Bakalım irademe hakim olabilecekmiyim

    hocam acele etme oyun kaçmıyor ya aç gezmenden iyidir sonra alman .

    Herşeyi zamaninda yapicaksin sonra tadı olmuyor sanırım dayanamıcam..Hayır bide şu ram mevzusu kafami karistirmasa 5 dk beklemem ama..

    takma kafayı rame Betadan iyi olacağı kesin oyunun durumunun.

    Sen bi denede sonra bakariz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1199 Mesaj

    Hocam ne cevap verdiler bende ordan aldım bendede çıkmadı



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    The Man in the Suit kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
üniversite
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.