Şimdi Ara

battaniyeyi çıkardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dün sabaha karşı donmuş vaziyette uyandım. pikeyi ikiye katlayıp çift kat yaptım gene ısınamadım.

    anladım ki artık battaniye gerek. şimdi bazanın altında duran battaniyeyi geri çıkardım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • havalar cok sıcak gidiyo neden battaniye?

    _____________________________
  • karagece25 kullanıcısına yanıt
    hangi ildesin? İstanbul'da gündüz sıcak ama gece sabaha karşı 05-06 gibi çok serin oluyo. benim yatak da kalıplı bişey, fena soğuyo yatak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cam açık mı kanka

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • josrdr kullanıcısına yanıt
    hocam yan odanın camı açık oluyo ordan hava geliyo (kapı açık) ama sorun zaten ortamın soğuk olmasından ziyade, benim vücut ısısı çok düşüyo yatarken. bi tuvalete uyansam, bi su içmeye mutfağa gitsem hemen üşüme geçiyo. ondan dolayı örtünmek iyi oluyo sabah karşı. gece üstüm açık yatıyorum ama sabaha karşı herşey değişiyo.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • aynen, sabah soğunu unutmuşum

    bi laf vardır bi de ''uyuyanın üzerine kar yağar'' diye :)

    ben Kütahya dayım atletle uyumaya devam, oda içindeyim ama, balkon serinledi, balkonda yatmıyorum artık fehdffd

    _____________________________
  • karagece25 kullanıcısına yanıt
    yatarken kalp ritmi düşer, kan basıncı düşer, kan dolaşımı yavaşlar, hücre aktiviteleri minimum seviyeye iner.

    yani rölantide çalışır vücut. bazal metabolizma deniyo buna.

    rölantide çalışan otomobil motoru soğur. aynı şekilde rölantide çalışan insan vücudu da soğur.

    şişman kişilerde vücut ısısı pek düşmez çünkü şişman kişilerin birim ağırlık başına vücut yüzeyleri daha az. yüzey az olduğu için ısı kaybı az yaşanıyor. ben zayıf biriyim. benim birim ağırlığım başına düşen vücut yüzeyim daha çok. bu yüzden ben daha çok üşürüm (kansızlık sorunum yok)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    tam küvette sigaramı yakıcam
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İzmir yanıyor battaniye pişirir. Dün gece afyon bayağı soğuktu.

    _____________________________
  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt
    İstanbul geceleri güzel serin oluyo.

    şuanda saat 04:50, yeni yattım, şuanda vücudum sıcak ve üzerim açık uyuyacağım.

    ama gece 12'de uyumuş olsaydım şuanda soğumuş olacaktım ve battaniyeye sarınmış olacaktım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Soğuk diyebilmek için ya yüksek bir yerde olmak gerekiyo ya da narin bi cildin olduğundan olabilir. Mümkün olduğunca yağlı ve vitaminli şeyler yemeye özen göster. Soğuk şeyler içme bu arada. Sabah kalktığında boğazının acıdığını görürsün.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.