Şimdi Ara

Batarya değişiminden sonra şebeke çekmeme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 gün önce telefonum bataryasını değiştirdim ilk gün kullandığımda şebekenin bazı yerlerde çekmediğini/diğer telefonlara göre az çektiğini gördüm telefoncuya vedim sözde parçayı değişmiş şuan kullanıyorum ve sorun hala devam etmekte diğer telefonların full çektiği yerde şebeke gidiyor ekranı açtığımda 2 3 sn sonra geri geliyor şebeke işin komik tarafı edgede iken 2 diş çekerken aynı yerde 3gyi açtığımda full çekiyor telefoncu yazılımsal olabileceğini söyledi cihaz 4s 6.1.3 jbli sizce güncellemelimiyim ?



    _____________________________
  • Sakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x

    Sakın.

    jbden dolayı böyle bişey olabilir mi ?
    _____________________________
  • Donanımsal bi sıkıntı gibi duruyor. Boşuna ios7'ye geçmeyin. Parçayı değiştirdim diyen adama sorun düzelmedi deyip geri verin. Pek değiştirdiğini de sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    - Tech Addict -
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezai123

    quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x

    Sakın.

    jbden dolayı böyle bişey olabilir mi ?

    Maalesef o konuda bir fikrim yok. İnternetten ios 6.1.3 indirip jb iptal edip tekrar temiz 6.1.3 kurulumu yapmayı deneyebilirsiniz. DH'ta nasıl yapılacağını anlatan konular bol bol var. Arama'yı kullanın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezai123

    quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x

    Sakın.

    jbden dolayı böyle bişey olabilir mi ?

    Maalesef o konuda bir fikrim yok. İnternetten ios 6.1.3 indirip jb iptal edip tekrar temiz 6.1.3 kurulumu yapmayı deneyebilirsiniz. DH'ta nasıl yapılacağını anlatan konular bol bol var. Arama'yı kullanın derim.

    ilex-rat ile restoreyi diyorsunuz sanırım yaparım eğer normal restoreden bahsediyorsanız henüz o açığı bulamadılar hackerlar en azından ben öyle biliyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezai123

    quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezai123

    quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x

    Sakın.

    jbden dolayı böyle bişey olabilir mi ?

    Maalesef o konuda bir fikrim yok. İnternetten ios 6.1.3 indirip jb iptal edip tekrar temiz 6.1.3 kurulumu yapmayı deneyebilirsiniz. DH'ta nasıl yapılacağını anlatan konular bol bol var. Arama'yı kullanın derim.

    ilex-rat ile restoreyi diyorsunuz sanırım yaparım eğer normal restoreden bahsediyorsanız henüz o açığı bulamadılar hackerlar en azından ben öyle biliyorum

    Bende tam bilmiyorum, arkadaşlar size en doğru cevabı verecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Telefonum yavaş şarj oluyor
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.