Şimdi Ara

Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • edit;
    Tüketici hakem heyeti, Baskı Burda firmasından savunma istemiş. Süreçle ilgili farklı gelişme olursa buradan yine yazacağım.

    Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet




    Merhaba Arkadaşlar,

    Aşağıda uzun satırlarla Baskı Burda isimli firmanın bana yaşattığı olumsuz durumu anlattım. Gereksiz uzun bulanlarınız veya başka bir sebeple dikkate almayacak olanlarınız olabilir fakat, bu konuyu açma sebebim Baskı Burda firması ile iş yapacak kişiler olursa bir fikir alabilmeleri içindir. Ayrıca yazı uzun olduğundan düşük cümleler veya hatalı yazım olabilir. Kusura bakmayın.

    10 Temmuz 2019 tarihinde Armut.com üzerinden matbaa baskı talebi oluşturdum. Nikahta dağıtmak için kahve kutusu basılmasını talep ettim ve Baskı Burda (Ordu /Altınordu lokasyonlu) firmasıyla anlaştım. İstediğim ürün için bana 3-4 adet çalışma yapıp attılar. Ben aralarından bir tanesini seçtim ve baskıya başlamaları için Baskı Burda firmasına kapora gönderimini gerçekleştirdim. Ben kapora gönderdikten ve "-Biz şöyle güzel hizmet veririz. Biz böyle iyi hizmet veririz." laflarından sonra ilk tökezleme yaşandı ve kesim yaptıkları makinanın bıçaklarının değişeceğini söylediler. Nikahıma uzun süre olması sebebiyle Baskı Burda firmasının bu mazeretini anlayışla karşıladım. Fakat, baskıya başladıklarında ve baskı aşamalarında bana bilgi vereceğini söyleyen Baskı Burda firması, ben bir şey yazmadan kesinlikle cevap vermemeye başladı.

    Bu süreçte 100 lira için dolandırıldığımı düşündüm fakat, sonunda baskıyı bitirdiklerini gösteren bir fotoğraf attılar. Bunun üzerine geri kalan tutarı da gönderdim ve ürünleri kargoya verdiler. Kargo tarafıma ulaştığında ise örnek olarak katladıkları kutuların hepsinin yanlardan açıldığını gördüm. Kendi katladıklarım da çok geçmeden istisnasız şekilde açılında bu durumu Baskı Burda firmasına ilettim.

    Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet


    Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet


    Hatalarını kabul ettiler ve kutuları iade etmemi söylediler. Dediklerini yaptım ve iadeyi gerçekleştirdim. (İade ederken sırf daha fazla zarar etmesinler diye -iyi niyetten veya saflıktan- kargo parasını cebimden karşıladım. Mahcup olmasınlar diyede "şirketimin kargo firmasıyla anlaşması var" dedim. (Valla iyi niyetten soğutur adamı bunlar..)

    Her neyse, iadeyi yaptıktan 1 gün sonra kargo firmasından sorgulattım ve kargoyu İ*** D*** isimli şahsın teslim aldığını gördüm. Fakat bu süreçte ne bilgi verdiler ne de iademi yaptılar. Bunun üzerine iademi ne zaman yapacaklarını sordum. Bana verdikleri cevap "iade yapmayacaklarını, tekrar basıp yenilerini göndereceklerini" söylemek oldu. Yine iyi niyetten ses çıkarmadım. Çünkü armut.com' dan aldıkları ilk iş bendim ve ben düşük puan verirsem o platformdan iş bulmaları çok zor olacaktı. (ahh ahh ana yüreği)

    Bu aşamada Baskı Burda firması gerçek yüzünü göstermeye başladı. Hiç bir şekilde bilgi vermemeye devam etti ve sürekli beni geçiştirdi. İyi niyetimin artık suistimal edildiği aşikâr hâle gelince armut.com firmasına durumu açıklayan bir maili 15 Ağustos tarihinde gönderdim. Yazı gerçekten iyice uzadığı için bundan sonrasını kısa keseceğim ama size vereceğim tavsiye; kesinlikle armut.com firmasına da güvenmeyin. Çünkü kesinlikle muhatap bulamıyorsunuz. İşler yolunda giderse anında yanınızda olan armut.com, işler sizin adınıza kötü gittiğinde kapı duvar oluyor. (ismi "armut" olan firmadan çok şey bekliyorum..)

    Hızlı şekilde sonuç kısmına geçersem; Baskı Burda firması 15-20 gün sonra sonunda cevap yazarak baskıların bitmek üzere olduğunu ve bayram sebebiyle "biraz" gecikme olduğunu iletti. Hadi araya bayram girdi de insan aşamaları yazmaz mı? Müşterisini bilgilendirmez mi? Bunları Baskı Burda firmasıyla hiç tartışma gereği duymadım çünkü tüketici hakları mahkemesine bildirimimi yapmıştım.

    E-DEVLET ÜZERİNDEN TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE NASIL BAŞVURU YAPILIR ?


    https://www.youtube.com/watch?v=kcf-SxjuVKE&



    Baskı Burda firması ise bu sırada beni engellemiş. Yazdıklarım gitmiyor, arayınca açmıyorlardı. (Sanki normal zamanda 7/24 müşteri hizmetleri sağlıyorlardı.) Artık tüketici mahkemesi kararını beklemeye başlamışken Baskı Burda firması bana kargo göndermiş. Kargoyu açtığımda ise benim gönderdiğim şekilde aynı kusurlu ürünleri gönderdiklerini gördüm. ("-efenim yeni baskı bitmek üzere, efenim yeni baskılarınız bitiyor, efenim baskılarınız biteyazıyor" vb diyorlardı)

    Bu olaydan sonra ise Armut.com firmasına gün aşırı mailler atmaya başladım. ( Esaretin Bedeli filminde Andy Dufresne, hapishaneye kütüphane kurmak için bir kuruma her hafta mektup yazıp gönderiyordu ya, aynı o motivasyonda yazıp durdum) Sonunda tarafıma dönüş yaptılar ve Baskı Burda firmasına ilk etapta ulaşabildiklerini fakat aldıkları cevaplardan bana hak verdiklerini, zaten sonraki zamanlarda da ulaşamadıklarını aktardılar. Bu nedenle firmayı sistemden çıkardıklarını ilettiler;

    Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet


    Olur da herhangi bir sebeple matbaa/baskı vb bir işiniz olur ise Baskı Burda firmasından uzak durun. 200 küsür TL için yaptıklarını düşündükçe onlar adına ben utanıyorum. Gerçekten çok yazık.



    Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet


    Baskı Burda, Baskı Burda dijital bakı, Baskı Burda logo tasarım, Baskı Burda grafik tasarım, Baskı Burda reklam ajansı, Baskı Burda davetiye, Baskı Burda matbaa baskı

    Burcan Ofset
    http://www.baskiburda.com/
    https://www.instagram.com/accounts/login/
    iletisim@baskiburda.com

    0506 639 10 10



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gordon Freedos -- 20 Eylül 2019; 22:6:24 >







  • Benim anlamadığım neden referansı ve daha önce hakkında bir yorum olmayan firmaya iş yaptırıyorsunuz ? tekel değiller sonuçta piyasada geçmiş olsun.
  • Subsie kullanıcısına yanıt
    Aslinda haklisin ama tutar kismen dusuk oldugundan bu riski almak istedim. Bir de herkes daha once satis yapmis kisilerle is yapsa pazara yeni saticilar hic giremezdi :))

    Bu arada tesekkur ederim :)
  • Tüketici hakem heyeti, Baskı Burda firmasından savunma istemiş. Süreçle ilgili farklı gelişme olursa buradan yine yazacağım.

    Baskı Burda Firması ve Kalitesiz Ürünleri ile Yaşattığı Mağduriyet
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.