Şimdi Ara

Başkası adına kayıtlı telefon hattı kullananlara EKİM 2013'e kadar süre (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.554
Cevap
38
Favori
95.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Numara taşıma başvurusu sırasında isim değişikliği yapabilir miyim ?
    Eğer numaranın sizin adınıza kayıtlı olmasını istiyorsanız, önce mevcut operatörünüze gidip aboneliği kendi üzerinize almanız gerekmektedir. Bu işlem tamamlandıktan ve abonelik sizin adınıza yapıldıktan sonra, geçmek istediğiniz

    operatöre başvurabilirsiniz.

    btk nın sitesinden alıntı yaptım. acaba bunu kullanarak numara taşıyabilirmiyiz?
  • Bende Vodafone'a sordum ama bayinin haberi yok daha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: utuman

    Beyler bundan 6-7 yıl önce küçük bir liseli iken Ankara-Kızılay'da sokaktan aldığım avea hattımı hala kullanmaktayım ve numaramı çok seviyorum.Daha önce hattı üstüme alma girişimlerim maalesef hat sahibinin kim olduğunu bilmediğimden boşa gitti.Yani Btk 200 liraya kadar bir ücret isteseydi yine verirdim.

    Malum hat üzerinize olmayınca tarife değiştiremiyorsunuz,hat değiştiremiyorsunuz hatta yurtdışında kullanamıyorsunuz.Şimdi ben bu düzenleme ile avea bayisine gitsem,desem ki hat sahibinin adının ve soyadının ilk harfini bile bilmiyorum,bana yardımcı olacaklar mı?Hattı üstüme alabilecek miyim?

    Hadi diyelim aldım hattı üstüme.Hemen aradan 1 ay geçtikten sonra Turkcell'e ya da Vodafone'a sorunsuz geçebilecek miyim?Teşekkürler.

    Hattı üzerine alabilirsin
    Ama 3 ay geçmeden numaranı taşıyamazsın

    İstediği an numarayı taşır. Çünkü burada hat yeni kişinin üzerine kimlik bilgilerinin güncellemesi yoluyla geçiyor.
    Devir yapmıyorlar ekrandan. Kendilerine açılan ekranlardan sadece yeni hat sahibinin bilgilerini güncelliyorlar.
    Haliyle böyle olunca hattın mevcut yaşı ve diğer özellikleri korunuyor. Bu sebepten ötürü de üstünüze geçtikten sonra istediğiniz zaman başka operatöre taşıyabilirsiniz.

    Daha önceki açık hat güncelleme işlemlerinde bu denenmiştir.

    daha önce de dediğim gibi dediklerin mantıklı

    ama uygulamada 3 ay başka operatöre geçilemiyormuş




  • 6 senedir, kadıköyden bir seyyar satıcıdan aldığım avea hattımı kullanıyorum. Haberi görünce nasıl sevindim anlatamam. Hattın sahibini 11818 den öğrendim de, hiçbir şekilde ulaşamadım. MH'de yapabileceğimiz bir şey yok dedi sürekli. Umarım şimdi hattı üstüme alabilirim. Avea ya gidip sorunsuz hattı üstüne alan arkadaşlar var mı?

    Bu arada ilgili kurul kararına erişmek isteyen arkadaşlar aşağıda ki linkten ulaşabilirler:

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/kurul_kararlari/dosyalar/2012%20DK-14-453.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 7 Kasım 2012; 18:36:36 >
  • vodafona sordum hat asıl sahibi olmadan geçemiyoruz diye kıvırdılar ne saçmalık ya simkart bende bi de numarayı önce aveaya taşıyıp sonra isim değişikliği yapıp sonra vodafona geri gelecekmişim bekle sen gelirim! vodafone kadar mal firma yok hele reklamlarının hepsi zeka özürlü veya taklit dolu... numaramı taşıdım yanlış tarifeden taşımışlar bi sürü dakika gelecekti ondan olduk bi de 1 ay başka tarifeye geçilmiyormuş hattı o sinirle bi kapattım bi daha açmadım aman uzak dursun
  • yaklaşık 1 ay oldu hala bir gelişme yok adamlar 37.5 tl den olucaklar diye hiç takmıyorlar btknın baskı yapması lazım
  • Arkadaşlar vakti zamanında (yaklaşık 7-8 yıl önce) Avea açık hat almıştım. Birçok kişinin yaşadığı gibi bende birçok sorun yaşadım. iPhone için micro sim falan alamamıştım. Ve birkaç kez MH ile işlem yapmak istediğimde işlemimi gerçekleştirememiştim. Avea'da bana hat sahibine ulaşıp hattı üzerime almamı söylemişti. Ama adamı nereden nasıl bulacağım diye uğraşmamıştım.
    Uzun lafın kısası İzmir'de olup da herhangi bir Avea bayiine bu işlemi yaptırabilen varsa söyleyebilirse çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008

    vodafona sordum hat asıl sahibi olmadan geçemiyoruz diye kıvırdılar ne saçmalık ya simkart bende bi de numarayı önce aveaya taşıyıp sonra isim değişikliği yapıp sonra vodafona geri gelecekmişim bekle sen gelirim! vodafone kadar mal firma yok hele reklamlarının hepsi zeka özürlü veya taklit dolu... numaramı taşıdım yanlış tarifeden taşımışlar bi sürü dakika gelecekti ondan olduk bi de 1 ay başka tarifeye geçilmiyormuş hattı o sinirle bi kapattım bi daha açmadım aman uzak dursun

    açık hat avea dan vodafone nasil tasindi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avea gariptir ki hala duyuru bekliyorum diyor ..Bekliyeli bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@
    açık hat avea dan vodafone nasil tasindi ?

    açık hat değil eniştemin adına kayıtlı ilerde bi lazım olursa onu uğraştırmamak için kendi adıma alıyım dedim böyle hem taşıma hem üzerine alma için iki kere yük çıkıyo saçmalık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9008

    vodafona sordum hat asıl sahibi olmadan geçemiyoruz diye kıvırdılar ne saçmalık ya simkart bende bi de numarayı önce aveaya taşıyıp sonra isim değişikliği yapıp sonra vodafona geri gelecekmişim bekle sen gelirim! vodafone kadar mal firma yok hele reklamlarının hepsi zeka özürlü veya taklit dolu... numaramı taşıdım yanlış tarifeden taşımışlar bi sürü dakika gelecekti ondan olduk bi de 1 ay başka tarifeye geçilmiyormuş hattı o sinirle bi kapattım bi daha açmadım aman uzak dursun

    açık hat avea dan vodafone nasil tasindi ?

    bazı bayiler kampanya hediyeli olsun diye zamanında hatları taşıyıpta satıyordu.




  • Ben de Avealıyım ve hat babamın üzerine. Bir süredir bu kararı takip ediyorum ama Vodafone dışında uygulayan yok demek ki..
    Avea'dan bu işlemi yapan hiç kimse yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkA

    Ben de Avealıyım ve hat babamın üzerine. Bir süredir bu kararı takip ediyorum ama Vodafone dışında uygulayan yok demek ki..
    Avea'dan bu işlemi yapan hiç kimse yok mu?

    Pazartesi biraz kurcalayacağım aveayı. Hala sıkıntı çıkarırlarsa tüketici heyetine gideriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9


    quote:

    Orijinalden alıntı: nkA

    Ben de Avealıyım ve hat babamın üzerine. Bir süredir bu kararı takip ediyorum ama Vodafone dışında uygulayan yok demek ki..
    Avea'dan bu işlemi yapan hiç kimse yok mu?

    Pazartesi biraz kurcalayacağım aveayı. Hala sıkıntı çıkarırlarsa tüketici heyetine gideriz.

    İyi olur valla ama ben Avea'ya kızamıyorum ya. Sayesinde (19 luk yıkılan paket) doya doya konuşuyorum mesajlaşıyorum nete giriyorum




  • turkcelle mail atmıştım bugun aradılar.bizlik bi durum yok daha karar elimize ulaşmadı falan dediler.bende vodafone bu işlemi yapmaya başladı onlara nasıl ulaştı diye sordum.o konu hakkında bi bilgim yok bizede karar ulaşınca başlayacak dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de hattı üzerime almak istiyorum ama alacağım hat biraz problemli. Şöyle ki;

    elimden yurtdışından gelme telefon vardı, bir yakınımdan rica ettim kayıt ettirdi zamanında

    ama yabancı pasaport ile başvurduğu için geçici kayıt gibi bişey yapılmış

    kayıt sırasında ona ayrıca bir vodafone hat verilip telefonun imei numarası onunla eşleştirilmiş, istediğimiz hattı takamıyoruz

    Şimdi ben bu yakınıma ait hattı üzerime alsam bu kayıt olayı patlar mı, bilgsi olan var mı?
  • almak istiyoruz da ilgilenen yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: differentt

    turkcelle mail atmıştım bugun aradılar.bizlik bi durum yok daha karar elimize ulaşmadı falan dediler.bende vodafone bu işlemi yapmaya başladı onlara nasıl ulaştı diye sordum.o konu hakkında bi bilgim yok bizede karar ulaşınca başlayacak dedi

    ben Turkcell'e mail'i "26.09.2012 traihli 2012DK/-14/453 sayılı Aboneliğin Güncelleştirilmesine İlişkin Usul ve Esaslar Taslağı'nın uygulanması kanunen zorunlu hale gelmiştir. Bu konuda yapmış oldupum müşteri temsilcisi ile konuşmada böyle birşeyden haberinin olmadığını söyledi. Bu kanun diğer opertöre ulaşıp ya da diğer operatörün bilgisi olup iddaanıza göre türkiyenin en hızlı operatörünün bilgisi olmaması gayet ilginç!!! Bu konu hakkında yetkili birimlerinizden bir kişinin benimle irtibata geçmesini istiyorum. çünkü BTK ile yaptığım görüşmeden kurul kararının yayınlaığı tarih olan 26.09.2012 tarhinde yürürlüğe girdiğini ve operatörlere iletildiğini öğrendim. " diye bir mail atmıştım . Sonra beni arayan kişi evet bu bilginin kendilerine ulaştığı bu konuda çalıştıklarını vs vs vs söyledi.

    Turkcell'e mail atmak isteyen buna benzer birşeyler yazabilir.




  • BTK'nın sayfasında şikayetle ilgili bir bölüm var. Kayıt olup şikayet yazabiliyorsunuz. Benim dün yazdığım şikayete 1 saatte yanıt geldi. Turkcell ve Avea için de işlemlere başlamadıkları için şikayet yazılabilir. Benim yazışmam şu şekilde oldu:

    16508 - Aboneliğin güncelleştirilmesi (08/11/2012 10:20:56)
    29/12/2012 tarihli Aboneliğin güncelleştirilmesine dair BTK kararına istinaden işlem yapmak istediğimde; Vodafone yetkilileri tarafından numaranın ilk alındığı operatör olan Avea'ya geçiş yapıp güncelleştirme işlemimi orada yapabileceğim söylendi. Bu gerçekten bir zorunluluk mu? Bu şekilde tüketicilere külfet çıkarılmaktadır.

    Saygılarımla..

    Gönderen Cevap

    Sayın ,

    Şikayetinize konu olan Aboneliğin Güncelleştirilmesine ilişikin BTK Kararı kapsamında devir işlemine ait detaylı bilgiler aşağıda yer almaktadır.* Ancak Gsm numaranız MNT kapsamında farklı bir operatörden geçiş sağlandığı için Vodafone tarafından devir işlemi sağlanamamaktadır.

    Bilgilerinize Sunarız,
    Saygılarımızla.

    *26 Eylül 2012 BTK Kurul kararı ile; kendi adlarına abonelik sözleşmesi olmaksızın kullananların, kullandıkları hatları kendi üzerlerine kaydettirmek amacıyla abonelik işlemlerinin gerçekleştirilmesi işlemleri 17.10.2012 tarihi itibariyle canlıya alınmıştır.

    Yapılan düzenleme çerçevesinde;

    - Kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatlar için, bir kereye mahsus olmak üzere 01.10.2013 tarihine kadar, ilgili mobil telefon hizmeti sunan işletmeci ile abonelik sözleşmesi düzenleyebileceklerdir.

    - Devir işlemi ücretsiz olup, hatları kendi üzerlerine kaydettirebilmeleri için gerekli vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülükleri olmayacaktır. Aboneden hiçbir ücret alınmayacaktır.(Devir ücreti, Yeni Tesis ücreti, İşlem Ücreti vb.)

    - Mevcut SIM kullanılmaya devam edilir.
    - Simkartı kullanım dışı olduğunda (bloke vs..) devir yapılamaz.
    - Kullanıcıların hattı devir alma işlemi sonrasında, eski abonenin yapılan işleme 01.10.2014 tarihine kadar itiraz hakları mevcuttur. Eski abonenin itiraz etmesi halinde hat yeniden eski hat sahibine devir edilebilecektir.
    08/11/2012 11:21:23




  • Şimdi firmamıza Avea kurumsal müşteri temsilcimiz geldi.
    Bu konuyu kendisine sordum."Şuan konu hakkında bize gelen bir bilgi yok.Bir gelişme olursa sizi bilgilendireyim" dedi.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.