Şimdi Ara

Başıma gelen garip olay / paranormal mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostlar selamlar başım birkaç zamandır anlam veremediğim olay geliyor.

    Ders çalışıyorum ve ders çalışırken defter tutuyorum defterin başından kalktığım zaman açık bıraktığım takdirde yağ lekesi gibi leke oluşuyor ve ardı ardına diğer sayfalarda da görünüyor.

    İlk başta benden kaynaklı sandım ama sadece defteri açık bırakıp başından ayrıldığımda da yine aynı şekilde oluşuyor her defterimde olmaya başladı beyaz kağıt sarı kağıt fark etmiyor ne olabilir bu durum bu konu hakkında yardım edebilir misiniz ?





    _____________________________




  • Ellerini daha sik yika. Elindeki yag deftere bulasiyor ve ordaki bakteriler kagida geciyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Hocam ben de ilk olarak bundan kaynaklı zannettim ve dediğinizi yaptım fakat bu iz 3-4 sayfaya kadar etki edecek kadar yoğun aynı zamanda bir gün boyunca hiç ellemediğim defterde bile oluştu yani el teri değil

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semerci22

    Hocam ben de ilk olarak bundan kaynaklı zannettim ve dediğinizi yaptım fakat bu iz 3-4 sayfaya kadar etki edecek kadar yoğun aynı zamanda bir gün boyunca hiç ellemediğim defterde bile oluştu yani el teri değil

    Çalıştıkların aklında kalsın diye annen büyü yapmış sorun yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • alfred hitchcock kullanıcısına yanıt

    Keşke öyle olsa hocam bu duruma inanmak istemiyorum ama aklıma ilk büyü durumu geldi

    _____________________________
  • Hocam merhaba. Kötü ve sizi korkutan rüyalar görüyor musunuz? Ruh haliniz nasıl? Anlamsız sesler duyuyor musunuz? Duş alırken korkuyor musunuz? Birde defterin fotoğrafını atar mısınız? Ailede geçmişte büyü tılsım işiyle uğraşan var mı? son olarak evde kücük kardesiniz var mı hani elinde bardakla bişeyle gelecek.

    _____________________________
  • ülkücüadam kullanıcısına yanıt

    Hocam genel olarak rüya görmüyorum son zamanlarda iyi uyuyamıyorum uyanıp uyanıp durma durumu söz konusu ruh halim stresli bir dönemden geçmem nedeniyle çok iyi değil stresli anlamsız ses duymuyorum duş alırken herhangi bir problem yaşamıyorum. Durumun dışarıdan bir müdahale ile olmadığı kesin 3-4 farklı mekanda farklı zamanlarda 3-4 farklı defter ve notta orataya çıktı. Ailede herhangi biri büyü işi ile ilgilenmiyor.

    Başıma gelen garip olay / paranormal mi ?

    Şu şekilde büyüklü küçüklü olacak şekilde üstelik diğer sayfalara geçecek yoğunlukta lekeler oluşuyor ama yazdığım defterde ve açık bıraktığım zaman kapalı kaldığı sürece herhangi bir sıkıntı çıkmıyor

    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Başıma bu da geldi
    12 yıl önce açıldı
    Başıma Gelen En Sinir Olay !
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • semerci22 S kullanıcısına yanıt

    Hocam metafizik olarak bir durum yok. Siz veya ailenizden biri elinde çay ile geçerken çayın altından bile damlamış olabilir. Veya kendiniz çok çay tüketiyorsanız ordanda olabilir. Ben çayı çok sevdiğim için illa bir iki defterimde bundan olurdu.

    _____________________________
  • ülkücüadam kullanıcısına yanıt

    Hocam şöyle söyleyeyim birkaç farklı evde ve odada deney olarak farklı defterler bıraktım bırakın çayı içeri su bile almadım bu fotoğrafta yaprak sarı diye böyle duruyor ve bildiğiniz yağ lekesi gibi bir koku var fakat anlam veremiyor kimse . Bu leke 3-4 sayfa sonrasına bile geçiyor çok yoğun yani dediğiniz gibi bir şey damlama söz konusu değil. Denemek için lekenin yanına su damlattım hatta elimi terletip terimi bile sildim kağıda yine de aynı tarz leke oluşmadı

    _____________________________
  • Seni cin çarpmış bence hocaya görün

    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    Hocam böyle bir şey neden olabilir ki neyden kaynaklı olabilir bu tarz meselelerle hiç ilgilenmem etrafımda da bağnaz insanlar yok genel olarak

    _____________________________
  • semerci22 S kullanıcısına yanıt

    Cinli evdesindir ondan olmuştur. Paranormal ev kendini belli ediyor zaten. Hatta garip şeyler görebilirsin bile. 1970 yapımı, eski bir binada, apartman boşluğunda böyle şeyler görmüştüm, hatta sonrasında, yatak ucuma ışıklı bir siluet gibi bir şey gelip benimle konusmustu bile.


    Bu olay 9 - 10 yaşındayken oluyor. Şimdi halüsinasyon desem, neden devam etmedi? Yani o yaştan beri hiç halüsinasyon görmedim. Ben halü olacağına pek ihtimal vermiyorum, şizo ya da halü gören bir şeyim olsaydı, devam ederdi. Binadan taşınınca, hayatımda bir daha hiç böyle şeyler görmedim.


    Yani bak o binadayken en az 3 - 4 böyle olay hatırlıyorum ama binadan gidince hiç olmadı.


    Yani ben inançsız biriyim ve in cin hortlak falan inanmam ama böyle de bir şeyler yaşadım gerçekten. Bazen belki olabilir bile diyorum gördüğün gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 1 Eylül 2025; 12:25:42 >
    _____________________________
  • Apartman boşluğu, güvercinliydi. Güvercinler yuva yapmış, sabahları gelip guguuuuu guguguuu diye ötüyorlardı. Iste şeytanın yuvası orasıydı kesinlikle. Tüm şeytani mevzular, o apartman boşluğundan çıkıyor gibiydi.


    Böyle çok küçük bir oda gibi düşün tavanı açık oraya pencere açılıyordu apartmanın içinden, her katta bir pencere oraya açılıyordu, bodrumda aşağıda eğilerek girebileceğin şekil bir küçük kapısı vardı, loş bir yer, nemli, rutubetli, güvercin bloku dolu. Iste şeytanın ini orasıydı kesinlikle. Senin evde de bir şeyler vardır. Belki bir gece gelip seninle konuşmaya başlarlar bence paranormal evden topukla derim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 1 Eylül 2025; 12:32:10 >
    _____________________________
  • Peri boku olabilir mi diyosunuz yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Her şey olabilir. Yani bu arkadaşa, bilimsel açıklama olarak, "Elinden yağ bulaşıyordur, hiç inandırıcı değil ve çok komik hihohoho" şeklinde tepki verilmesi gerekir, insan cildinde zaten doğal olarak yağ bulunuyor, dokunduğun her yere yağ ve parmak izi bırakırsın ama özellikle ek belirtiler varsa, cin, cühenna, peri, hayalet ve şeytani şeyler olma ihtimali var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 1 Eylül 2025; 12:54:34 >
    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    Hocam zaten bu elimden yağ bulaşma durumunu kesin olarak ignorelamak için her şeyi denedim neredeyse elimi terli terli sildim yemek sonrası kağıda dokundum vesaire evet iz oluşuyor ama oluşan izler ile asıl izler arasında inanılmaz bir yoğunluk ve büyüklük farkı var oluşan izle 4 sayfaya geçecek kadar yoğun gidip deftere zeytin yağı damlat emin ol anca o kadar olur. Güvercin örneği verince aklıma geldi kadlığımız evde 3 yıldır buradayız fakat son 8-9 aydır benim camın önüne güvercin geliyor daha önce etrafta hiç görmemiştim tabi ki olayla birebir örtüşmüyor ama ilginç geldi

    _____________________________
  • Cin hikayesi anlatin, carpilma mevzulari falan, ateyiz yonumu birakip, opn minded yaklasacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semerci22

    Hocam zaten bu elimden yağ bulaşma durumunu kesin olarak ignorelamak için her şeyi denedim neredeyse elimi terli terli sildim yemek sonrası kağıda dokundum vesaire evet iz oluşuyor ama oluşan izler ile asıl izler arasında inanılmaz bir yoğunluk ve büyüklük farkı var oluşan izle 4 sayfaya geçecek kadar yoğun gidip deftere zeytin yağı damlat emin ol anca o kadar olur. Güvercin örneği verince aklıma geldi kadlığımız evde 3 yıldır buradayız fakat son 8-9 aydır benim camın önüne güvercin geliyor daha önce etrafta hiç görmemiştim tabi ki olayla birebir örtüşmüyor ama ilginç geldi

    O guvercinli yerde gercekten bir sey vardi eve giriyordum daha girer girmez bir yanlis oldugu hissediliyordu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • semerci22 S kullanıcısına yanıt

    O evden kiraci cikti ama kiraciyi evden attirmistik karisi cin musallati buyusu yapmis olabilir belki de, ev bosaldiktan sonra kapinin arkasinda muska gibi bir sey bulmustuk. cin mevzusu mutlaka islamla ilgili degil farkli kulturletdr de boyle seylere inaniyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.