Şimdi Ara

Başıma gelecek her türlü işlemden google sorumludur' saçmalığı (Çocuklarınıza tablet almayın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
5 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Başıma gelecek her türlü işlemden google sorumludur' saçmalığı (Çocuklarınıza tablet almayın)


    Nedir bu saçmalık? Siz gidin her türlü haltı yapın açın +18 şeyleri izleyin sonra bir yorum yaparak kurtulun forumda bu mesajdan yazanlar lütfen kaldırın hiç bir işe yaramaz.

    Appstore ye girin bakın bi böyle gereksiz mantıksızca yorum bulabilecekmisiniz? Tabiki bulamayacaksınız çünkü iphone kullananların yaş ortalaması daha yüksek. 8-12 yaş aralığındaki çocuklara aileler gidip 200 300tllik android tabletler alırsa olacağı budur. Yorumdakilerin hepsinin profillerinde minecraft fotoğrafı kullanıcı adlarıda "eren gaming, ahmet gamer" genelde burak oyunda , enes batur gibi youtuberleri takip edip milletin analarına bacılarına küfürler yazıyolar.

    Lütfen bilinçlenelim çocuklarımıza karne hediyesi olarak tablet almayın kitap alın oyuncak alın.


    Buyrun buda bahsettiğim çocuklar (gamerler):

     Başıma gelecek her türlü işlemden google sorumludur' saçmalığı (Çocuklarınıza tablet almayın)


     Başıma gelecek her türlü işlemden google sorumludur' saçmalığı (Çocuklarınıza tablet almayın)


     Başıma gelecek her türlü işlemden google sorumludur' saçmalığı (Çocuklarınıza tablet almayın)




    Ülkede herkesde gamer olmuş


    Ve bu çocukların yaptıkları şeyler (alıntıdır):

    1:bilgisayar ile ilgili bildiği tek şey gta 5 açarmı?
    2:burak oyunda ve ndng kanallarını takip eder
    3:google+ hesaplarındaki minecraft fotoğrafıdır
    4:yaşını sorduğunuzda 16 yazar
    5:yapıyom yapcam gibi bu tarzda konuşur
    6:youtube kanalı açarlar ama video yüklemezler arada belki minecraft videoları
    7:hiç bir oyunu hikayesi için oynamazlar oyun kanallarında gördüğü oyunları oynarlar
    8:bilgisayarları hiç bir taku açmadığı için oynayamadığı oyunları beğemeyenlere söverler minecraft, wolfteam ve lol fazla gereksinim istemediği için oynarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 9 Mayıs 2016; 21:12:57 >



    _____________________________




  • Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    Edit: Bölum gecemediginde bakacagin kanallar tabiiki olacak. Ör: theradbrad adam işini doğru yapan ender gamer'lardan biri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pankreasına Talibim -- 10 Mayıs 2016; 21:15:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sen zaten o uygulamayı indirerek herşeyi kabul ettiğini beyan ediyorsun gidip yoruma yazınca sadece komik duruma düşersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TA5BST
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    Oyunu oynayacak sistemleri yok hepsinde intel hd3000 var aileleri karne hediyesi olarak almış çoğunun bilgisayarıda yok 200tllik android tabletler
    _____________________________
  • Bırakın oynasınlar minecraft'ı, zararlı bir oyun değil en azından bu çocuklar bir şeyler üretmeye bir şeylere çabalamaya uğraşıyorlar peki ya scorp'ta ünlü olmaya çalışan pislik insanlara ne demeliyiz?
    Minecraft oynayan çocuk ile lol oynayıp önüne gelene söven çocuk benim için farklılar.
    _____________________________
  • 13 yaşındayken iphone 3 üm vardı

    appstore da aynı şeyin laciverti
    _____________________________
    Yalnız GeorgeÖlüm tarihi ve yeri :24 Haziran 2012
  • yazık lan
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • O yazıyı sadece veledler yazmıyor ne yazık ki koca koca insanlar da yazıyor Ülkede toplu zeka sorunu ve araştırmama sorunu var.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    zaten çoğu oynamayı bile beceremiyor
    _____________________________
  • Uygulama çok gzel arkadaşlar hmen indiriin (üstte gözüksün diye 1 yıldız verdim)
    _____________________________
  • Bunlar küçücük çocuklara cep telefonları, tabletleri veren ailelerin suçu. Youtube çok kötü durumda yorumlardan anlaşılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    kendisi iyi oynayamuyordur izleyince nasıl oynandığını daha iyi anlayabilir mesela bak benim kanala çok az ölürüm bende zamanında izleyerek bu hale geldim diyebilirim
    ayrıca sistemide yetmiyor olabilir
    vede izlemek daha zevkli gelebilir
    ek olarak oyunu alacak parası yoktur izler
    daha bi sürü şey olabilirde bunlar benim şu an aklıma gelenler

    birde ndg yi felan savunmuyorum yanlış anlaşılmasın
    _____________________________
    "Delil olmadan iddia edilen şey delil olmadan reddedilebilir"
    Hitchens'in usturası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    yahu niye izlediğimi öğrensen nedir, öğrenmesen nedir olum bu kadar önemlimi yani? sana bu kadar sıkıntı veren ne
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KarmaLia

    Bırakın oynasınlar minecraft'ı, zararlı bir oyun değil en azından bu çocuklar bir şeyler üretmeye bir şeylere çabalamaya uğraşıyorlar peki ya scorp'ta ünlü olmaya çalışan pislik insanlara ne demeliyiz?
    Minecraft oynayan çocuk ile lol oynayıp önüne gelene söven çocuk benim için farklılar.

    Minecraft oynayan da lol oynayan da aynı bence. Minecraft yaratıcılığa izin veriyor ama kim orijinal bir şey üretiyor ki? Varsa yoksa savaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    Oyunu oynayacak sistemleri yok hepsinde intel hd3000 var aileleri karne hediyesi olarak almış çoğunun bilgisayarıda yok 200tllik android tabletler

    Katılıyorum. Eskiden ucuz bile olsa laptopta harici ekran kartı olurdu şimdi bakıyorum da orta seviye denileceklerde bile bu durum geçerli. Masaüstü toplamak zahmetli iş onunla uğraşan da pek yok artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih617


    quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Maalesef şuan herkes böyle. Youtube'da video izliyorlarsa bile en azindan Baris özcan gibi harika kanallari izleyin. Oyun mu oynayacaksin git kendin oyna niye izliyorsun ??

    Oyunu oynayacak sistemleri yok hepsinde intel hd3000 var aileleri karne hediyesi olarak almış çoğunun bilgisayarıda yok 200tllik android tabletler

    Katılıyorum. Eskiden ucuz bile olsa laptopta harici ekran kartı olurdu şimdi bakıyorum da orta seviye denileceklerde bile bu durum geçerli. Masaüstü toplamak zahmetli iş onunla uğraşan da pek yok artık.

    Toplamayla uğraşan yok mu dedin sen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Vallaha yeni nesile acıyorum. Bende 97'liyim, ucuz atlattığimı düşünüyorum. Ben zamanında ne güzel adam akıllı ps2'de nfs underground, gta sa, tekken felan oynardım. Bu oyunlar sayesinde araba sürüş yeteneklerim tavan yapıp, öfkemide oyunlarda attığımdan daha mutluydum. He bide gta çocuklara zararlo şaçmalıkları vardı, vallaha sınıfın en salak çocuğu bile annesini bıçaklamadıysa sorun yok bence. Hani bende zamanında o kadar iyi grafikli oyunlar oynamama rağmen, minecraft yeni çıkmışken oynamıştım. En çok ilgimi çeken kısım oyundaki makinelerdide kısa zaman sonra sıktı. Hani benim değindiğim asıl nokta oyna minecrafta, ama youtubedan salak iki kanalı izlemek nedir yahu, esprileri desen küfür bel altı full, bide üstüne gelip anasına bacasına söversin. Yazık ya vallaha yazık. Bi torrentan çek oyun abi yükle bilgisayarına. Yok korsan oyunda olmaz. Git 200 tl para ver o zaman orjineline bakalım o adamlar seni para verirken düşünücek mi? Birde ekliyim. Yok intel hd'den felan oynayamazlar diyenlere, babamın ibm r50e sinde 64 mb intel 82852 vardı. Grafik performans geforce 2 mx 200 den daha düşüktür. Ama herşeye rağmen oyunları oturup low 20-25 fps oynardım. Bu alışkanlığım sayesinde nerdeyse oyunlara 20 fps kadar tahammül edebiliyorum haberineze.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • gördükçe ben utanıyorum ya aptal bir nesil geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
  • Play store'da kaynıyor bu tipler , isterse uygulama yapımcısı tüm bilgilerini araklasın, virüs bulaştırsın, kim google'ye ne yapabilir ki lol.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.