Şimdi Ara

Base Server Önerisi/Bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Base Server Önerisi/Bilgi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İyi Günler Legal Olarak Ronark Land Base'de Oynamak İstiyorum Ama Servera Karar Veremedim.

    1)Ben Ronark/Cypher/Akara/Edana Bu 4'ünden Birini Düşünüyorum.Burda Oynayanlar Biraz Bilgi Verebilir mi?

    2)Birde 69 Level Archer İçin İdeal İtemler Nelerdir?(Bütçem:600 Lira)

    Teşekkürler...



    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    Ronarkta base oynuyorum. Kalabalik yani guzel playerler fazla. Archer olacaksan bowlar da o kadar pahali degil sanirim. Sorularin varsa cevaplayabilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    Ronarkta base oynuyorum. Kalabalik yani guzel playerler fazla. Archer olacaksan bowlar da o kadar pahali degil sanirim. Sorularin varsa cevaplayabilirim.


    Pazarı Nasıl Hareketli mi Birde 600 liraya zevk alabilceğim bir archer dizebilirmiyim ronarkda
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
    |
    |
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslanharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    Ronarkta base oynuyorum. Kalabalik yani guzel playerler fazla. Archer olacaksan bowlar da o kadar pahali degil sanirim. Sorularin varsa cevaplayabilirim.


    Pazarı Nasıl Hareketli mi Birde 600 liraya zevk alabilceğim bir archer dizebilirmiyim ronarkda

    Bilmiyorum suana kadar dalgali gidiyodu hep pazar kesin bisey yok yani. Mage olursan team kurucaz rlb. 600tlye her turlu akarsin zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: iade


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslanharun

    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    Ronarkta base oynuyorum. Kalabalik yani guzel playerler fazla. Archer olacaksan bowlar da o kadar pahali degil sanirim. Sorularin varsa cevaplayabilirim.


    Pazarı Nasıl Hareketli mi Birde 600 liraya zevk alabilceğim bir archer dizebilirmiyim ronarkda

    Bilmiyorum suana kadar dalgali gidiyodu hep pazar kesin bisey yok yani. Mage olursan team kurucaz rlb. 600tlye her turlu akarsin zaten


    Teşekkürler Pm attım.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    |
    |
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    Mage olman bizim açımızdan daha iyi olur asasımız var bi tane yetiyo swci olarak ama solo da takılabilrsin o kadar iteme cevap verdim pm ine
    |
    |
  • Çavuş
    45 Mesaj
    @iade benimde finallerim haftaya bitiyor. Half Paper Mage olacağım tecrübeliyim... Ronark ortamı falan iyiyse başlamayı düşünüyorum...Gelirsem clana alırmısınız bide kasılma sorunu var size yetişebilmem için
    |
    |
  • Yüzbaşı
    517 Mesaj
    bende cypher tavsiye ediyorum ortamı güzel ko dan ayrı bir dünya gibi koxp açanı ptye almıyorlar muhattap olmuyorlar
    |
    |
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    ronark bile 9 kayniyo chyper nasildir kim bilir. Ronarkin ardreaminda koxp var fakat basede o kadar cok yok. Biz karusuz humanlarda tek tuk archer gelio zaten fazla sorun teskil edmiyorlar. Bi ara bi tane mage clan vardi humanlarda koxperlardi full son zamanlarda onlari da gormedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1750 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    ronark bile 9 kayniyo chyper nasildir kim bilir. Ronarkin ardreaminda koxp var fakat basede o kadar cok yok. Biz karusuz humanlarda tek tuk archer gelio zaten fazla sorun teskil edmiyorlar. Bi ara bi tane mage clan vardi humanlarda koxperlardi full son zamanlarda onlari da gormedim.

    Sen bir kaç milyar yıl öncesinde kaldın heralde. Gir bakalım ionia ya kronosa bak bakalım pazarlara.. Artık alt server daha itemsiz üst sever daha itemli diye bir kavram yok. Cypher da hem koxp daha az çünkü ezik az hem piyasa tam oturmus. Adam zaten 600 tl vercem diyo. Arkadasım o parayla RLB de akarsın. Ben de RLB kasıyorum. GEcen zevkine ardreama girdim elimde görev md leri var +5 e den geliyo heralde yine bile iş yaptım. Tabi mageler yaklastırmıyo ardream da HF dolu. Ama RLB gayet temiz. Pazarıda gayet canlı Cypherin.
    |
    |




  • Yarbay
    3004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 24

    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    ronark bile 9 kayniyo chyper nasildir kim bilir. Ronarkin ardreaminda koxp var fakat basede o kadar cok yok. Biz karusuz humanlarda tek tuk archer gelio zaten fazla sorun teskil edmiyorlar. Bi ara bi tane mage clan vardi humanlarda koxperlardi full son zamanlarda onlari da gormedim.

    Sen bir kaç milyar yıl öncesinde kaldın heralde. Gir bakalım ionia ya kronosa bak bakalım pazarlara.. Artık alt server daha itemsiz üst sever daha itemli diye bir kavram yok. Cypher da hem koxp daha az çünkü ezik az hem piyasa tam oturmus. Adam zaten 600 tl vercem diyo. Arkadasım o parayla RLB de akarsın. Ben de RLB kasıyorum. GEcen zevkine ardreama girdim elimde görev md leri var +5 e den geliyo heralde yine bile iş yaptım. Tabi mageler yaklastırmıyo ardream da HF dolu. Ama RLB gayet temiz. Pazarıda gayet canlı Cypherin.

    yukardaki serverlerden areste oynadim ki ora degisikti biraz chyper da oyledir diye dusundum bilmiyorum. Yanlisim varsa affola. Harunla konustuk zaten msnden biz. Her server asagi yukari ayni olsa bile player ve ortam farkliliklari mutlaka oluyor. Ronarkin rlbsi czden daha kalabalik gozlemlerime gore 15 tatilde 50. Siralamada oldugumu hatirliyorum basede.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: iade


    quote:

    Orijinalden alıntı: 24

    quote:

    Orijinalden alıntı: iade

    ronark bile 9 kayniyo chyper nasildir kim bilir. Ronarkin ardreaminda koxp var fakat basede o kadar cok yok. Biz karusuz humanlarda tek tuk archer gelio zaten fazla sorun teskil edmiyorlar. Bi ara bi tane mage clan vardi humanlarda koxperlardi full son zamanlarda onlari da gormedim.

    Sen bir kaç milyar yıl öncesinde kaldın heralde. Gir bakalım ionia ya kronosa bak bakalım pazarlara.. Artık alt server daha itemsiz üst sever daha itemli diye bir kavram yok. Cypher da hem koxp daha az çünkü ezik az hem piyasa tam oturmus. Adam zaten 600 tl vercem diyo. Arkadasım o parayla RLB de akarsın. Ben de RLB kasıyorum. GEcen zevkine ardreama girdim elimde görev md leri var +5 e den geliyo heralde yine bile iş yaptım. Tabi mageler yaklastırmıyo ardream da HF dolu. Ama RLB gayet temiz. Pazarıda gayet canlı Cypherin.

    yukardaki serverlerden areste oynadim ki ora degisikti biraz chyper da oyledir diye dusundum bilmiyorum. Yanlisim varsa affola. Harunla konustuk zaten msnden biz. Her server asagi yukari ayni olsa bile player ve ortam farkliliklari mutlaka oluyor. Ronarkin rlbsi czden daha kalabalik gozlemlerime gore 15 tatilde 50. Siralamada oldugumu hatirliyorum basede.


    Bir kaç kişiye daha sorduktan sonra kesin karar olarak server ronarkı seçtim ama Archer mi Mage mi karar veremedim tam olarak önerilere açığım :D
    |
    |




  • Yarbay
    3004 Mesaj
    Dedigim gibi oyunda oynamasi en zevkli karakter magedir. Bilmemen sorun olmaz ogrenebilirsin ama karar yine de senin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Son önerileri alayım bu cuma kesin başlıyorum
    |
    |
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj
    ronarka başladım asas olarak clan falan kurulursa gelirim beraber takılırız isterseniz
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ronarkta mage olarak başladım...
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.