Şimdi Ara

Başbakanın 'Hayır' diyenleri terörist ilan etmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Haber bu.http://www.milliyet.com.tr/basbakan-yildirim-chp-yi-allah-isl-siyaset-2391947/


    Direk ilgili bölümü kopyalıyorum;


    "PKK hayır, FETÖ hayır dediği için biz bu değişikliğe evet diyoruz dedik. Biz cevabı muhataplarından beklerken cevap CHP'den geldi. CHP zaten onların kayığına binmiş vaziyette, Allah ıslah etsin. Siz FETÖ ile PKK ile bölücü örgütlerle tutarak milletin gönlüne giremezsiniz."


    Kendileri gibi olmayan herkes terörist. X'ler 'hayır' dediği için biz 'evet' diyoruz. zaten sizin tayfa 'evet' dedikleri şeyi bilseler böyle koyun olurlar mıydı? Sevmediğim kişi hayır diyor e o zaman ben evet diyeyim diye bir mantık, düşünce yapısı olabilir mi ya? Bu tarz düşünce yapısına sahip olan adamlar nasıl başbakanlık gibi bir mevkiye kadar yükselebiliyor? Hayret resmen.



    _____________________________
    Software (Fullstack + AWS) Engineer

    CPU Ryzen 7 5800X3D — MOTHERBOARD ASUS TUF B450-Pro Gaming — GPU PNY GeForce RTX 4090 24GB XLR8 Gaming VERTO™ EPIC-X RGB — RAM GSkill Ripjaws 16 GB 2x8 3200Mhz — COOLING Noctua NH-D15 chromax.Black — CASE Corsair 4000D Airflow Beyaz — SSD Kingston KC3000 512GB — SSD Sandisk 480GB SSD — PSU CORSAIR RM1000x Shift 80+ Gold PCI5 — KEYBOARD NuPhy Halo96 Rose Glacier Switch — MICE Razer Viper V2 Pro
    MONITOR SONY XR-42A90K 4K 120hz OLED TV // SAMSUNG C27HG70 2K 144Hz




  • Başbakanı dava edebiliyor muyuz ? Sonuçta dolaylı yoldan bize Pkklı diyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • Peekay kullanıcısına yanıt
    Kimi kime şikayet edeceksiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • öcalan evet diyince ses yok biz hayır diyince aauuuuvvv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İnsanın biri

    Kimi kime şikayet edeceksiniz

    Başkanlik gelmeden bi sansimizi deneyelim bi kaç onurlu insan var hala ancak başkanlık gelince tamamen bitecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • Hayir diyenler teroristtir imasi yaptiktan sonra chpden ses gelmesi niye sasirtmis? Sen karsit fikirde olanlari terorist, hain ilan et sonra ses cikartinca gene laf et. Baska?

    Sistemi madde madde savunmak yerine birilerine satasma, saldirma, hakaret etme taktigini kullandiklarina gore kendileri de savunacak bir sey bulamiyorlar. Ulkenin yarisina hakaret etmeyi sorun gormuyorlar, yeterki istedikleri oylari alsinlar.

    Daha istedikleri sistemi getirmeden boyle davraniyorlarsa daha sonra neler yapacaklarini dusunebiliyor musunuz?
    _____________________________
    Yok imza mimza
  • Akpye oy atanlara çomar diyenler kadar kötüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panamalı Hasta -- 7 Şubat 2017; 16:22:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panamalı Hasta

    Akpye oy atanlara çomar diyenler kadar kötüdür.

    Katılıyorum. Oy toplayacağı millete terörist demek şerefsizliktir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu forumun canı cehenneme dostlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Falcon-61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panamalı Hasta

    Akpye oy atanlara çomar diyenler kadar kötüdür.

    Katılıyorum. Oy toplayacağı millete terörist demek şerefsizliktir.

    Kesinlikle berabee iyi salladık diyenlere oy atanlar vatan hainidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panamalı Hasta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Falcon-61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panamalı Hasta

    Akpye oy atanlara çomar diyenler kadar kötüdür.

    Katılıyorum. Oy toplayacağı millete terörist demek şerefsizliktir.

    Kesinlikle berabee iyi salladık diyenlere oy atanlar vatan hainidir

    Oy atanlar değil onu diyenler hain olabilir. Tartışmaya açık bir konu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu forumun canı cehenneme dostlar.
  • bu söylem aşırı sakat bir söylemdir. çünkü hem ülkeyi böler,kavgalara sebep olur. hem de Uluslararası kamaoyunda ve BM de bizi çok zor durumda bırakır. nasıl mı Resmi ağızdan hayır diyenleri pkk lı ilan edersen referandum sonucunda %49 hayır çıksa. pkk BM ye gider bakın bu ülkenin başbakanı hayır diyenleri pkk lı ilan etmişti şimdi bizim arkamızda %49 luk kesim var. buna dayanarak biz bağımsızlığımızı istiyoruz derse ne olacak.

    bu söylem resmen pkk nın ekmeğine yağ sürmektir,pkk yı güçlü göstermektir. Değerli emekli büyük elçiler bu konuda uyarılar yapıyorlar bu söylem Türkiye devletini gelecekte çok zor duruma sokar diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbey08 -- 7 Şubat 2017; 18:6:44 >
    _____________________________
    ''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur.
    Başkaları korktuğunda aç gözlü ol.''
    Warren Buffet
  • O değilde en fazla çıkacak oy %55 e %45 yada %60a %40 olsun. Yakın zamanda da başka seçim olmayacağına göre. Dış ülkelerce ülkenin yarısı isyancı olarak görülmez mi? yada PKK buna dayanarak bağımsızlık gibi şeyler istemez mi?

    Evet çocukca bir düşünce gibi gelebilir ama zaten siyasette mantık diye bir şey yok. Halkı kandırabilme diye bir şey var halkı kandırabiliyorsan böyle oluyor işte.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.