Şimdi Ara

BASARSOFT Haritaları ve Guncel Basarsoft Haberleri (169. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.969
Cevap
99
Favori
1.000.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın alim bey gebzede e5 üzerinden olmayan yerden gebze center karşısından gebzeye giriş görünüyor yıllar önce kapandı orası güncellemeye eklenmeli
    gece bilmeyenler kaza yapabilir tehlikeli bir nokta
  • Valla süper benim cihaz navitech bunda var primo 1.2 bu haritada yani yayınlayacağınız bunlar olacakmı tts içinde tarih varmı birde ücretlimi ömür boyunun içinde bunlarda varmı
  • Valla süper haber benim cihaz navitech bunda var primo 1.2 bu haritada yani yayınlayacağınız bunlar olacakmı tts içinde tarih varmı birde ücretlimi ömür boyunun içinde bunlarda varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    Valla süper benim cihaz navitech bunda var primo 1.2 bu haritada yani yayınlayacağınız bunlar olacakmı tts içinde tarih varmı birde ücretlimi ömür boyunun içinde bunlarda varmı

    1.3 yolda çıkınca ne yapacaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    Valla süper benim cihaz navitech bunda var primo 1.2 bu haritada yani yayınlayacağınız bunlar olacakmı tts içinde tarih varmı birde ücretlimi ömür boyunun içinde bunlarda varmı


    Selamlar Tnrskr,

    TTS bence Driver Alert den daha fazla ilgi gormemeli idi... Durmadan caddelerin adlarini okuyup duracak ve gurultu yaratacak bir ozellik gibi geliyor bana !!!
    Gerci herkese adres ve tarif farkini anlatacaktir da :-)

    TTS ozelligi IGO tarafindan extra ucrete tabi bir ozellik. Bunu cihaz ithalati yapan firmalar oderse tuketici haberdar olmuyor. Ayni sekilde Driver Alert dedigimiz mevzu da oyle.
    IGO bu sekilde bir fiyat eskalasyonu yaratmaya calisiyor.

    Bizim de ek maliyet istememiz gerekiyor aslinda ama... ithalatcilardan ek para isteme, canlarini iste daha iyi :-)

    Bu yuzden guncelleme ve trafik hizmetleri disinda kalan hic bir ek data ve fonksiyon icin biz ek ucret istemiyor olacagiz.. en azindan planimiz boyle...


    Saygilar

    Alim K.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ken08

    2011.3 Garmin güncellemesi hala gelmedi Alim Bey:( Bence bu güncellemeler ve dosyaların cihazlar için derlenmesi oldukça üzün sürüyor. Ama, elbette emeği geçenlerin eline sağlık yine de tabi.


    Derleme aslinda hazir... fakat hiz limitlerini gostermek konusunda bir sorunumuz cikti... sebebi bulundu ama cozume henuz ulasamadık. Bununla birlikte artik beklemeden yayina verilsin istiyorum bu versiyon, hiz limiti ve tabela bilgilerini becerdigimiz anda yeniden duyurur ve update yapin deriz diye dusunuyorum. Amerika Garmin ile konu uzerinde calisiyoruz....

    Saygilar

    alim k
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Bir önceki sayfada yazdıklarımı gürültüye gelip kaybolmasın diye buraya da taşıdım...

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Desenize mevcut cihazların çoğu milletin elinde patladı...

    Yeni nesil cihazlarda da hali hazırda Igo Primo 1.1 yüklü olduğu ve Igo Primo parayla dahi olsa 1.2 güncellemesine izin vermediği için şimdi ne olacak


    quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan


    Evet TTS cikaracagiz. Su anda aslinda testleri yapiliyor. Bildiginiz gibi TTS yetenegi Primo 1.2 ile geldi ve mevcut bir cok urun bu ozelligi kullanamiyor olacak. Dolayisi ile cok cok acele etmedik. Ama Primo da ADAS dedigimiz yapiyi da getiriyoruz. Sanirim yine ilk NEXT in Primo cihazlarinda cikacak. Yolun egimli oldugu, yagmurda kayabilirsiniz gibi yanlardaki uyarici bilgileri de yayinlamaya basliyoruz... Bu vesile ile onu da paylasmis olayim istedim...


    Saygilar.

    Alim K.






    Evet Bence patlama filan yok... Caddenin adlarinin okunmasi (avrupada kullandigim yerlerde en azindan ben oyle hissettim) cok buyuk bir ozellik degil.

    1.1. ve 1.2 arasinda maalesef otomatik update yapabilmek mumkun degil. Biliyorsunuz, PC nizi XP den Vista'ya gecirdiginizde bir cok ek cihaz ve kasanin icindeki peripherallarinhepsinin driverlari soyle ya da boyle tanimlanip kullanilabilir hale getirilebiliyor... ama acaip yavasliyor vb... PND lerde ise bu sorun bu kadar kolay cozulmuyor.. driverlar uymayabiliyor... kurulamiyor zaten... TTS cok fazla bellek isteyen bir alet oldugu icin mesela 128MB ana bellekli makinalrda cok cok yavas calisabilir diye dusunuyorum... hele ki yanlislikla 64 MB bir makina update edilse cihazlar kilitlenir. Yani sokagin adini da soylesin yollarda giderken diye heveslenirken cihazi sifirdan eski haline getireyim diye ugrasirken bulabilirsiniz kendinizi!!!

    Not: IGO culara Primo 1.1. ve 1.2 diye devam etmeyin, 1.5 ya da 2.0 deyin dedik.. ama dinletemedik...

    Saygilar

    Alim K.




  • affınıza sığınarak soruyorum ; şimdi bize ömür boyu ücretsiz güncelleme diyerek sattıkları navitech px serisi ücretsiz güncellemeye devam edecekmi ? ,yoksa toolbox da yazan tarihte sona mı eriyor ? ,belki size garip gelebilir ama ben anlayamadım bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum, selamlar
  • Alim Bey,

    Anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla TTS öyle pekte elzem bir şey olmadığı gibi 256 veya 512 MB bellekli bir cihaz gerektiriyor...

    Ancak ben Igo Primo 1.2 sürümündeki tek yeniliğin artı bellek gerektiren TTS den ibaret olduğunu düşünmüyorum... Muhakkak artı bellek, yani yeni cihaz gerektirmeyen pek çok ek özellik vardır diye düşünüyorum...

    Bilgilendirme için teşekkürler...

    quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Bir önceki sayfada yazdıklarımı gürültüye gelip kaybolmasın diye buraya da taşıdım...

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Desenize mevcut cihazların çoğu milletin elinde patladı...

    Yeni nesil cihazlarda da hali hazırda Igo Primo 1.1 yüklü olduğu ve Igo Primo parayla dahi olsa 1.2 güncellemesine izin vermediği için şimdi ne olacak


    quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan


    Evet TTS cikaracagiz. Su anda aslinda testleri yapiliyor. Bildiginiz gibi TTS yetenegi Primo 1.2 ile geldi ve mevcut bir cok urun bu ozelligi kullanamiyor olacak. Dolayisi ile cok cok acele etmedik. Ama Primo da ADAS dedigimiz yapiyi da getiriyoruz. Sanirim yine ilk NEXT in Primo cihazlarinda cikacak. Yolun egimli oldugu, yagmurda kayabilirsiniz gibi yanlardaki uyarici bilgileri de yayinlamaya basliyoruz... Bu vesile ile onu da paylasmis olayim istedim...


    Saygilar.

    Alim K.






    Evet Bence patlama filan yok... Caddenin adlarinin okunmasi (avrupada kullandigim yerlerde en azindan ben oyle hissettim) cok buyuk bir ozellik degil.

    1.1. ve 1.2 arasinda maalesef otomatik update yapabilmek mumkun degil. Biliyorsunuz, PC nizi XP den Vista'ya gecirdiginizde bir cok ek cihaz ve kasanin icindeki peripherallarinhepsinin driverlari soyle ya da boyle tanimlanip kullanilabilir hale getirilebiliyor... ama acaip yavasliyor vb... PND lerde ise bu sorun bu kadar kolay cozulmuyor.. driverlar uymayabiliyor... kurulamiyor zaten... TTS cok fazla bellek isteyen bir alet oldugu icin mesela 128MB ana bellekli makinalrda cok cok yavas calisabilir diye dusunuyorum... hele ki yanlislikla 64 MB bir makina update edilse cihazlar kilitlenir. Yani sokagin adini da soylesin yollarda giderken diye heveslenirken cihazi sifirdan eski haline getireyim diye ugrasirken bulabilirsiniz kendinizi!!!

    Not: IGO culara Primo 1.1. ve 1.2 diye devam etmeyin, 1.5 ya da 2.0 deyin dedik.. ama dinletemedik...

    Saygilar

    Alim K
    .





  • quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Not: IGO culara Primo 1.1. ve 1.2 diye devam etmeyin, 1.5 ya da 2.0 deyin dedik.. ama dinletemedik...

    Saygilar

    Alim K.

    Uygulamada bazı firmalar sadece 1.x'ten 2.x'e yada genel hali ile m.x'ten n.x'e geçişte güncelleme ücreti talep ederler. Satın alımdan sonra çıkacak x'li versiyonların ücreti peşinen alınmıştır zaten. Kullanıcı x geçişlerine para ödemez ve x geçişlerinde küçük, faydalı değişiklikler yapılır ve kullanılan donanım özellikleri yazılımı çok bağlamaz.

    Navigasyon sektörü emekleme döneminde belki de, hızlı değişimlere çok daha hızlı cevap vermesi isteniyor. Geçen gün İstanbulda yoldan geçen araçlardaki cihazları saymaya çalıştım. Yaklaşık yirmi araçtan birinde cihaz vardı. Belki cihaz oranı %50-60'lara çıktığında, çok daha mükemmel cihazları yazılımları ile birlikte daha ucuza satın alabileceğiz. Ama burada IGO gibi navigasyon yazılımını üreten firmaların, kesinlikle yazılım güncellemelerine yeşil ışık yakmaları gerekiyor. Kapasitesi yeterli mevcut cihazları çöpe atmak gibi dünyanın bir lüksü olmasa gerek, her ne kadar ikinci el imkanı olsa da.




  • Yazdıklarınızın tamamına katılıyorum...

    Ancak IGO Primo firması maalesef güncellemeye izin vermiyor...

    Bahanesi de kullanılan bazı cihazların donanımlarının yetersiz kalacağı... Olabilir... Koyarsın web sayfasına asgari donanım gereklilikleri listesini... İsteyen yükler...


    quote:

    Orijinalden alıntı: master90



    Uygulamada bazı firmalar sadece 1.x'ten 2.x'e yada genel hali ile m.x'ten n.x'e geçişte güncelleme ücreti talep ederler. Satın alımdan sonra çıkacak x'li versiyonların ücreti peşinen alınmıştır zaten. Kullanıcı x geçişlerine para ödemez ve x geçişlerinde küçük, faydalı değişiklikler yapılır ve kullanılan donanım özellikleri yazılımı çok bağlamaz.

    Navigasyon sektörü emekleme döneminde belki de, hızlı değişimlere çok daha hızlı cevap vermesi isteniyor. Geçen gün İstanbulda yoldan geçen araçlardaki cihazları saymaya çalıştım. Yaklaşık yirmi araçtan birinde cihaz vardı. Belki cihaz oranı %50-60'lara çıktığında, çok daha mükemmel cihazları yazılımları ile birlikte daha ucuza satın alabileceğiz. Ama burada IGO gibi navigasyon yazılımını üreten firmaların, kesinlikle yazılım güncellemelerine yeşil ışık yakmaları gerekiyor. Kapasitesi yeterli mevcut cihazları çöpe atmak gibi dünyanın bir lüksü olmasa gerek, her ne kadar ikinci el imkanı olsa da.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: master90


    quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Not: IGO culara Primo 1.1. ve 1.2 diye devam etmeyin, 1.5 ya da 2.0 deyin dedik.. ama dinletemedik...

    Saygilar

    Alim K.

    Uygulamada bazı firmalar sadece 1.x'ten 2.x'e yada genel hali ile m.x'ten n.x'e geçişte güncelleme ücreti talep ederler. Satın alımdan sonra çıkacak x'li versiyonların ücreti peşinen alınmıştır zaten. Kullanıcı x geçişlerine para ödemez ve x geçişlerinde küçük, faydalı değişiklikler yapılır ve kullanılan donanım özellikleri yazılımı çok bağlamaz.

    Navigasyon sektörü emekleme döneminde belki de, hızlı değişimlere çok daha hızlı cevap vermesi isteniyor. Geçen gün İstanbulda yoldan geçen araçlardaki cihazları saymaya çalıştım. Yaklaşık yirmi araçtan birinde cihaz vardı. Belki cihaz oranı %50-60'lara çıktığında, çok daha mükemmel cihazları yazılımları ile birlikte daha ucuza satın alabileceğiz. Ama burada IGO gibi navigasyon yazılımını üreten firmaların, kesinlikle yazılım güncellemelerine yeşil ışık yakmaları gerekiyor. Kapasitesi yeterli mevcut cihazları çöpe atmak gibi dünyanın bir lüksü olmasa gerek, her ne kadar ikinci el imkanı olsa da.


    görüşlerinize tamamen katılıyorum rekabet lazım bu navigasyon piyasasına igoculara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master90


    quote:

    Orijinalden alıntı: akucukpehlivan

    Not: IGO culara Primo 1.1. ve 1.2 diye devam etmeyin, 1.5 ya da 2.0 deyin dedik.. ama dinletemedik...

    Saygilar

    Alim K.

    Uygulamada bazı firmalar sadece 1.x'ten 2.x'e yada genel hali ile m.x'ten n.x'e geçişte güncelleme ücreti talep ederler. Satın alımdan sonra çıkacak x'li versiyonların ücreti peşinen alınmıştır zaten. Kullanıcı x geçişlerine para ödemez ve x geçişlerinde küçük, faydalı değişiklikler yapılır ve kullanılan donanım özellikleri yazılımı çok bağlamaz.

    Navigasyon sektörü emekleme döneminde belki de, hızlı değişimlere çok daha hızlı cevap vermesi isteniyor. Geçen gün İstanbulda yoldan geçen araçlardaki cihazları saymaya çalıştım. Yaklaşık yirmi araçtan birinde cihaz vardı. Belki cihaz oranı %50-60'lara çıktığında, çok daha mükemmel cihazları yazılımları ile birlikte daha ucuza satın alabileceğiz. Ama burada IGO gibi navigasyon yazılımını üreten firmaların, kesinlikle yazılım güncellemelerine yeşil ışık yakmaları gerekiyor. Kapasitesi yeterli mevcut cihazları çöpe atmak gibi dünyanın bir lüksü olmasa gerek, her ne kadar ikinci el imkanı olsa da.


    görüşlerinize tamamen katılıyorum rekabet lazım bu navigasyon piyasasına igoculara




  • Alim bey bir şey daha soracağım bizim cihazlarda google earth deki gibi uydu görüntüleriyle karışık navigasyon yapılabilirmi
  • 1- TTS benim açımdan tamamen gereksiz aracımda Garmin'de var 1 saat zor dayandım.Derseniz ki STT (Speech To Text) OK eller serbest komut verirsin vs. Ama TTS geçiniz tamamen gereksiz.Bu tıpkı navigasyon cihazında 1-2 kişinin zevki için rehber olması gibi.Kim araç kullanırken o cihazı eller ve isim arar tartışılması bile gereksiz.
    2- Galiba NNG'nin biraz eleman falan alması lazım,hala birçok aylardır satılan cihazları ekleyemediler toolbox'a.Toolbox zaten yamalı bohça oldu bir gün patlayacak.
    3- Versiyon geçişleri,bunlar aslında korsancıları daha fazla cezbediyor.Yoksa bu geçişlerde tüketici navigasyon için cihaz alıyorsa umursamıyor bile
    4- Driver Alert...aslında güzel bir özellik ama Primo'da zaten bu yerler aynı hız kamerası gibi eklenebiliyor.Rüzgar olmazda uyarı olur,yada tehlikeli bölge diye girersiniz ve bunu hız kameraları gibi paylaşırsınız.Diğer türlü tıpkı POI'ler gibi sürekli elden geçmesi lazım.

    Kısacası NNG microsoft gibi donanım üreticilerini zorlayacak konumda değil.Hala elindeki neyse ona yazılım uyduruyor,256-512 Windows ile olacak iş değil.Mobil aygıtların bile canına okuyor.Hiç iPhone'daki Primo ile bir PND'dekinin hızına baktınızmı ? İşin özü işletim sisteminde.NNG'nin bir an önce Linux alt yapısına geçmesi lazım tıpkı TomTom gibi yoksa yakın zamanda işi zor.Android falan hikaye,genel alıma yayılması mümkün değil ve pahalı bir çözüm.

    Daha çok şey var ama vakit yok




  • Yeni yayınlanacak güncel haritada izmir göztepe tarafındaki metro inşaatı sebebiyle değişen yollar düzeltilecekmi?
  • 2011 Q1'in cikis tarihi netlesti mi? Nezaman yukleyebilecegiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatft

    2011 Q1'in cikis tarihi netlesti mi? Nezaman yukleyebilecegiz?

    Ay nette yıl net değil
  • Harita harita diye doğuracağız.
  • Alim bey,

    Birsuru yeni alisveris merkezi acildi, birsuru yol degisti istanbulda. Biliyorum istanbulun hizina yetismek zor ancak 2010 haritasi bazi yerlerde yetersiz kalmaya basladi. Yeni haritayi dort gozle bekliyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.