Şimdi Ara

Başarı Teknik Servis Yaptığı İşkence !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar daha önce servise cihaz gönderdim günlerce aradım açan olmadı mail attım dönen olmadı tarzında bir başlık açmıştım ve şu anda başıma gelen şey hepimizin başına gelebilir desteklerinizi bekliyorum.


    EDİT : https://forum.donanimhaber.com/apple-rezaleti-servis-kalitesi-detayli-anlatim-ss-li--125935729 KONU BURAYA DAHA DETAYLI AÇILMIŞTIR.
    cihazı sonunda işleme almışlar
    1- aradılar cihazınızı açtık testleri uyguluyoruz dediler.
    2- tekrar aradılar cihazınızı değişicez ama arka kamera camı kırık olduğu için 1850 TL işlem ücreti var öderseniz yapalım.

    şimdi benim kafama yatmayan şeyler şu
    1- cihazı aldıklarında kırık varsa bana cihazınız kırık diye tutanak tutup gönderselerdi.
    2- ilk başta test yapıyoruz dediklerinde hiçbir kırıktan felan bahsedilmedi.
    3- şimdi ben cihazı sağlam gönderdiğimi nasıl ıspatlarım çünkü ben iphone kutusuna koymakla kalmadım defalarca havalı (çıt çıt) dediğimiz poşetlere 3 defa sardım gönderdim. bilenler bilir iphone kutusu zaten baya sağlam bir kutu.
    4- kamera camının kırık olmadığına adım kadar eminim ve kutuyu tekrar istediğimde kutu da ezik yoksa bunun sebebi kesinlikle servis görevlileridir
    5- cihaz değişimi arıza onarımı istemeden tarafıma istediğimde olan canım cama olacak ona üzülüyorum.
    6- apple bana bu konuda nasıl destek verir?


    HEPİNİZDEN DESTEK BEKLİYORUM. BAŞARI TEKNİK SERVİSE DE EN İÇTEN KÜFÜRLERİMİ ETMEYE BAŞLADIM BİLE.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzoztas -- 1 Mayıs 2017; 12:45:54 >







  • Cihazı servisw verdiğinizde aldığınız servis formunda kamerada çatlak olduğu yazmıyorsa Apple destek hattını arayıp tamirat sırasında hasar oluşmuş kabul etmiyorum diyorsunuz onlar sizi yönlendiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    Cihazı servisw verdiğinizde aldığınız servis formunda kamerada çatlak olduğu yazmıyorsa Apple destek hattını arayıp tamirat sırasında hasar oluşmuş kabul etmiyorum diyorsunuz onlar sizi yönlendiriyor.

    cihazı kargo ile gönderdim servis formu alamadım.
  • Cihazın bukunduğu ile ilçeye git kıyameti kopar. Tavsiyem bu. Ben yaptım işe yaradı. Giriştekilerle muhattap bile olma. Direk müdürü sorumluyu çağır sert ve kibar bir dille rezil et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen yine de başarı ile tartışmadan önce Apple Destek hattını ara, durumu güzelce izah et, servise kargoyla gönderdim elimde bir servis formu yok ancak cihaz temiz çatlağı falan yoktu. İlk etapta da hizmet vereceklerini söylediler sonra kamerada çatlak var deyip ücret çıkardılar. Bu durumu kabul etmiyorum ve desteğinizi istiyorum dersen emin ol ilgileneceklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese destekleri için teşekkürler.
  • keşke ilk etapta onlar sisteme bu durumu girmeden sayfalarindan bi ekran resmi alabilseydin. soradan kendileri ekledi işte kanitim der işin içinden çıkardın. soradan söylemişler sana ilk etapta bunu sisteme girdiklerini sanmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfterLife61 -- 26 Ağustos 2018; 2:37:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı servise vermeden kasanın tamamının ve ekranda hakkında detaylarının olduğu yerde net şekilde görünecek şekilde videoya çekin ve fotoğraflayın.
    Cihazı teslim ederken. Servis formuna cihazın dış kasası ile ilgili ne varsa net şekilde yazdırın ve yazdırdıklarızın dışında başka bir şey olmadığını net bir şekilde yazdırın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.