Şimdi Ara

Baronda Öldü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun teker teker ölüyo hepsi kaç bölüm kaldı acaba

    Mehmet Karahanlı içinde Gazetelere başsağlıkları ve Gıyabi Cenaze Namazlarını 4 gözle bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pew -- 11 Mart 2005, 0:23:44 >



    _____________________________
    1337
  • Süper bölümdü yaw.
    _____________________________
    4 * 8 * 15 * 16 * 23 * 42 ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afganaf

    Süper bölümdü yaw.
    harikaydı polat alternatifleri düşüyorya orda sonra silahı saklıyor çok güzel di orası.....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dreadmoore

    harikaydı polat alternatifleri düşüyorya orda sonra silahı saklıyor çok güzel di orası.....

    Alıntıları Göster
    Bu bölümü çok piskolojik çekmişler ama baya güzeldi hakkaten en çok zevk aldığım bölümlerden birisiydi dizi daha keyifli olcak bu gidişle... ama çok mükemmel bölümdü tebrikler...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kidd

    Bu bölümü çok piskolojik çekmişler ama baya güzeldi hakkaten en çok zevk aldığım bölümlerden birisiydi dizi daha keyifli olcak bu gidişle... ama çok mükemmel bölümdü tebrikler...

    Alıntıları Göster
    karahanlı ölmedi aslında o benzeriydi
    _____________________________
    Binary What do you get if you buy software? Lots of ones and zeros, nothing more.
    If they were distributed as art, I could understand paying it.
    But if the main goal of their order is to earn money - by fees or ads - I don't like it!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elbereth

    karahanlı ölmedi aslında o benzeriydi

    Alıntıları Göster
    YA NASIL OLMEDİ BAYA OLDU İŞTE
    AMA DOGRUSU BOYLE BİR OLUM KİMSENİN AKLINA GELMEZDİ
    _____________________________
    At Home:Cell 1.7Ghz, 1.5 gb ddr 333mhz, 128 mb msi ati9550,seagate 40gb 7200 rpm, nec 3550, asus 52x, lg 48x24x48, LG F700B
    On The Road:Asus A3E-Sonoma 1.73 Ghz, 512 mb ddr, 40 gb 4200rpm, Intel 915GM Express Chipset, 15.0" XGA TFT, 8XDVD-Dual, 1x web-camera, 1x card reader, 1x TV-Out, 2.75 kg
    Mobile:Toshiba e350- Intel XScale PXA255 300 MHz, 16 MB Flash ROM, 64 MB built-in RAM, TFT color LCD, 65,536 colors, Resolution: 240 x 320, 1 SD (Secure Digital) slot, supporting SDIO
    K750i
    Nikon Coolpix L4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurel

    YA NASIL OLMEDİ BAYA OLDU İŞTE
    AMA DOGRUSU BOYLE BİR OLUM KİMSENİN AKLINA GELMEZDİ

    Alıntıları Göster
    Son Baskı

    _____________________________
    1337
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurel

    YA NASIL OLMEDİ BAYA OLDU İŞTE
    AMA DOGRUSU BOYLE BİR OLUM KİMSENİN AKLINA GELMEZDİ

    Alıntıları Göster
    o ölmedi kalbimizde yaşıor...
    saygı duruşuna davet ediorm...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pew

    Son Baskı



    Alıntıları Göster
    son bolumu biraz daha iyi anlamak için masonluk hakkında bir site
    http://www.masonluk.net/index2.html

    ayrıca forumlarda uzeyir garif cinayeti ile baronun olumu arasında bir paralellik kurulmus
    Baron'un Kılıç'la diyaloğu:

    Kılıç: "Bunu neden yapıyorsun?"
    Baron: "Yapmam gerekenleri yapmadığım için bunu yapmak zorundayım."

    yani sizin anlıycanız baron birileri tarafından Türkiye'yi (içten) yönetmesi için görevlendirilmiş bir şahıs, onların Türkiye'deki gölgesi. Görevini yerine getiremediği için, ya da yapması gerekenleri yapmadığı için yine üslerinin emriyle, kendi kurallarınca öldürülmüştür.
    _____________________________
    At Home:Cell 1.7Ghz, 1.5 gb ddr 333mhz, 128 mb msi ati9550,seagate 40gb 7200 rpm, nec 3550, asus 52x, lg 48x24x48, LG F700B
    On The Road:Asus A3E-Sonoma 1.73 Ghz, 512 mb ddr, 40 gb 4200rpm, Intel 915GM Express Chipset, 15.0" XGA TFT, 8XDVD-Dual, 1x web-camera, 1x card reader, 1x TV-Out, 2.75 kg
    Mobile:Toshiba e350- Intel XScale PXA255 300 MHz, 16 MB Flash ROM, 64 MB built-in RAM, TFT color LCD, 65,536 colors, Resolution: 240 x 320, 1 SD (Secure Digital) slot, supporting SDIO
    K750i
    Nikon Coolpix L4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mobile

    o ölmedi kalbimizde yaşıor...
    saygı duruşuna davet ediorm...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mobile

    o ölmedi kalbimizde yaşıor...
    saygı duruşuna davet ediorm...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Northern

    quote:

    Orjinalden alıntı: mobile

    o ölmedi kalbimizde yaşıor...
    saygı duruşuna davet ediorm...



    Alıntıları Göster
    alın size bir soru daha mabetteki sahnede o başlıklı elemanlardan birinin sesi nizamettinin sesi idi
    eger bi hata yoksa ki boyle basit bi hata olamaz o elemanların arasında nizamettin de vardı
    _____________________________
    At Home:Cell 1.7Ghz, 1.5 gb ddr 333mhz, 128 mb msi ati9550,seagate 40gb 7200 rpm, nec 3550, asus 52x, lg 48x24x48, LG F700B
    On The Road:Asus A3E-Sonoma 1.73 Ghz, 512 mb ddr, 40 gb 4200rpm, Intel 915GM Express Chipset, 15.0" XGA TFT, 8XDVD-Dual, 1x web-camera, 1x card reader, 1x TV-Out, 2.75 kg
    Mobile:Toshiba e350- Intel XScale PXA255 300 MHz, 16 MB Flash ROM, 64 MB built-in RAM, TFT color LCD, 65,536 colors, Resolution: 240 x 320, 1 SD (Secure Digital) slot, supporting SDIO
    K750i
    Nikon Coolpix L4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurel

    alın size bir soru daha mabetteki sahnede o başlıklı elemanlardan birinin sesi nizamettinin sesi idi
    eger bi hata yoksa ki boyle basit bi hata olamaz o elemanların arasında nizamettin de vardı

    Alıntıları Göster
    iice karıştırdılar walla olayları.ben eski tadını bulamıorum.hele yapımcı raci şaşmaz olduktan sonra iice hafettiler senaryoyu.aynı şey ekmek teknesi içinde geçerli.neyse genede izlicez başka yapacak bişi yok
    _____________________________
    Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    iice karıştırdılar walla olayları.ben eski tadını bulamıorum.hele yapımcı raci şaşmaz olduktan sonra iice hafettiler senaryoyu.aynı şey ekmek teknesi içinde geçerli.neyse genede izlicez başka yapacak bişi yok

    Alıntıları Göster
    bu bölüm hiç güzel olmamış. çok sıktı.
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail217

    bu bölüm hiç güzel olmamış. çok sıktı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail217

    bu bölüm hiç güzel olmamış. çok sıktı.


    aynen çok kötüydü yahu
    _____________________________
    i9 10900k@5Ghz | Asus Rog RTX 3090 OC 24Ghz | Asus ROG Strix XG27UQ 4K 144Hz HDR | MSI MPG Z490 Gaming PLUS 4800Mhz OC | G-Skill 32GB Trident-Z RGB 3600Mhz CL16 | Samsung 2x2TB 970 EVO NVMe M.2 SSD | XPG Levante 240mm RGB | Corsair 850W RM850 80+ Gold | COOLER MASTER MasterBox TD500 Mesh ARGB | Corsair K70 Cherry MX Low Profile Speed RGB | Logitech G Pro X 7.1 | Logitech G Pro Hero 16k DPI | SS QcK Heavy XLarge




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail217

    bu bölüm hiç güzel olmamış. çok sıktı.

    Alıntıları Göster
    son baskı Kurtlar vadisi ne demek orayı anlayamadım..

    Karahanlıyı öldürmek isteyen devleten başkalrıda mı operasyonu biliyordu?

    mesaj ne?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahrut

    son baskı Kurtlar vadisi ne demek orayı anlayamadım..

    Karahanlıyı öldürmek isteyen devleten başkalrıda mı operasyonu biliyordu?

    mesaj ne?

    Alıntıları Göster
    Bencede en berbat bölümlerinden biriydi yok o geliyo itruski anaya gomo sen anloyo diyo karahanlı koy diyo en sonunda da koydular rahatladılar tek güzel bi yeri vardı polat ın babasının karahanlı oldugunu anladıgı ve karahanlı nın aynı anda öldügü an gerisi tam bir hüsran...........Belki de 75. bölümde bitirirler yani bidahaki bölümde?????????????
    _____________________________
    "YA İSTİKLAL YA ÖLÜM"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewolf06

    Bencede en berbat bölümlerinden biriydi yok o geliyo itruski anaya gomo sen anloyo diyo karahanlı koy diyo en sonunda da koydular rahatladılar tek güzel bi yeri vardı polat ın babasının karahanlı oldugunu anladıgı ve karahanlı nın aynı anda öldügü an gerisi tam bir hüsran...........Belki de 75. bölümde bitirirler yani bidahaki bölümde?????????????

    Alıntıları Göster
    başika şeylere bu kadar ilgi göstersek dünyada en güçlü ülkeydik wallahi...
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    başika şeylere bu kadar ilgi göstersek dünyada en güçlü ülkeydik wallahi...

    Alıntıları Göster
    Kaç kişi kaldıkkı ???

    Baronda aramızdan ayrıldı

    Yastayım
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Kaç kişi kaldıkkı ???

    Baronda aramızdan ayrıldı

    Yastayım


    Alıntıları Göster
    başınız saolsun
    _____________________________

  • harbiden çok güzel yapmışlar bu bölümüde helal olsun süperdi barona iyi oldu
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.