Şimdi Ara

Banyodan Gelen Sesler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün gece 00:40 sularında, ihtiyaç molası vermek için banyo'ya girdiğimde, üst yada alt komşularımdan birinin acı çektiğini anladım. Zavallı kadıncağız bazı acı nidaları atıyordu. Kim bilir ne derdi var...

    Apartmanlarda ses yalıtımı neden bu kadar kötü yahu ? Özel hayat denen birşey kalmıyor..




    _____________________________
  • Hem yalıtım kötü hemde görgü kural nedir bilmeyen insanlarla birlikte yaşıyoruz şahsen aynı apartmanda öyle sesler duysam ilk iş kavga etmek olur 

    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • Kavganın sebebi çok mantıksız olur ama. Ne diyeceksiniz seks yapmayın mı diyeceksiniz  

    _____________________________
  • İmHyp3rioN kullanıcısına yanıt

    Ne diyebilirsin ki, apartman'da yaşayanlar banyo fentezisi yapamaz diye bir kural yok ki  Muhtemelen ses gitmez diye düşünmüştür, yoksa o da rahatsız olurdu kanımca.. Belki de spontene gelişmiştir olaylar, arzulara dur demek zor, insanlık hali diye düşüyorum.. Şakası bir yana da gerçekten yalıtımın bu kadar umarsız olması gerçekten sıkıntı. Adam evde yürüse alt kattan ses duyuyorsun.. Sanırım her apartmanda var bu durum.

    _____________________________
  • FoxxyTR kullanıcısına yanıt

    Kural olmasına gerek yok insanda utanma arlanma olacak dengesizin birine denk gelir görür ne olup ne bittiğini 

    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • İmHyp3rioN kullanıcısına yanıt

    Kötü niyetli insana denk gelirse olay hiç ummadığı yönde evrilebilir evet ama dediğim gibi düşünmemiş olabilir bence. Özellikle birden geliştiyse olay :D Hemen yargılamamak lazım ya, insanlık halidir. Ben hala bina yapılırken bunlara dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum.

    _____________________________
  • FoxxyTR kullanıcısına yanıt

    Binayı yapam müteahhit ses yalıtımını es geçtiyse yaşanların yapabileceği hiçbir şey yok bence. Bütün insanların yaptığı bir şeyi kendi evinde yapmasını görgü kuralına aykırı demek zaten abes. Mabadımızın sesi gidecek diye banyoda s.çmayalım da mesela. İş oraya kadar gider zaten. Aynı dediğiniz gibi insanlık hali bir durum bence de.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    camdan gelen tıkırtı?
    14 yıl önce açıldı
    Borulardan gelen lanet sesler
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Burada olay biraz da olaya canlı şahit olmamaktan dolayı farklı yorumlanabilmesi aslında.. Zira olayın kahramanlarından gelen ses kısıktı, yani bu hususa dikkat etmeye çalışıyordu belkide. Ancak yalıtım o kadar kötü ki, gecenin o saatinde hiç ses yokken gayet net geliyordu.

    Yoksa zerre dikkat etmeden hunharca yapılan bir eylem de biraz ahlak dışı olarak değerlendirilebilinir.

    Bence hepimiz haklıyız, kahrolsun insan yaşamını ve değerini önemsemeyen ticaret erbapları..  

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.