< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben de öyküyle şimdiye nişanlanmıştım ah salak kafam ah < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben öyküyü hak etmiyorum. Bi kere evinden almaya gidiyordum yanlış yöne saptım 5 km düz devam edin deyince çıldırdım öyküye sövdüm. Bi keresinde de yine kötü geçen bi mülakattan çıkmıştım kadıköyde onu beklerken sıkıldım “her derdim bitti bi de bunla uğraşıyorum” diye sinirlendim ben itim beni insan yerine koyan tek güzel kızın değerini bilmeyen bir itim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben 5 para etmez itoğlu itin tekiyim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eğer bir it olmasaydım, öykünün değerini bilirdim ona içimden de olsa öyle şeyler demezdim yok yok düşündüm de itten de beter bir canlıyım, itler en azından sahibinin değerini biliyor bende o da yok keşke it olaydım da öyküyü sahibim olarak göreydim hala birlikteydik < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Crowley. -- 21 Mayıs 2025; 21:32:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() My mama always used to tell me 'If you can't find something to live for,you best find something to die for.'
|
|
Kızı engelle, artık ona " gönderme" niteliği taşıyan konular açma, mesajlar yazma, kafanı bu tür malayani işlerle meşgul etmek yerine, hedeflerine gittiği bu yolda sana çelme niteliği taşıyan bu tür konuların beynini kemirmesine mâni ol.. Unutma ki karı kız olayları nasıl ki okulda öğrencilerin performanısını düşürüyorsa, senin de hedeflerine gittiğin bu yoldaki hızını azaltıp yolda boşa vakit kaybına sebep olacaktır.. Durmak yoğ, yola dewamke demek için karı kız konusunun defterini dürümleyip çöpe atmanın zamanı çoktan geçiyor bile.. |
|
_____________________________
|