Şimdi Ara

Balkondaki karıncaların tuhaf ölümü. [SS] li

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar balkondaki karıncaların hepsi bir anda toplu bir şekilde öldü. Yuvanın içinden ölü karıncalar çıkıyor. Balkon doluymuş annem silmiş. Çok ilginç bir şey. Hayret ettim bir anda neden tüm karıncalar ölür. Fotoğraf harici olarak görünmeyen yerler dolu karınca. Acaba deprem öncesi felç mi geçiriyorlar arkadaşlar.
    İstanbullular dikkat etsin.


    Balkondaki karıncaların tuhaf ölümü. [SS] li



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gülüncetipsizolanadam -- 17 Mayıs 2022; 19:3:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Olm baktım cidden de deprem sebebiyle oluyormuş. Allah korusun dikkat edelim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zehirledin mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the__executioner__ kullanıcısına yanıt
    Knka yok ya ezince bile çok üzülüyorum. Beyler bu bir işaret olabilir. Hayrı alamet değil bu durum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Grand istanbul depremi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zina yapıp ölüyorlar. Deprem olacak kesin bilgi.

  • Deprem is coming Allah korusun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Karşı koloni geceyarısı baskını yapmıştır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ulpro kullanıcısına yanıt
    Sıfır bir koğuş baskını

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Deprem öncesi felç ne oğlum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • annenizin balkonu yıkarken kullandığı kimyasallar zehirlemiştir.


    deprem öncesi (Allah korusun), toprak altındaki böcek takımları ve karıncalar da, toprak yüzeyine çıkar, orada ezilmemek için ki zaten evleri de yok olacaktır zaten.

  • murat_ahmet M kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam bilmiyorum. Ama çok isgillendim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Evde biri öldürmüştür sana söylemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TV nin sesini kısın evde, reyisin sesini duydularsa intihar dürtüleri ortaya çıkmıştır, ayrıca suruyeli mülteci karıncalar yuvalarını işgal etmiş olabilir.

  • Bu arada evi istila ettiler mi insanı delirtiyor yamyamlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • NeyzenEfendi kullanıcısına yanıt
    Evet hocam ya her yerden çıkıyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.