Şimdi Ara

balik mi tavuk mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha Lezzetli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • 3 gün tavuk 2 gün balık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Balık. Gerçi bazı tavuk yemekleri de çok güzel oluyor. Yapılan yemeğe göre değişir sanırım.
    _____________________________
  • Balik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AvriL<3

    3 gün tavuk 2 gün balık

    NAPTIN REİS O KADAR BALIK ADAMI ÖLDÜRÜR HAFTADA 1 İİ
    _____________________________
    INSIDE MY MIND COULDN'T FIND A PLACE TO RESTUNTIL I GOT THAT THUG LIFE TATTED ON MY CHEST
  • quote:

    Orijinalden alıntı: US_Citizen

    Balik

    Avatarı görünce direk -ledim kusura bakma
    _____________________________
  • Balık soslu tavuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    YAZDIĞIM TÜM BİLGİLER HAYAL ÜRÜNÜDÜR..
    YORUMLARIMI CİDDİ'YE ALMAYINIZ..
    HİÇ BİR TÜRLÜ SORUMLULUK KABUL ETMİYORUM(!)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Eti mi ? Ülker mi ?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • günde 2 öğün tavuk yiyorum balık anca 2 haftada bir, evde yiyeceksen o koku çekilmez ertesi güne kadar çıkmıyor evde kokusu
    _____________________________
    Haklı olabilirsiniz, gerçekten haklı olabilirsiniz; fakat başkasının düşüncelerini değiştirmek söz konusu olunca haklı olmanız büyük bir olasılıkla hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Her on tartışmanın dokuzunda taraflar kendi haklılıklarına, tartışmaya başlamadan önce inandıklarından daha çok inanmaktadırlar. Tartışmayı kazanamazsınız. Çünkü kazansanız da kaybetseniz de bir şeyleri kaybetmişsinizdir. Neden? Diyelim ki diğer kişiye karşı bir zafer kazandınız ve onun fikirlerini bir paçavra gibi parça parça ettiniz, kafasının çalışmadığını kanıtladınız. Peki ya sonra? Siz kendinizi iyi hissedeceksiniz. Ya karşınızdaki kişi? Onu küçük düşürmüş olacaksınız. Gururu kırılacak. Size gücenecek. Ayrıca unutmayın: Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, insan aynı düşünceleri savunmaya devam eder. Bir münakaşadan en iyi sonucu almanın tek yolu münakaşadan kaçınmaktır. -Dale Carnegie
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qatar Foundation

    quote:

    Orijinalden alıntı: US_Citizen

    Balik

    Avatarı görünce direk -ledim kusura bakma

    Avatar da ne varki birader?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Balık etli tavuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    uzaktan taş gelmez

    gerçek işini kolaylaştırır

    düşenin dostu ol
  • Baliga göre değişir tavuk da güzel ama et de çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muskeder

    Balık etli tavuk

    Iyi misin birader ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Balik etti ya balik etti guzel oluyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    YA TOZU DUMANA KATARIZ YA DA TOZ DUMAN OLURUZ.
  • Tavuk, göğüs olacak tillahı gelse tınlamam yerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    So, so you think you can tell Heaven from Hell,
    blue skies from pain.

    And did they get you to trade your heroes for ghosts?
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year.
  • Hafta'da 7 gün ton balığı, 7 gün tavuk göğüsü yiyorum.
    _____________________________
  • Dana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Zıbaramayan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sterope

    Hafta'da 7 gün ton balığı, 7 gün tavuk göğüsü yiyorum.

    Atıyorsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Spor yapiyorum antrenman sonrasi 4 gun tavuk gogsu bir gun ton baligi yiyorum. Iki uc gun okula da ekmek arasi ton baligi goturuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Pargemum |^^ eF.#BraG.Ga?


    DH Doctor Who
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sterope

    Hafta'da 7 gün ton balığı, 7 gün tavuk göğüsü yiyorum.

    Atıyorsun :)

    Gerçekten hocam, kilo almaya çalıştığım için 5 öğün yemek yiyorum zaten bir de spor yaptığım için yeniyor yani.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: affiliation

    quote:

    Orijinalden alıntı: AvriL<3

    3 gün tavuk 2 gün balık

    NAPTIN REİS O KADAR BALIK ADAMI ÖLDÜRÜR HAFTADA 1 İİ

    O balık izmir'de tutulmuşsa öldürmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.