Şimdi Ara

Bakan Bayraktar: 'Doğal gaz faturalarının %70'ini devlet ödüyor.'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya benim evde doğalgaz yok. Başkasının faturası ödeniyorsa bana da ayrıca para vermeleri gerekmez mi?

    Eşitlik ilkesine aykırı değil mi bu durum?


    Bakan Bayraktar: "Doğal gaz faturalarının %70'ini devlet ödüyor."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • 800 gelen faturaya 1900 lira fatira olusturulmustur 1100 lirasini devlet karsilamistir diye mesaj geldi ..zaten fatura o civarda geliyodu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ceplerinden mi ödüyorlar yoksa bizden aldıkları vergi ile mi?

    Ceplerinden ödemedikleri hiçbir senaryo bizi ilgilendirmiyor.

    Dipnot : maaşınızı vatandaş ödüyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • görevden alırlar. Söyliyeyim.
    Bugünkü iktidar olan bizler ödüyoruz
    Yarın öbür parti gelirse ayvayı yersiniz, ona göre haaa demeliydi

    Hiç öğrenemiş bir şeyler.
    Buradaki troller bile daha iyi yapar bu işi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buradan bir taytlı geçti -- 9 Mayıs 2025; 14:19:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • shegenli chingen kullanıcısına yanıt
    Iktidarin yonetim anlayisi tamda budur. Millet ayni faturayi odedigi halde yarisini biz oduyoruz demek icin once faturayi suni olarak sisiriyorlar. Bunda iyi niyet yok, yarin birgun sisrdikkeri bu fiyattan artik devlete yuk oluyor odeyemiyoruz deyip millete kitlemek amac. Boylece zam yapmadan cok yuksek zam yapmis olmak amac. Denemedikleri kurnazlik yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • akp den önce elektrik mi vardı, biz olmasak buzdolabı, çamaşır makinası kullanamayacaksınız demeye getiriyor herhalde!!

    _____________________________
  • ee yani ben ödüyorum , bi cebimden alıp bi cebime koyuyorum demektir


    neyin artisliği bu

    _____________________________
    KAHROLSUN BAĞZI ŞEYLER
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • shegenli chingen kullanıcısına yanıt

    Aynısını elektrikte de yapıyorlar

    Bakan Bayraktar: "Doğal gaz faturalarının %70'ini devlet ödüyor."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • shegenli chingen kullanıcısına yanıt

    Malum esnafın indirim yaptık diye önce fiyatı yükseltip sonra aynı fiyata çekmesi gibi bir durum işte. Kitlelerini iyi tanıyorlar.

    _____________________________
    Yok imza mimza
  • Laflara bak laflara bir de utanmadan lütufmuş gibi boş yapmış. Sanki devlet parayı havadan buluyor, sanki milletin gelirinin %70-80'ine vergi adı altında çökmüyormuş gibi.

    _____________________________
  • Devlet nasıl ödüyor ? benim vergimi oraya kaydırıyor sıksıysa kaçak elektirik kulananların enerjisini kes

    _____________________________
  • Ben anlamadım olayı para yine benim cebimden çıkıyor !!!!


    Bayraktar veriyorsa o zaman teşekkür edeyim Allah razı olsun derim.


    Nasıl olsa kitle bunu da yer

    _____________________________
  • bana göre ortada bir devlet yok ülkede yok kağıt üzerinde var sadece

    _____________________________
  • Zam yapmak için bahane mi oluşturuyorlar? Zaten devlet desteğini bitirdik 200 lira üzerine %200 zam getiriyoruz diyebilirler .... Birde doğalgaz kullanmayanlar bu destek için niye fazla vergi veriyorlar ki? bari onlara LPG desteği mutfak tüpü desteği vs verilsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
  • shegenli chingen kullanıcısına yanıt

    Sanırım son 2-3 aydır olan şey bu. Talimat almışlar sanki vatandaşa gözdağı vermeye çalışıyorlar. Biz gidersek bu kadar fatura ödersiniz diye. İktidar değişsin de fatura o kadar gelsin. Yeni iktidar elbet ücretleri arttırarak bunu düşündürmez bile.

    _____________________________
  • Kışın 4 bin 4 bin ödedim,ben ayda 10-11 bin yakmışım ,hünkarımız çok yaşa.

    _____________________________
    Hak kulundan intikamını yine kul ile alır, Bilmeyen ilm-i ledünü anı kul yaptı sanır.
  • Oylar nasıl düştüyse ellikinin kulağını çekmek içi smslere tutarları belirtmeye başlamışlar.
    Ajhh elliki ahh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • islamcı kesim gelip iki şey yazaydınız.


    bunca yalanı nasıl yiyip yutuyorsunuz Allah aşkına?

    _____________________________
  • tam kitlesine yakışır hareketler.Yemin ediyom kendi adıma utanıyom şu yapılandan

    _____________________________
  • bu yardım takdire değer ama + lar ve -lere bakarsak, bu da kurtarmaz. Bakan Bayraktar: "Doğal gaz faturalarının %70'ini devlet ödüyor."  yani nankörlük yapmayın diyen de vardı ama hatırlayamadım şimdi kim demişti, belki de gazeteciydi galiba. evet yanılmıyorsam bir yazarın yazısı vardı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8645012F0 -- 10 Mayıs 2025; 4:8:7 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.