Şimdi Ara

bajaj hindistanda yeni motorunu tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bajaj'ın geçtiğimiz senelerde konsept olarak fuarlarda Pulsar CS400 adıyla tanıtımını yaptığı 400cc hacmindeki yeni modelinin resmi lansmanı 15 Aralık'ta gerçekleştirilecek. Pulsar serisinin büyük hacimli abisi olarak beklenen model beklentilerin aksine Pulsar adı ile satışa çıkmıyor. Yeni model Bajaj Dominar 400 ismiyle piyasa çıkacak. Dominar modelinin çıplak ve karenajlı iki versiyonu olacak, ilk etapta çıplak olan model satışa sunulacak. Ülkemizde de satılacak olan Bajaj Dominar 400'ün fiyatı henüz belli değil.

    Bajaj Dominar 400 373cc'lik, su soğutmalı, tek silindirli 35hp güç üreten bir motora sahip. Dijital gösterge kullanılan modelin farları ise Led aydınlatmalı. Hindistan'da ABS'li ve ABS'siz olarak iki seçenek ile satışa çıkacak model bazı yerlerde Kartos 400 olarak adlandırılmış.

    Bajaj Dominar 400 Teknik Özellikleri

    Motor: 373,2 cc, Üç Bujili Ateşleme
    Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM
    Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM
    Soğutma: Sıvı Soğutmalı
    Silindir Sayısı: 1
    Şanzıman: 6 İleri
    Ön Fren: 300 mm Disk
    Arka Fren: 230 mm Disk
    Ön Süspansiyon: Teleskopik Ön Süspansiyon
    Arka Süspansiyon: Monoşok Amortisör
    Tekerlek Ölçüsü: 17-inç
    Tekerlek Tipi: Alaşımlı
    Lastikler: MRF Tubeless







  • 400cc koymuşsun, 35 beygir koymuşsun, tek silindir koymuşsun. Bana göre olmamış. Çift silindir yapıp fiyatı biraz aşağıda tutsa rakip olabilirdi ama böyle çok zor.
  • Bajaja para kaptırmam,illa Hintli olacaksa hero alırım daha sorunsuz ve sağlam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crauls

    Bajaja para kaptırmam,illa Hintli olacaksa hero alırım daha sorunsuz ve sağlam.

    heromu sağlam...? hocam ben kendimi intihar edeyim o zaman... heroyu ilk defa bajaja göre daha sağlam diyen birisiyle karşılaştım. şakamı yaptın ciddimisin?..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crauls

    Bajaja para kaptırmam,illa Hintli olacaksa hero alırım daha sorunsuz ve sağlam.

    hero kullanmadım ama 1 yıldır pulsar kullanıyorum çok şükür bir sorunum yok olmadı hero için bir şey diyemem ama şekli şemali beni pulsar gibi cezbetmedi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Unforgiven

    400cc koymuşsun, 35 beygir koymuşsun, tek silindir koymuşsun. Bana göre olmamış. Çift silindir yapıp fiyatı biraz aşağıda tutsa rakip olabilirdi ama böyle çok zor.

    silindire takılmışsın üstadım
    suzuki inazumayı şahsen çok severim şekline filan bayılıyorum tam benlik motor ama param yetmediği için pulsar 200ns aldım
    aldığım içinde şimdiye kadar hiç pişmanlık yaşamadım yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum fakat mesele çift tek silindir meselesi değil bence inazumada çift silindir var ama 250 cc performansa bakmak lazım dominar tek silindir ama 400 cc dimi olaya bu açıdan bak bence
    BMW ninde tek silindirli enduroları vardı f650 gs gibi silindir işine pek takılma bence titreşimden başka bir sorunu yok o sorunuda zaten bir çok marka artık yeniyor mesela Pulsar 200 ns tek silindir ama titreşim yok denecek kadar az
    fiyata gelince bununla ilgili devlet babaya yakınmak gerek ötv+kdv gibi faktörler var işin içerisinde Türkiye'de yaşamanın bir bedeli var malesef maaşını alırsın sen hissetmeden gelir vergisi keserler sonra maaşın eline geçer ekmek alırsın KDV keserler araba veya motor alırsın ÖTV keserler yetmez birde ÖTV bedeli üzerinden KDV hesaplarlar sende paşa paşa ödersin verginin vergisini ödersin yani dolayısıyla 10 yaşında bir arabaya 30 bin TL verirsin böyle avrupada 7-8 bin TL ye satılan motosikletlerede 18 bin TL verirsin
    yakınılacak yer firmalar değil vergi politikaları bence yinede dominarın cc/fiyat bazında bir çok markanın işini zorlaştıracağını düşünüyorum şahsen şu an alacak param olsa bir dakika durmam alırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • pago P kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinizde haklısınız ancak çift silindirin avantajlarını es geçmemek gerekiyor. Tek silindir motor ne olursa olsun bir yerden sonra titreşimi hissetmenize sebep olur ya da ben ön yargılıyım. Bu motorun titreşim sorunu Hintliler tarafındanda YouTubeda dile getirildi.



    Bajaj'ın daha alması gereken çok yol var. RS ve NS modellerinde çıkan sorunlar ortada. Bu fiyatta, 400cc altında olmasına rağmen, 0 Japonlar var. 2.el almak istedikten sonra geniş bir Japon yelpazesine sahipsiniz. Bajaj'ın servis durumu ve altyapısı da ortada.



    Vergi konusunda ne derseniz haklısınız. Kendimize motor alırken bir tane de devlete alıyoruz.



    İnsanlar bu fiyata Japon almak varken neden Hintli alayım diye düşünüyor. Motor forumlarını takip ediyorsanız kitlenin genelinin böyle düşündüğünü görürsünüz. Bu paralara neredeyse Mt-07 geliyor ama karar sizin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Unforgiven

    Söylediklerinizde haklısınız ancak çift silindirin avantajlarını es geçmemek gerekiyor. Tek silindir motor ne olursa olsun bir yerden sonra titreşimi hissetmenize sebep olur ya da ben ön yargılıyım. Bu motorun titreşim sorunu Hintliler tarafındanda YouTubeda dile getirildi.



    Bajaj'ın daha alması gereken çok yol var. RS ve NS modellerinde çıkan sorunlar ortada. Bu fiyatta, 400cc altında olmasına rağmen, 0 Japonlar var. 2.el almak istedikten sonra geniş bir Japon yelpazesine sahipsiniz. Bajaj'ın servis durumu ve altyapısı da ortada.



    Vergi konusunda ne derseniz haklısınız. Kendimize motor alırken bir tane de devlete alıyoruz.



    İnsanlar bu fiyata Japon almak varken neden Hintli alayım diye düşünüyor. Motor forumlarını takip ediyorsanız kitlenin genelinin böyle düşündüğünü görürsünüz. Bu paralara neredeyse Mt-07 geliyor ama karar sizin.

    Söylediklerinizde haklısınız ancak çift silindirin avantajlarını es geçmemek gerekiyor. Tek silindir motor ne olursa olsun bir yerden sonra titreşimi hissetmenize sebep olur ya da ben ön yargılıyım. Bu motorun titreşim sorunu Hintliler tarafındanda YouTubeda dile getirildi.

    (ÜSTADIM DOĞRUDUR TABİKİ TEK SİLİNDİR ÇİFT SİLİNDİR GİBİ OLMAZ GÖNÜL İSTERKİ İKİDE DEĞİL 4 OLSUN AMA İMKANLAR DAHİLİNDE HAREKET EDEBİLİYORUZ MALESEF BÜTÇEDE BUNA YETİYOR FAKAT MONDİAL 250 MCT NİN ARKA SELESİNE BİN SONRA ONDAN İN GEL PULSARA BİN TİTREŞİMİ GÖR DERİM PULSARDAKİ İNAN GIDIKLIYOR ODA YÜKSEK DEVİRDE 250 MCT DE ARKA SELEDE KAÇKEZ FELÇ OLDUM ALLAH BİLİR GERÇİ ONUNDA ÇÖZÜMÜNÜ BULMUŞTUK HAVA FİLİTRE KAĞIDINI BİRAZ YIRTIYORDUK O ZAMAN TİTREŞİM EPEY BİR KESİLİYORDU)



    Bajaj'ın daha alması gereken çok yol var. RS ve NS modellerinde çıkan sorunlar ortada. Bu fiyatta, 400cc altında olmasına rağmen, 0 Japonlar var. 2.el almak istedikten sonra geniş bir Japon yelpazesine sahipsiniz. Bajaj'ın servis durumu ve altyapısı da ortada.

    (BUNADA KATILIYORUM AMA KISMEN ŞÖYLE Kİ KÖKLÜ JAPONLAR GİBİ OLAMAZ TABİKİ LAKİN BU SEBEPLE ZATEN FİYATI UYGUN BİZ TÜRKLER 5 LİRAYA DÖNER AYRAN SEVEN BİR MİLLETİZ AMAÇ DOYMAK AYNI DÖNER AYRANI 20 LİRAYADA YİYEBİLİRSİN AMA BİZ NEDENSE HEP 5 LİRALIK İLE DOYMAYI SEVERİZ :) DOLAYISIYLA BU FİYATA TOK DURAN BAŞKA BİR MAKİNA YOK EMSALİ JAPONLAR CBF 150 YBR FİLAN KALİTELİ MOTORLAR AMA GÖRÜNTÜDEN SINIFTA KALIYORLAR ÇOK MERAK EDİYORUM ACABA DÜZGÜN GÜNÜMÜZ ŞARTLARINA UYGUN BİR TASARIM YAPARAK BUNLARI PİYASAYA SUNMAK BU KADAR MI ZOR?

    RS VE NS DE KRONİK 2 SORUN VAR BİRİ DENGE SENSÖRÜ DİĞER STOP ETME AMA BUNLARDA ÇÖZÜLEMEYECEK SORUNLAR DEĞİL ÖRNEĞİN BİR CBF 150 GİBİ YAĞ YAKMA SORUNU YOK BİLDİĞİM KADARI İLE 0 KM CBF 150 LERDE BU SORUN GİDERİLMİŞ FAKAT TEK TÜK YİNEDE ÇIKABİLİYORMUŞ BUNUN İÇİNDE MOTOR AÇILIYORMUŞ GARANTİDEN BU ŞEKİLDE ÇÖZÜM BULUNUYORMUŞ YANİ 0 KM MOTOSİKLETİN MOTORUNU AÇMAK BU ŞEKİLDE SORUN GİDERMEK NE KADAR DOĞRU AMA ADI HONDA İŞTE DURUMU KURTARIYOR AMACIM MARKAYI KÖTÜLEMEK DEĞİL BİZLERİN BAKIŞ AÇISINI ORTAYA KOYMAK FAKİRİN GAYRİ MEŞRU ÇOCUĞUNA AFEDERSİNİZ P.Ç DERİZ ZENGİNİNKİNE İSE YASAK AŞKIN MEYVESİ DERİZ YANİ BAKIŞ AÇIMIZ BU ÖN YARGILARI YENMEK GEREK

    SIFIR JAPONLARA GELİNCE DOĞRU 400 LÜK DOMİNAR FİYATINA SUZUKİ İNAZUMA VAR GÜZEL MOTOR ŞAHSEN DOMİNAR DAHA YENİ BİR PİYASAYA GİRSİN BAKALIM KRONİK AŞILAMAYACAK BİR SORUNU OLURSA TERCİHİM TABİKİ İNAZUMADAN YANA OLACAKTIR CC MERAKIM YOK SAKİN KULLANMAYI SEVEN BİRİYİM 80-90 İLE GİTMEK BANA YETİYOR ŞAHSEN BU SEBEPLE İNAZUMAYI TERCİH EDEBİLİRİM AMA BAKTIM ALAN HERKES MEMNUN DOMİNARI NEDEN AYNI PARANIN 3 AŞAĞI 5 YUKARISINA 400 CC OLMASIN DİYEDE DÜŞÜNMEM DEĞİL HANİ BU DURUMDA ALINACAKLAR LİSTESİNE EKLEYEBİLİRİM LAKİN DOMİNAR ELEKTRONİK GÖSTERGELERDEN SORUN ÇIKARABİLİR GİBİME GELİYOR YANİ DOMİNARIN KRONİK SORUNU BU OLABİLİR TABİ BU BİR TAHMİN BUNU ZAMAN GÖSTERECEK

    SERVİS DURUMUNA GELİNCE İNAN BİR SIKINTI YAŞAMIYORSUNUZ KOCAELİNDE SERVİSİ VAR MESELA İSTANBULU ZATEN SAYMIYORUM İLLAKİ VAR TÜRKİYEDEDE BİR ÇOK İLDE SERVİS AĞI MEVCUT PARÇA SORUNU YAŞAYANI HİÇ DUYMADIM MESELA YADA ŞAHSSEN ÖYLE BİR SERVİS İLE İLGİLİ İNANIN SORUN DA YAŞAMADIM YAŞADIM DERSEM ALLAH GÜNAH YAZAR YALAN SÖYLEMİŞ OLURUM
    HİÇ BİR SORUNUM OLMADI ÇOK ŞÜKÜR YANİ BUNU MONDİAL SERVİSLERİ İLE KARIŞTIRMAYIN SAKIN ARKADAŞIMDA 250 MCT VARDI BİR KAÇ KEZ KENDİSİYLE SERVİSE GİTMİŞLİĞİM VAR YAPILAN İŞLEMLERİ GAYET YAKINDAN BİLİRİM TABİKİ ONLARIN İÇİNDE DE İYİLERİ VARDIR GENELLEME YAPMAK İSTEMEM BENİMKİ GEÇMİŞTEN GELEN BİR MONDİAL DENEYİMİYDİ BEN GİTTİĞİM BAJAJ SERVİSİNİ MESELA O SERVİS İLE KIYASLAYAMAM BİLE BUNU AKTARMAK İSTEDİM



    Vergi konusunda ne derseniz haklısınız. Kendimize motor alırken bir tane de devlete alıyoruz.

    (HERŞEYDE BÖYLE DEVLETE ÇALIŞIYORUZ AVUSTURYA DAHİL ORADAN BATIYA DOĞRU GİT DEVLET VATANDAŞIMA NE VEREBİLİRM DİYE BAKIYOR DOĞUYA DOĞRU GEL BU SEFERDE VATANDAŞIMDAN NE ALIRIM DİYE BAKIYOR DEVLET BAKIŞ AÇISI BU YANİ
    MESELA EUROYA ZAM GELDİKÇE ALMANYADA BULUNAN HYUNDAİ-KİA VB GÜNEY KORE MENŞEİLİ ARABALARIN FİYATLARININ UCUZLADIĞINI ALMANYADA YAŞAYAN BİR YAKINIMIZ SÖYLEDİ BURADA BUNUN HAYALİNİ KURMAK BİLE GÜÇ BİZİM 7 BİN LİRAYA 10 BİN LİRAYA ALDIĞIMIZ MOTORLARI BELKİDE ORADA MOBİLET NİYETİNE ALIYORLAR YADA YÜZÜNE BİLE BAKMIYORLAR KİM BİLİR)



    İnsanlar bu fiyata Japon almak varken neden Hintli alayım diye düşünüyor. Motor forumlarını takip ediyorsanız kitlenin genelinin böyle düşündüğünü görürsünüz. Bu paralara neredeyse Mt-07 geliyor ama karar sizin.

    (ÜSTADIM BENİM BİLDİĞİM MT 07 NİN FİYATI 28.900 TL YAMAHANIN KENDİ SİTESİNDE YAZIYOR LİNKİNİ VERİYORUM
    https://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/hyper-naked/mt-07.aspx

    DOMİNAR İSE 17.998 TL BUDA BAJAJIN LİNKİ

    http://www.bajaj.com.tr/turkce/

    TABİKİ YAMAHA KALİTESİNİ BEKLEMEMEK LAZIM FAKAT FİYAT ORTADA EPEY BİR FARK VAR GÖNÜL BMW R1200 GS ADVENTURE İSTER AMA BÜTÇE ORTADA ÜSTELİK PARÇA FİYATLARINIDA HESABA KAT SONUÇTA 2 TEKER ELBET YATACAK DÜŞECEK BU FAKTÖRLERİDE GÖZ ÖNÜNDE BULUNDUR DERİM TABİ KASKO YAPTIRMAYACAKSAN

    AYRICA BAJAJI DA HEPTEN ÇÖPE ATMAMAK LAZIM KTM NİN YANILMIYORSAM %47 SİNE ORTAK İNAN BENİM PULSAR 200 NS NİN YAĞ DEĞİŞİM KAPAĞINDA KTM YAZIYOR YANİ BAZI PARÇALARINDA KTM PARÇALARI KULLANILIYOR DEMEK Kİ BUNU KENDİ GÖZÜMLE GÖRDÜM BAKIMA GİRİNCE DİLERSEN FOTOSUNU ÇEKİP YOLLAYABİLİRİMDE SANA MOTORUN İÇERİSİNİ AÇIP GÖRME ŞANSIM OLMADIĞINDAN BAŞKA HANGİ PARÇALAR KTM PARÇASI BİLEMİYORUM AMA DUKE İLE AYNI PARÇALARI KULLANDIKLARINA EMİNİM GRENAJIN PLASTİK KALİTESİ BARİZ FARKLI TABİ DUKE 200 DEN LAKİN DEDİĞİM GİBİ BİZ MİLLET OLARAK FARKLIYIZ
    MESELA 45-50 BİN TL VERİP SUZUKİ SX4 ALMAK VARKEN 4X4 ÖZELLİKLİ AYNI PARAYA GİDER DACİA ALIRIZ YANİ NE BİLEYİM TOPLUMLARIN BAKIŞ AÇISI HERHALDE DEĞİŞİYOR DUKE 200 ÜN FİYATI ORTADA NS 200 DE ÖYLE PARÇALAR ORTAK FABRİKA ORTAK NEDEN KALİTELİ GRENAJA BİRAZ DAHA FAZLA VEREYİM DİYE DÜŞÜNÜYOR İNSAN BİRDE KIRILSA DUKE İLE BAJAJIN GRENAJI ARASINDAKİ FİYAT FARKI FİLAN MANTIK 200 LÜKLERDE PULSARDAN YANA AĞIR BASMAKTA




  • pago P kullanıcısına yanıt
    Servisten kastım yaygınlık değil, kalite durumuydu. Avrupa ve Japon motorlarına bakıyorsunuz sadece kendi modellerini satacak kişilere bayilik veriyor, gördüğüm çoğu Bajaj bayisinde farklı markalarda satılıyor. Bu sefer servisler kalite olarak karışık ve kalitesizleşiyor bana göre.



    Bajaj ülkemizde en çok büyüme kateden marka oldu ve olmaya da devam edecek ancak ilerlemesi gereken çok konu var. Bende alınır mı acaba diye düşündüm ama fiyatı görünce vazgeçtim. Mt7'nin 0 fiyatını yazmadım, ikinci elde bulabilirsiniz dedim.



    Bu fiyatla ikinci el piyasası nasıl olucak çok merak ediyorum. Bajaj keşke YouTube'da ki büyük motor kanallarına bi test motoru verse de motoru bi detaylı görsek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar hafta sonu pulsar 200 ns motosikletimin 10.000 KM bakımı için kadıköy baymotoya gittim
    motosikletimin bakımı yapılırken dominar 400 ü test etme fırsatım oldu İstanbul trafiğinde biraz uğraştık doğrusu son hız denemesi yapamasak ta ABS ve kaydırmalı debriyajı epey bir test etme şansım oldu
    izlemek isteyen varsa buyrun videosu


    https://www.youtube.com/watch?v=xYBni9ckMOM&t=621s
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.