Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Babam Bilgisayara Birşeyler Yaptı - Sorun Çözüldü Silinsin Lütfen

75
Cevap
0
Favori
3.667
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Babam Bilgisayara Birşeyler Yaptı - Sorun Çözüldü Silinsin Lütfen
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wheel Of Time


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wheel Of Time


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wheel Of Time

    BABANA SOR LAN BABANA. OLUM BUNU DA MI BİZ SÖYLEYELİM. DÜŞMANIN FALAN DEĞİLSE SOR YANİ NAPTIN DİYE.

    Evde değil yoksa bir an bile beklemem

    ARA ?

    Çok ciddi küsüz normalde açmaz bu seferde açmayacaktır .

    Yaş kaç ?

    Yaşla ne alakası var anlamadım. 18 . Ben evde yokken bozmuş eve geldigimdede o evde yoktu asıl talihsizlik burda . Arasam telefonla kesin kavga cikacak direk yüzüme kapayacak eve gelsin inciğine cıncığına kadar ne yapmış öğreneceğim.

    Yaş ile çok alakası var. Bir kere durumun bilincinde olsan bilgisayarı nasıl düzeltirim sorusunun yanıtını değil de babamla aramı nasıl düzeltirim sorusunun yanıtını arardın. Hata babanda bile olsa nasıl düzeltebilirim bu durumu diye düşün. Ha sen diyorsan yok ben bu adama (veya bu adam bana) düşmanım, o zaman haklısın. Ama babanı silip atmadıysan biraz da bu sorulara yanıt ara.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    "Sizce ne yaptı bu herif" Yeni nesil gümbür gümbür. (Blok)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5098 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    sistemli adam


    babasını başkalarına şikayet edenden hayır gelmez.
    _____________________________
    Ağaçta duran kuş dalın kırılmasından hiç korkmaz. Onun güveni ağaca değil kendi kanatlarınadır. Daima kendi gücünüze inanın...

    Audi A5 Sportback 2.0 TDI Quattro
  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    quattrovalvole


    Hiçbir tepki vermiyorsa fan bile dönmüyorsa PSU Hakkın rahmetine kavuştu demektir.
    _____________________________
    Böyle biri yok. Hiç olmadı da.
  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkolog


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkolog

    power tuşunun anakart bağlantılarını sökmüş olmasın

    Kalın çok pinli kabloyu soruyorsanız bağlı. Baska psu bağlantısı varmı ki

    şu kablolar



    Hepsini tek tek çıkarıp geri taktım anakart kitapçığından kontrol ettim hala çalışmıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: temelreiss

    "Sizce ne yaptı bu herif" Yeni nesil gümbür gümbür. (Blok)

    Bu tarz yorumlar geleceğini biliyordum böyle huylarınızında olduğunuda biliyorum , bilerek silmedim merak etme .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    babasını başkalarına şikayet edenden hayır gelmez.

    Konu burda benim hayırlı olup olmamam mı sence ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SeaHawk009

    Hiçbir tepki vermiyorsa fan bile dönmüyorsa PSU Hakkın rahmetine kavuştu demektir.

    Deme hocam Bozuk psu su olan arkadaşlarda kısa süreli tepkiler veriyomuş bende gram tepki olmayınca bu ihtimal üzerinde durmak istemedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    kasa elektriğe bağlı iken çıplak elle dokunduysa statik elektrikten dolayı bazı parçalar nane olmuş olabilirler.

    Bırakın şu statik elektrik dalgasını

    Millet ortaya bir laf atıyor sizde hemen atlayın.



    Ben kasayı aksama kadar elliyorum niye bişey olmuyor.



    Ram-ekran kartı - anakart her yerini elliyorum ?

    Bende çok dokundum herhangi birşey olmadı. Bu yüzden bu denli uğraşıyorum illaki benim aklıma gelmeyen basit bir çözümü vardır diye .

    Valla statik elektrik hikaye demek biraz iddialı bir söz.

    Daha geçenlerde harddisk yaktım bilgisayarda takılı ve çalışıyor iken kart kısmına dokundum ve alev aldı.

    Bilgisayar açıkken ellememek daha iyi. Zaten bilgisayar açıkken RAM vs. Sökülürse bozulmaması çok çok az ihtimal.

    Elimizle PCB yüzeyine dokunursak kısa devreye sebep oluruz, eğer bilgisayar açıkken içine falan dokunduysa ondan açılmıyor olabilir.

    Yada üstteki arkadaşın dediği gibi anakartın üzerinden kondansatör kopmuş olabilir.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    quattrovalvole



    Gerçekler acıdır kardeşim..
    |
    |
    brkylmz19990102 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Böyle biri yok. Hiç olmadı da.
  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    kasa elektriğe bağlı iken çıplak elle dokunduysa statik elektrikten dolayı bazı parçalar nane olmuş olabilirler.

    Bırakın şu statik elektrik dalgasını

    Millet ortaya bir laf atıyor sizde hemen atlayın.



    Ben kasayı aksama kadar elliyorum niye bişey olmuyor.



    Ram-ekran kartı - anakart her yerini elliyorum ?

    Bende çok dokundum herhangi birşey olmadı. Bu yüzden bu denli uğraşıyorum illaki benim aklıma gelmeyen basit bir çözümü vardır diye .

    Hocam statik elektrik falan hikaye bosver sen.



    Belki anakarttan kondansatör falan koparmıştır veya ramlerin üzerinde SMD dirençler oluyor onları koparmıştır.dikkatlice bi göz gezdirin derim

    Anakartı el feneriyle göz gezdirdim yamuk , ezilmiş veya kopmuş bir parça bulamadım. Ram üstünde metal bir plaka var çıkmıyor bu . Ama ram temiz duruyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    quattrovalvole



    Ha hocam aklıma gelmişken ramlerin uç kısımılarını bi silgi ile iyice silin. Belki oksitlenmiştir. Bildiğimiz kağıt silinen silgi.
    |
    |
    brkylmz19990102 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Böyle biri yok. Hiç olmadı da.
  • Yüzbaşı
    417 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    kasa elektriğe bağlı iken çıplak elle dokunduysa statik elektrikten dolayı bazı parçalar nane olmuş olabilirler.

    Bırakın şu statik elektrik dalgasını

    Millet ortaya bir laf atıyor sizde hemen atlayın.



    Ben kasayı aksama kadar elliyorum niye bişey olmuyor.



    Ram-ekran kartı - anakart her yerini elliyorum ?

    Bir şey bilmiyorsun konuşma



    Bir keresinde bizim monitorde sorun vardı ekranı acilmiyordu araştırsim bioa pili varmıs onu çıkarip takcakmisiz benim aptal kafam pc açıkken ramı çıkarıp soktum bios piline dokundum sonuç 600 tl zarar sadece rame ellememe rağmen pc deki herşey yanmış ekran karti islemci, ana kart bi yanmamisdi sanırsam Allahtan pc biraz eskiydi yeni bir tane topladim yani pc acikken vrya kablo takiliyken sakın içini acma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PİMİ ÇEKİLMİŞ BONBA


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    kasa elektriğe bağlı iken çıplak elle dokunduysa statik elektrikten dolayı bazı parçalar nane olmuş olabilirler.

    Bırakın şu statik elektrik dalgasını

    Millet ortaya bir laf atıyor sizde hemen atlayın.



    Ben kasayı aksama kadar elliyorum niye bişey olmuyor.



    Ram-ekran kartı - anakart her yerini elliyorum ?

    Bende çok dokundum herhangi birşey olmadı. Bu yüzden bu denli uğraşıyorum illaki benim aklıma gelmeyen basit bir çözümü vardır diye .

    Valla statik elektrik hikaye demek biraz iddialı bir söz.

    Daha geçenlerde harddisk yaktım bilgisayarda takılı ve çalışıyor iken kart kısmına dokundum ve alev aldı.

    Bilgisayar açıkken ellememek daha iyi. Zaten bilgisayar açıkken RAM vs. Sökülürse bozulmaması çok çok az ihtimal.

    Elimizle PCB yüzeyine dokunursak kısa devreye sebep oluruz, eğer bilgisayar açıkken içine falan dokunduysa ondan açılmıyor olabilir.

    Yada üstteki arkadaşın dediği gibi anakartın üzerinden kondansatör kopmuş olabilir.

    Bilgisayar 2 gün boyunca kapalı haldeydi . Sırf ram çıkarmak için bilgisayarı açacağını sanmıyorum. Ayrıca ram olmadığı zaman bile kasaya güç gelmesi gerekmezmi evet açılmaz ama led ışıkları yanar yani . Bu sefer hiçbir tepki yok .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    706 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SeaHawk009

    Ha hocam aklıma gelmişken ramlerin uç kısımılarını bi silgi ile iyice silin. Belki oksitlenmiştir. Bildiğimiz kağıt silinen silgi.

    Eski bir mavi silgi buldum . Sildim ama değişen birşey yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj
    Anakarta giden 4 lu kablo var sari siyah muhtemelen onu sok geri tak iyice oturt



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2948 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    kasa elektriğe bağlı iken çıplak elle dokunduysa statik elektrikten dolayı bazı parçalar nane olmuş olabilirler.

    Bırakın şu statik elektrik dalgasını

    Millet ortaya bir laf atıyor sizde hemen atlayın.



    Ben kasayı aksama kadar elliyorum niye bişey olmuyor.



    Ram-ekran kartı - anakart her yerini elliyorum ?

    Ben iki kez ana kart yaktım öyle. Üstelik donanımcı olmama rağmen sadece dalgınlık ile oldu bunlar.
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    rami tam oturtamamaktan kaynaklanıyor bu problem. PC tuşuna bassan da hiç bir tepki vermez. Yada aynı şekilde güç kablosunda da olabilir problem.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth


    quote:

    Orijinalden alıntı: lesop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth

    kasa elektriğe bağlı iken çıplak elle dokunduysa statik elektrikten dolayı bazı parçalar nane olmuş olabilirler.

    Bırakın şu statik elektrik dalgasını

    Millet ortaya bir laf atıyor sizde hemen atlayın.



    Ben kasayı aksama kadar elliyorum niye bişey olmuyor.



    Ram-ekran kartı - anakart her yerini elliyorum ?

    Ben iki kez ana kart yaktım öyle. Üstelik donanımcı olmama rağmen sadece dalgınlık ile oldu bunlar.

    Bu statik elektrikten kaynaklanmıyordur , o an dokunduğunuz uzvunuzun direnci düşüktür , kısa devre yapmistir.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Bug Tracker
    1934 Mesaj

    Kasa aptal gibi mi?



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    brkylmz19990102 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Paykasa
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.