Şimdi Ara

B SINIFI SİZE GÖRE EN İYİ ARAÇ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
0
Favori
4.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Ne inmesi İlk 3 vites kafa kaldırıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fiesta bir yana diğerleri bir yana olarak sıralanır. Fiesta Onursal başkandır, Polo 1. olur, 2. tartışılır.

    Polo'nun avantajları cam tavan opsiyonu, dizel+otomatik kombinasyonu = 80.000TL yapıyor tabi dijital klima hariç.

    Fiesta donanım olarak çok zengin, teknoloji olarak rakiplerinden önde, aktif şehir içi güvenlik, SYNC, düşük hızlarda çarpışma önleyicisi, çoğu rakibinde olmayan yan ve diz perde hava yastıkları, segmentinde rakipsiz fabrika çıkış ses sistemi, rakipsiz yol tutuş ve sürüş dinamikleri, zengin motor çeşiti, dayanıklı otomatik şanzıman vs... vs...

    Bu segmentin lideri yıllardır Fiesta ve Polo'dur, sonra da büyük ihtimalle araya Clio sıkıştırılır motor ve şanzıman kalitesi yüzünden.

    İbiza fln komedi olur, dışardan A segment gibi duran, içerden Isuzu ekmek kamyonları gibi tasarımı olan bir araç.

    Isuzu ekmek kamyonu benzetmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Herhalde ben başka bir ülkede falan yaşıyorum. B segmentinin öncüleri A1 ve Mini'dir. Ha ama fiyat performans aracı mıdır orası tabii ki ayrı ama bu araçların olduğu yerde i20, fiesta falan nedir yahu?

    Forumda tartışmalar bile fakir artık. Kimse pahalı araçları işin içine katmıyor. Ayrıca 1.6 dizel otomatikte Türkiye'ye giren araçlar içinde sanırım güncel a1 en hızlısı. Bildiğim kadarıyla. (116hp 250nm, 0-100: 9,4sn)

    Yanlışım varsa gene de düzeltiniz.

    Not: Ayrıca şöyle bir araç da olabiliyor





    a1 b sınıfının öncüsü olamaz çok yeni bir araba.

    mini cooper ve fiat 500 bu sınıfın öncüleridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Fiesta bir yana diğerleri bir yana olarak sıralanır. Fiesta Onursal başkandır, Polo 1. olur, 2. tartışılır.

    Polo'nun avantajları cam tavan opsiyonu, dizel+otomatik kombinasyonu = 80.000TL yapıyor tabi dijital klima hariç.

    Fiesta donanım olarak çok zengin, teknoloji olarak rakiplerinden önde, aktif şehir içi güvenlik, SYNC, düşük hızlarda çarpışma önleyicisi, çoğu rakibinde olmayan yan ve diz perde hava yastıkları, segmentinde rakipsiz fabrika çıkış ses sistemi, rakipsiz yol tutuş ve sürüş dinamikleri, zengin motor çeşiti, dayanıklı otomatik şanzıman vs... vs...

    Bu segmentin lideri yıllardır Fiesta ve Polo'dur, sonra da büyük ihtimalle araya Clio sıkıştırılır motor ve şanzıman kalitesi yüzünden.

    İbiza fln komedi olur, dışardan A segment gibi duran, içerden Isuzu ekmek kamyonları gibi tasarımı olan bir araç.

    Fiesta'da diz hava yastığı güzel b segmentinde neredeyse hiç birinde yok ama yan ve perde hava yastıgı Fiestada opsiyonel en full donanımında bile yok opsiyonel olarak var.Clio 4 en boşunda yan hava yastıgı var ama perde hava yastıgı yok arka yolcular için




  • Fiesta b segmentinin kralidir, aksini iddia eden otomobilin o sundan anlamiyodur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Kimse küfür yemek istemiyor o yüzden A1 demiyor.

    Keşke ülkece refah seviyemiz yüksek olsa da 90.000'e B segmenti araba alabilse herkes.

    Bu arada fakir dediğin insanlar seni şimdi linç edecek haklı olarak 😁

    Düşünce olarak demiştim. Etsinler önemli değil
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Memnun musunuz arabadan konuyu bi ara güncelleyin okuyalım :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quadream kullanıcısına yanıt
    Yenilikle ne alakası var arkadaşım. Kaliteden bahsediyoruz. Şimdi Porsche b segment araç yapsa yok o yeni olmaz, fiat daha iyi mı diyeceksiniz?

    Ben bunu almadan Mini'yi inceledim, hemen hemen aynı fiyatlar zaten. Malzeme kalitesi arasında ciddi fark vardı, bir de daha iyi indirim aldığım için bunu tercih ettim. 2. araç ama bunu daha çok sevdim en çok buna biniyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 10 Şubat 2016; 22:42:51 >
  • Yok yanlış anlamayın, böyle arabalar da var, mevzu bahsi az geçince yanlış bilgiyi düzeltmek istedim. Ben de milyarder değilim ama doğruları da belirtmekte fayda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Memnun musunuz arabadan konuyu bi ara güncelleyin okuyalım :)

    Aşırı memnunum, sessiz, atik ve kaliteli. Yalnız gaz pedalından gırç gırç bir ses geliyor, onu göstermem lazım.
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Küçük şeyler bunlar Mutlu Mesut binersiniz inşallah yıllarca.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Küçük şeyler bunlar Mutlu Mesut binersiniz inşallah yıllarca.

    Amin inşallah hepimiz. Size de aynısını temenni ederim
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Size hak veriyorum. B segmenti deyince hepsini içine alırsak söylediğiniz modeller çok öndeler. Ancak gerçekten ülke geneli fakiriz. Mecburen hangisi iyi diye düşünürken fiyat performans değerlendirmesini yapıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • foruma bakarsan bi tane corsa yok da sokaklar corsa'dan geçilmiyor
  • Her türlü fiesta.. Sonra Corsa ve Polo diyorum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeninesilogretmen

    Size hak veriyorum. B segmenti deyince hepsini içine alırsak söylediğiniz modeller çok öndeler. Ancak gerçekten ülke geneli fakiriz. Mecburen hangisi iyi diye düşünürken fiyat performans değerlendirmesini yapıyoruz.

    Haklısınız, olsun, gönüller hoş olsun
  • i20
  • polo
  • Hyundai i20
  • Yaris polo fiesta diyorum i20 tasarım çok donanım iyi ama uzun süre kullanımda kaliteden yoksun olduğu görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.