DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
[b]Arkadaşlar köpek aldım Lütfen yardımmm...[/b]
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
30
Cevap
0
Favori
13.406
Tıklama
Tüm Forumlar >> Hobi Forumları >> Evcil Hayvanlar >> [b]Arkadaşlar köpek aldım Lütfen yardımmm...[/b]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      48 Mesaj
      08 Kasım 2008 15:53:39 Konu Sahibi
      Arkadaşlar bugun köpek aldım.daha 47 günlük. ama bu köpek hakkında az bilgim var. ben taylandda yasıyorum. kopeği burdan aldım. burda kopek thai bangkaew köpeği diyede geciyo...bu kopek le ılgılı sizlerden bilgi bekliyorum.şimdiden teşekkurler




      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      1971-1996 R.I.P
      I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee that I will spark the brain that will change the world.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Kasım 2008 16:18:20
      Çok koruyucu, iyi bir yüzücü , aktif bir köpektir.

      Daha cok sahibiyle gezer,oynar. Bilmedigi insanlara ısınırsa onlarlada oynamaya başlar.
      Çok akıllı bir köpek hayrını gör

      Uzun uzun yazmayayayım dedim. Aynısını 20 cümledede açıklarım, daha dikkatini çekerde, boşver



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      The God of Natural Selection is in me. - Selection.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Kasım 2008 16:20:08
      quote:

      Orjinalden alıntı: pac 04

      Arkadaşlar bugun köpek aldım.daha 47 günlük. ama bu köpek hakkında az bilgim var. ben taylandda yasıyorum. kopeği burdan aldım. burda kopek thai bangkaew köpeği diyede geciyo...bu kopek le ılgılı sizlerden bilgi bekliyorum.şimdiden teşekkurler




      ne kadar tatlıymış ne kadara aldın?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Kasım 2008 16:24:03
      Türkiyede az olmasıyla birlikte, bence dişi alsan daha iyi ama.


      Bilmiyorum fiyatlarını 500€ falandır kanımca

      Ayrıca az bulunan bir köpek. tadını çıkar :D



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      The God of Natural Selection is in me. - Selection.
    • Çavuş
      48 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:28:31 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Selection

      Türkiyede az olmasıyla birlikte, bence dişi alsan daha iyi ama.


      Bilmiyorum fiyatlarını 500€ falandır kanımca

      Ayrıca az bulunan bir köpek. tadını çıkar :D



      kopegım dişi zaten.. tessekur ederım verdınız bılgıler ıcın daha bılgı beklıyorumm bıde turkıyede bu kopege nedıyolar yanı ismi ne..?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      1971-1996 R.I.P
      I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee that I will spark the brain that will change the world.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Kasım 2008 16:30:04
      Türkiyede ne diyolar açıkça bilmiyorum


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      The God of Natural Selection is in me. - Selection.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Kasım 2008 16:33:08
      sen nerdesinki?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      48 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:36:29 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: ali_1919

      sen nerdesinki?



      Arkadasım ben tayland ta yasıyorum kopegı de burdan aldım..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      1971-1996 R.I.P
      I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee that I will spark the brain that will change the world.
    • Yarbay
      3896 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:51:31
      şok şeker valla ama tanımıyorum


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Mazda 3 Power AT Sedan Beyaz //Apple Iphone 6s Plus 64GB Uzay Gri //Apple Ipad Air 32GB Wifi Uzay Gri //Sony PS 4 //Logitech Z-906 THX //Plantronics 7.1 //harman/kardon CL //
    • Yarbay
      4046 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:53:11
      Çok Tatlı ama bizim kedilerimiz var ham yapar onu bu hemde pahalıymış


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



    • Yüzbaşı
      428 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:53:14
      köpeh mi lan bu


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      AkVaRiSt

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Kasım 2008 16:53:27
      çook şeker köpek yaa


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      199 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:57:16
      google a o dediğin ismi yazsaydın belki orjinal adı çıkardı ??


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3124 Mesaj
      08 Kasım 2008 16:58:26
      Türkiye'de "Çin Aslanı" olarak geçiyodu sanırım ismi ama tam olarak bilmiyorum

      Hayırlı olsun köpeğin çok tatlı ve sevimli bir hayvan



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      Night, when words fade and things come alive.
    • Binbaşı
      1914 Mesaj
      08 Kasım 2008 17:03:46

      http://en.wikipedia.org/wiki/Thai_Bangkaew_Dog



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


    • Binbaşı
      1715 Mesaj
      08 Kasım 2008 17:03:52
      başlık süper
      quote:



      [b ]Arkadaşlar köpek aldım Lütfen yardımmm...[/b ]


      köpekte süper bayıldım bugünde araba çarpmıştı burda buna benzeyen bi köpeğe içim acıdı valla


      taylandın başkenti neresi söle bakim :) bankhok

      edit:herşey



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      48 Mesaj
      08 Kasım 2008 17:07:44 Konu Sahibi
      bu kopek hakkında bıldıgım tek sey büyüyünce tanımadığı insana saldırgan oluşu..sahibine cok sadık oluşu...bu resımde büyünce alacağı şekil insallah

      ayrıca burda bazı polisler mesela uyuşturucu falan araken bu kopeklerden kullanıyolarmıs..




      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      1971-1996 R.I.P
      I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee that I will spark the brain that will change the world.
    • Yüzbaşı
      428 Mesaj
      08 Kasım 2008 17:08:36
      gözleri çekik lan bu kopegın


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      AkVaRiSt

    • Teğmen
      140 Mesaj
      08 Kasım 2008 17:18:35
      özel bi köpek olmasını istiyorsan iyi eğit


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Ben: Amca neden yulaf falan yedirmiyosun bu sığırlara

      Amca: Niye yediğiyim yiğenim. Ot vaağ saman vaağ yidikçe azıyolağ.
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.