Şimdi Ara

Azgınlıktan Nasıl Kurtulurum ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
15.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18 yaşındayım; karşı cinsin en ufak seksiliğine, tahrik edici hareketine azıyorum ve sonunda eller günahkar oluyor. Liseye başlayınca geçer dediler geçmedi, lise bitti bırak durulmayı daha kötü oldum.

    Düzenli cinsel hayatım yok :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kardes burasi kizlarsoruyor nokta kom mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elizabeth devam et sen. Düzenli seks hayatı yokmuş git evlen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üniversiteye sakın gitme o zaman.
  • Hocam ciddiyim abdest al namaza başla. İnan bana frenleyeceksün kendini. Dikkat et dinden imandan çıkarsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az gınlık yap sende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simone Simons

    az gınlık yap sende

  • üniversiteye gidersen demek dağa taşa hallenirsin
  • Oruç tut oruç tutmanın şehveti kesiceğine dair bir hadis bile var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durdurmayı bilin yahu şu organı la ne şımarık bi organ tövbee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dav

    Oruç tut oruç tutmanın şehveti kesiceğine dair bir hadis bile var

    Yahu nereden peydah oluyorsunuz siz.. Biri azıyorum diyen adama namaz kıl yazmış biri oruç tut yazıyor. Gerizekalı mısınız yahu? Bir şey yemeyince tabiki beden aktiviteleri sekteye uğrar, dini vecibeyle alakası yok bunun fiziksel bir şey. 2+2=4 demek gibi bir şey. Hadis olmasa bilmeyecektik sanki yemek yemeyince kuşun ötmediğini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LifesTR

    Kardes burasi kizlarsoruyor nokta kom mu

    O sitede kızlardan çok erkekler cevap veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex


    quote:

    Orijinalden alıntı: dav

    Oruç tut oruç tutmanın şehveti kesiceğine dair bir hadis bile var

    Yahu nereden peydah oluyorsunuz siz.. Biri azıyorum diyen adama namaz kıl yazmış biri oruç tut yazıyor. Gerizekalı mısınız yahu? Bir şey yemeyince tabiki beden aktiviteleri sekteye uğrar, dini vecibeyle alakası yok bunun fiziksel bir şey. 2+2=4 demek gibi bir şey. Hadis olmasa bilmeyecektik sanki yemek yemeyince kuşun ötmediğini.

    Keko nasıl konusuyorsun sen yemek yemeyince bazı aktivitelerin sekteye ugrayacagını Biz bilmiyormuyuz
    Orucluyken bile sırf bu yüzden orucunu bozanlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEHET

    Üniversiteye sakın gitme o zaman.

    ,
     Azgınlıktan Nasıl Kurtulurum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CT Fletcher

    18 yaşındayım; karşı cinsin en ufak seksiliğine, tahrik edici hareketine azıyorum ve sonunda eller günahkar oluyor. Liseye başlayınca geçer dediler geçmedi, lise bitti bırak durulmayı daha kötü oldum.

    Düzenli cinsel hayatım yok :(

    İnsanı hayvanlardan ayıran şey iç güdülerine karşı koyabilmesidir. Oruç bir örnek. Açlığa cinselliğe ve diğer kötü alışkanlıklarına karşı geliyorsun. Yani insan olmayı öğreniyorsun.Çok zor duruma düştüysen oruç tut. Kendini firenlersin.
    İnançlı değilsen senin bileceğin iş yine de oruç tutabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bakmamaya çalışacaksın.
    Abdest namaz da sana bu sorundan kurtulmana yardımcı olacaktır inşAllah.
    Oruç tutmanı da tavsiye ederim.
  • Bak bugün kütüphanedeydim ders çalışıyorum bir hatun vardı yan masada offfff yemede yanında yat bacaklara sarılıp uyurum öyleydi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hiç düşünmemeye çalışacaksın karşı cinsi . Bu arada 31'i de bırakmaya çalış , faydası olabilir .
  • Herkes namaz oruc felan demis. Baskada bisey yok.
    Yabanci insanlar nasil birakiyor peki dua ederek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fus Ro Dah

    Herkes namaz oruc felan demis. Baskada bisey yok.
    Yabanci insanlar nasil birakiyor peki dua ederek mi?

    bu işi bırakmanın belli başlı motivasyonları vardır dini taraftan bu işi halletmek inanlar için en rahat yol
    fakat bu işi kendine olan saygısı için hayalleri için hayatını değiştirmek için bırakmak isteyen adam üstteki adamdan daha fazla motive olabilir ve bırakabilir

    üstelik insan az yiyerek aç kalarak bu isteği bastırır oruç mesele inanlar için
    inanmayan az yesin az uyusun çalışsın kendini meşgul etsin yine bırakır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F8B3665B5 -- 16 Kasım 2016; 21:17:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.