Şimdi Ara

azemax IPkamera IP610s-IP510 ile ilgili tüm sorularınız (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
2
Favori
10.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 14
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 94 gün 22 saat 42 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • CorozeB (5 mesaj) MUAMMER3 (3 mesaj) brulorparcasi.com (3 mesaj) gokhan777 (2 mesaj) wa$abi (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (2 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.
    Cihazi sorunsuz kullanirken bir anda uygulamada yanlis sifre uyarisi almaya basladim. Cihazi resetleyip kabloyla bagladim ama arayuze ip numarasindan giremiyorum. Ne yapmam lazim onerisi olan var mi? Resetledikten sonra da kabloyla bagliyken camhi uygulamasinda yanlis sifre uyarisi veriyor. Normalde hem kullanici hem de sifre admin degistirmemistim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • çeşitvar kullanıcısına yanıt
    Merhaba siz yardimci olabilir misiniz? Sanirim azemax ip610s hacklendi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba ip610s modelinde kurulu olan wifi ağında kameraları izleyebiliyorum fakat mobil uygulamada telefonda izleyemiyorum "bağlantı zaman aşımına uğradı" hatası alıyorum bu sorunu nasıl giderebilirim bilgisi olan arkadaş var mı

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.