Şimdi Ara

AZCIK UYANIK OLUN ARTIK !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
4
Favori
5.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamam, dünyanın en bozuk yollarına sahip olabiliriz, en pahalı akaryakıtın sahibiyiz, en yüksek 0 oto vergilerine ve oldukça yüksek mtv ve trafik sigorta ücretlerine sahibiz. 0 otodan verginin vergisi alınırken kimsenin gıgı çıkmıyor ama tüm bunlar bizim önümüzü kesemiyor, engelleyemiyor ve çelme takamıyor; herşeye rağmen 0 oto almak konusunda önümüze çıkan her türlü vergisel engelleri aşıyoruz. çok uyanık bi milletiz diye geçinmemize rağmen inaılmaz bir çelişki oluşturarak azalması gereken 0 oto satışlarını patlatıyoruz. kimse vergi boykotu yapmıyor, çok kimse krediyle oto alarak, borçla aldığını otosuyla millete hava atıyor.!

    sanki bankalar 0 faizle ve masrafsız kredi veriyormuş gibi, kredilerde de patlama yaşanıyor !

    madem böyle hayret birşey dedirten birşey yapıyoruz, ulan bari almışken, TÜRKİYEYE YATIRIM YAPMIŞ markaları seçelim !

    VW nin satışlarını patlatıyoruz, adam o kadar parayı alıp almanyaya götürüyor, cari açığımızı arttırıyor ve TÜRKİYEDE YATIRIMI YOK ! hala da yapmıyor !.

    aynı samsung gibi. onun da türkiyede yatırımı yok !.

    şu habere bi göz atın:


    Türkiye'de en fazla otomotiv satışı yaptığı halde yatırımı bulunmadığı dolayısıyla gündeme gelen Volkswagen, 2013 yılının 6 aylık döneminde de hem toplam pazarda hem de ithal araç satışında ilk sıradaki yerini korudu.

    Türkiye'de yerli marka otomobil üretmeye yönelik girişimler sürerken, rakamlar otomobil satışlarındaki ithal payının arttığına işaret ediyor. 2013 yılının ocak-haziran döneminde satılan her 100 otomobilden 78'i ithal, 22'si yerli üretim araçlardan oluştu. Yılın ilk yarısındaki otomobil satışlarındaki ithal oranı son 10 yılın en yüksek seviyesinde gerçekleşti.

    Anadolu Ajansı (AA) muhabirinin Otomotiv Distribütörleri Derneği'nin (ODD) yerli ve ithal otomobil ve ticari araç satış raporlarından derlediği verilere göre, Türkiye otomotiv pazarında 2013 yılının ocak-haziran döneminde satılan 381 bin 743 adet aracın, 271 bin 96 adedini ithal, 110 bin 647 adedini yerli üretim araçlar oluşturdu. Bu dağılım, 2003-2012 dönemindeki 10 yıllık ortalaması yüzde 60,2 olan otomotiv satışlarındaki ithal araç oranının yüzde 71'e çıktığını ortaya koydu. Toplam otomotiv satışlarındaki en yüksek ithal oranı, 2012 yılında yüzde 64,5 olarak gerçekleşmişti.

    Otomobil pazarında ise bu yılın 6 ayında satılan toplam 292 bin 106 aracın 63 bin 686 adedi yerli, 228 bin 420 adedi de ithal araç oldu. Söz konusu dönemde satılan her 100 otomobilden 78,2'si ithal, 21,8'i yerli üretim araçlardan oluşurken, bu oran ithal otomobil satışlarında son 10 yılın en yüksek seviyesine işaret etti. Otomobil pazarında ithal oranı bundan önce en yüksek seviyeye yüzde 73,6 ile geçen yılın tamamında ulaşmıştı.

    TİCARİ ARAÇ SATIŞLARINDA İTHAL ORANI YÜZDE 47

    Bu yılın ilk yarısında 89 bin 637 adet satış yapılan hafif ticari araç pazarında da 46 bin 961 yerli, 42 bin 676 ithal araç satıldı. Bu dağılımla yüzde 47,6 seviyesinde gerçekleşen hafif ticari pazarındaki ithal araç oranının, son 10 yıllık ortalama olan yüzde 43,7 oranının üstünde olduğu gözlendi. Hafif ticari araç satışlarındaki ithal oranı, 2008 yılının ocak-aralık döneminde yüzde 48,4 ile en yüksek seviyeyi görmüştü.

    VOLKSWAGEN İTHAL ARAÇ SATIŞINDA İLK SIRADA

    Türkiye'de en fazla otomotiv satışı yaptığı halde yatırımı bulunmadığı dolayısıyla gündeme gelen Volkswagen, 2013 yılının 6 aylık döneminde de hem toplam pazarda hem de ithal araç satışında ilk sıradaki yerini korudu. İlk yarı sonuçlarına göre toplam pazardan yüzde 13,4 pay alan Volkswagen'in yaptığı 51 bin 261 adetlik satışın tamamı ithal araçlardan oluştu.

    Sıralamada Volkswagen'i, 47 bin 820 adetlik toplam satışının 24 bin 862 adedi ithal araçlardan oluşan Ford, 24 bin 503 adetlik toplam satışının 24 bin 346 adedi ithal araçlardan oluşan Opel, 49 bin 447 adetlik toplam satışının 19 bin 364 adedi ithal araçlardan oluşan Renault, 16 bin 187 adetlik toplam satışının tamamı ithal araçlardan oluşan Dacia ve 22 bin 703 adetlik toplam satışının 14 bin 629 adedi ithal araçlardan oluşan Hyundai izledi.

    İthal araç satışında ilk 10 sıralaması, 13 bin 853 adetle Peugeot, 13 bin 324 adetle Toyota, 13 bin 75 adetle Citroen ve 12 bin 843 adetle Mercedes-Benz şeklinde devam etti.

    Yerli araç satışı açısından bakıldığında ise 2013 yılının 6 ayında otomotiv pazarından 46 bin 976 adetlik toplam satışıyla yüzde 12,3 pay alan Fiat, 39 bin 661 adet yerli araç satarak ilk sırada yer aldı. Bu markayı, 49 bin 447 adetlik toplam satışıyla pazardaki payı yaklaşık yüzde 13 olan Renault, 30 bin 83 adetlik yerli araç satış rakamıyla takip etti.

    Yerli araç satışı sıralamasında, 47 bin 820 adetlik toplam satışının 22 bin 958 adedi yerli araçlardan oluşan Ford üçüncü, 22 bin 703 adetlik toplam satışının 8 bin 74 adedi yerli araçlardan oluşan Hyundai dördüncü, 6 bin 572 adetlik toplam satışının 5 bin 4 adedi yerli araçlardan oluşan Honda da beşinci sırada yer aldı.

    Türkiye'de 2013 yılının ocak-haziran döneminde satılan otomobil ve ticari araçlardaki yerli ve ithal dağılımı şu şekilde gerçekleşti:

    Toplam Yerli İthal Yerli (yüzde) İthal (yüzde)
    Otomobil 292.106 63.686 228.420 21,8 78,2
    Hafif Ticari 89.637 46.961 42.676 52,4 47,6
    Toplam 381.743 110.647 271.096 29,0 71,0

    Son 10 yıldaki yerli ve ithal araç satış rakamları ise şöyle:

    Toplam Yerli İthal Yerli (yüzde) İthal (yüzde)
    2012 777.761 276.003 501.758 35,5 64,5
    2011 864.439 338.074 526.365 39,1 60,9
    2010 760.913 305.354 455.559 40,1 59,9
    2009 557.126 247.694 309.432 44,5 55,5
    2008 494.023 196.162 297.861 39,7 60,3
    2007 594.762 249.705 345.057 42,0 58,0
    2006 622.341 251.195 371.146 40,4 59,6
    2005 723.854 290.546 433.308 40,1 59,9
    2004 687.770 263.507 424.263 38,3 61,7
    2003 359.574 146.407 213.167 40,7 59,3
    TOPLAM 6.442.563 2.564.647 3.877.916 39,8 60,2

    alıntı: haber 7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekareme -- 23 Temmuz 2013; 3:02:53 >



  • Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baller Lifestyle -- 23 Temmuz 2013; 3:20:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli

    ithal olunca kendi ayağına kurşun sıkıyor, cari açık artıyor aslında ekstradan ödediği (aracın motoru 2000 diyelim, %50den fazla ötv) onun cebinden çıkıyor, kendisi neden oluyor ve kendisi ödüyor da adamın haberi yok !

    Bu adamlar apple alıyor ama onlar çinde üretiliyor, burdan araba alsana diye sorduklarında ise yerli almam diyor, ama çin malı apple marka telefonu alıyor, sonra işine gelmediğinde çin mallarıyla işim olmaz, elimde kalır diyerek kendisini yalanlayan sürüsüne kalabalık var bu ülkede....
  • vw premium marka sayıldığı sürece vw sevgisi devam eder gider. Ayrıca bu millet kurtuluş savaşından beri ne zaman örgütlenip birşeyler yaptı ki!!!

    Bir kere herşeyi bırakalım Norveç vatandaşları günlük kazancının %0.küsüratını (tam hatırlamıyorum) akaryakıta harcıyor ve norveç ile akaryakıt fiyatı konusunda ya 1 ya 2nciliği paylaşıyoruz dünya genelinde. Türkiye'de ise bu durum %8.42. Böyle manyakça bi durumda hala trafikte herkes tek başına arabasında. Sabah servisteyken trafiği görüyorum Ankara'da. Başka bir ülkede olsa defalarca boykot edilir bu kadar vergi alınması mutlaka önlenirdi.
  • .....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 23 Temmuz 2013; 3:52:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli

    ithal olunca kendi ayağına kurşun sıkıyor, cari açık artıyor aslında ekstradan ödediği (aracın motoru 2000 diyelim, %50den fazla ötv) onun cebinden çıkıyor, kendisi neden oluyor ve kendisi ödüyor da adamın haberi yok !

    Bu adamlar apple alıyor ama onlar çinde üretiliyor, burdan araba alsana diye sorduklarında ise yerli almam diyor, ama çin malı apple marka telefonu alıyor, sonra işine gelmediğinde çin mallarıyla işim olmaz, elimde kalır diyerek kendisini yalanlayan sürüsüne kalabalık var bu ülkede....


    Yerli adam gibi akıllı telefon yok şu an, yerli telefon alanları anlıyorum, arabada zor anlıyorum ama, sadece lüks arabaların yerli üretim alternatifi yok, diğer bütün orta sınıf arabaların var, corolla ve civic ülkemizde üretiliyor zaten, bunları almam, gider ithal fransız tenekesi alırım, fransızlar çok şekil diyen zihniyet gelip burda milliyetçilik yapmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Ayrıca bu millet kurtuluş savaşından beri ne zaman örgütlenip birşeyler yaptı ki!!!



    En son ne zaman haber okudunuz yahu
  • Lafta milliyetçilik bizimki , yerli olan herşeye kötü mal gözüyle bakılıyor, baktırılıyor !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Ayrıca bu millet kurtuluş savaşından beri ne zaman örgütlenip birşeyler yaptı ki!!!

    Gezi.

    Gezi olayları ve Kurtuluş Savaşı arasındaki ayrımı görmekte fayda var.

    Birinde olayların içinde zıt kutuplar ve farklı görüşler yer aldı, diğerinde ise bütün millet tek bir insanmış gibi hareket etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli




    iyi özetlemişsin teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    vw premium marka sayıldığı sürece vw sevgisi devam eder gider. Ayrıca bu millet kurtuluş savaşından beri ne zaman örgütlenip birşeyler yaptı ki!!!

    Bir kere herşeyi bırakalım Norveç vatandaşları günlük kazancının %0.küsüratını (tam hatırlamıyorum) akaryakıta harcıyor ve norveç ile akaryakıt fiyatı konusunda ya 1 ya 2nciliği paylaşıyoruz dünya genelinde. Türkiye'de ise bu durum %8.42. Böyle manyakça bi durumda hala trafikte herkes tek başına arabasında. Sabah servisteyken trafiği görüyorum Ankara'da. Başka bir ülkede olsa defalarca boykot edilir bu kadar vergi alınması mutlaka önlenirdi.

    ne kadar boş, saçma, abuk sabuk magazinsel haber veya içerik varsa twitterda bazen top trend olur.

    ama bu boş işlerle uğraşan millet, 0 araba alırken %100 ötv öder, 100 liralık benzin alırken sadece 37,5 liralık benzini depoya girer, ve daha nice vergiler ve masraflar öder: verginin vergisi dünyada ilk ve tek burdadır ama adam bunu boykot etmez. şeyinde bile değildir adamın !

    maçlarda, kutlamalarda ve çevre duyarlılığıyla oluşan kalabalıklar vergiye karşı olan veya boykot kararını destekleyen en ufak bir kalabalık oluşturmamışlardır.

    boş işlerde anında oluşan bu kuru kalabalık, sabahtan akşama kadar kazanmak için çalıştığı paranın çoğunu ödediği vergiler için kılını dahi kıpırdatmaz!

    uzat mikrofonu herkes siyatseçidir bu ülkede, kamera önünde adam pişmiş kelle gibi sırıtarak kaş göz işaretiyle pompayı arkamıza sokacaklar diyor benzin alırken !

    kısaca; laf çooook; cafe,kavhehane ev, ve arkadaş ortamlarında herkes zam ve vergi düşmanıdır; hadi boykot edelim veya şurda toplanalım de, o an herkesin bir mazereti bahanesi ve işi çıkar !

    Böylesine pasif bir millete daha çok vergi dayamadıkları için, gene şanslıyız: batık yunanistanda benzin 4,3 tl. etin kilosu: 5 euro..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baller Lifestyle

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli
    hocam arçelik güzel ama vestek hakikaten iyi bir ürün çıkartmıyor 2 buzdolabı aldım aşırı gürültü servisi çağırdım bu modeller böyle geri verelim üst modeli alalım dedik ımgım sonra iade istedim aldı üst modeli aldım senesi gemeden aynı şey lastikler biçare servis geliyor abi sarf malzemesi normal aynı dönemde arçelik marka dolap hiç bir kusuru yok hala ilk günkü gibi iş yerindeki bosch 7 kocalı hürmüz 4 yıldır daha çıt demedi

    cihanair İzmir torbalıda opel fabrikası var
  • Konuda vw varsa tamamdır. Tutar :)

    ayrıca vw deki sıra satılıyor bu memlekette...daha gelmemiş , gelecek olan aracın sırası. Daha ne diyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli

    Vestel'in ar-ge faaliyetleri ne durumda?

    Yani yaptıkları iş üretim mi montaj mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    hocam arçelik güzel ama vestek hakikaten iyi bir ürün çıkartmıyor 2 buzdolabı aldım aşırı gürültü servisi çağırdım bu modeller böyle geri verelim üst modeli alalım dedik ımgım sonra iade istedim aldı üst modeli aldım senesi gemeden aynı şey lastikler biçare servis geliyor abi sarf malzemesi normal aynı dönemde arçelik marka dolap hiç bir kusuru yok hala ilk günkü gibi iş yerindeki bosch 7 kocalı hürmüz 4 yıldır daha çıt demedi

    cihanair İzmir torbalıda opel fabrikası var

    Benimde evde hersey bosch en son dolap bozuldu 2010 yilinda almistim

    Adamlar tamir etti olmadi 1 ust versiyon dolap ile degistiler

    Opelin fabrikasini hic duymadim hangi model uretiliyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli

    Vestel'in ar-ge faaliyetleri ne durumda?

    Yani yaptıkları iş üretim mi montaj mı?

    Üretiyorlar kardeşim, evet, 500 kişilik ar-ge ekibi var, yeni çamaşır makinası dizayn ettiler 15 dakkada yıkatıp-kurutabilen tamamen türk mühendislerin dizaynı. Nat GEO da belgeseli vardı, vestel mega fabrika, izlemeni öneririm, çok güzel bir belgesel.
  • Haberi tam okumadım ama vosvagın araç bu zamana kadar bir kere aldık onuda 2. el olarak gecen yaz 31 bine 10 bin km de dsg polo aldık 1,4 dayımın eşi için bu yaz boşandılar aracı 32,5 a bu sene sattık millet bu yüzden vosvagın alıyor zaten milletimiz alırken hep satmasını düşünür hiç yıpranma payı koymaz arabaya ulen aldığında araç 0 km idi 30 a aldın diyelim 20 bin km kullandın 1 sene de araba halen 30 bin hııaaa....a diyor geçiyorum birde satıcı dil yapıyorsa yemede yanında yat adamın tüm arabaları alasın gelir bu kanıda gene vosvagın satış temsilcileri iyi bi aralar 0 araç alacaktık 100 bine kadar peder beyle Ankara doğuşa girdik neyle ilginin sırası geç olsada geldi passat 2,0 dizel veya cc ile ilgilendik sonra cc yi eledik ( +100 bin oldugu için ) adam passat için sıra var dedi şudur budur passant variant verecek ulen baktım bizim pedere aldı alacak arabayı ailemizde 3 kişisiz yani çekirdek aile adamı zor çıkardım ordan yemin ediyorum anlamsız bir bağ kurdu doğuşla büyü yaptırılmış gibi :D sonra gittik tanıdık birinden w211 kasa e270 cdi aldık 70 bine 90 bin km de passat nereeee w211 nere _?? imlam kötü kusura bakmayın mobil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Evet.

    İsteyince tepki verebilen, bir hareket edebilen bir güruh. Yorumum bu konuda.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Konuda vw varsa tamamdır. Tutar :)

    ayrıca vw deki sıra satılıyor bu memlekette...daha gelmemiş , gelecek olan aracın sırası. Daha ne diyim.

    bu bir kısır döngüdür: ne kadar çok ithal araba o kadar çok vergisel önlem demek; bu ithalat artarsa ötv nin de gene artma ihtimali her zaman vardır. bunun sebebi ötv den muzdarip olanların kendisi... kendi ayaklarına kurşun sıkmış oluyorlar aslında...

    almanya türkiye düşmanıdır, bizleri sevmezler ama bizlerse alman mallarına tutulmuşuz !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carmella

    Halk da inanılmaz aşağlık kompeksi var, orta sınıf kompleksi hat safada, insanlar VW,APPLE,SAMSUNG alınca kendilerini üst sınıfa geçmiş hissediyorlar, bu algıyı doğuş çok güzel yarattı etkili rebranding stratejisiyle. Hele biri diyor X arabayı alcaktım, TR de üretildiğini görünce vazgeçtim, ben ne diyim şimdi bu arkadaşa bilmiyorum, meksika üretimi jetta daha mutlu eder kendisini.

    Arabada ithal tüketimi anlarım, elektronikdede anlarım, ama beyaz eşyada çok komik bir olay var. Bugun Vestel ürettiği malın %80 ini avrupaya satıyor, ama bizim burjuva özentisi orta sınıf Bosch'u filan tercih ediyor , sırf etiket başka bir şey değil + kraldan çok kralcılık.


    Ha bide en komiği ne biliyormusunuz, gezi olayları yüzünden bu çapulcular kel feritin bütün iştiraklerini boykot edeceklerdi, golf deki sıra biter sandım, çünkü VW müşterilerinin çoğu çapulcu tayfası, ama kimse sipariş iptal etmemiş, güya boykot edeceklerdi

    Ben üzerime düşeni yaptım, bütün arabalarımız ithal, beyaz eşya, televizyon hepsi yerli

    Vestel'in ar-ge faaliyetleri ne durumda?

    Yani yaptıkları iş üretim mi montaj mı?

    Üretiyorlar kardeşim, evet, 500 kişilik ar-ge ekibi var, yeni çamaşır makinası dizayn ettiler 15 dakkada yıkatıp-kurutabilen tamamen türk mühendislerin dizaynı. Nat GEO da belgeseli vardı, vestel mega fabrika, izlemeni öneririm, çok güzel bir belgesel.

    Durumun böyle olmasına çok sevindim açıkçası, teşekkür ederim, belgeseli en kısa zamanda izleyeceğim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.