Şimdi Ara

Az uykuyla sabah ayılma taktikleri

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
1
Favori
687
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Az uykuyla sabah ayılma taktikleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    119 Mesaj
    5 saat falan uykuyu nasıl açarız sabah yav



    Edit:Zor olmadı yav 6 saat az değilmiş xd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Batu -- 20 Şubat 2018; 7:50:1 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    438 Mesaj
    bir şekil acmamiz lazim moruk okul var 8 de. Allam sen brim uyumamda yardjm et amin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bebeğim bugün doktoruma dedim artık ötenazi hakkımı isterim!
  • Teğmen
    119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jaqenn

    bir şekil acmamiz lazim moruk okul var 8 de. Allam sen brim uyumamda yardjm et amin

    Aynen yav benim de okul var ders çalışıyom yatcam birazdan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Bir hafta önce keşfettiğim bişeyi paylaşayım kendi odamda 10 dada yatsam sabahları uyanasım ayaklanasım gelmiyordu sonradan arkadaş uyarınca güneş alan salonda uyudum normalde 10 tane alarm kurup uyanamayan ben ilk alarmda direk kalktım 5 gündürde direk kalkıyorum öneririm



    Eğer görüyorsa güneş tek önerebileceğim kahve iç

    Bol bol bide temiz hava al



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    589 Mesaj
    Bu saatte uyumuyosun,sabah nasıl dinç kalkacaksın?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    3058 Mesaj
    Sabah uçak var ben de uyuyamadım hala



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 2700 @4.2 GHz | MSI B450 Tomahawk | ASUS ROG Strix RTX 2060 | XPG Gammix D30 16GB 3600 MHz
    Cooler Master LC240E RGB | Sabrent Rocket Nvme 500 GB | Seagate Barracuda 2TB | Xigmatek Overtake | FSP AURUM PT 1000W 80+ Platinum
    ViewSonic XG2405 | Razer BlackWidow Elite Chroma | Razer Mamba Wireless Chroma | Corsair Void Pro RGB | Razer Goliathus Cosmic Extended


    SSS || Forum Kuralları || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Nick Değişimi || Öneri ve Şikayetleriniz || Yönetim Kadrosu


  • Yüzbaşı
    619 Mesaj
    Yurt odasındayım odada 3 kişiyiz birisi yatakta kızışmış kedi gibi sürtünüp durur.Diğeri tuvalette su banyosu yapar allam bana sabır ver.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1378 Mesaj
    Yatağa anca attım kendimi



    Sabahın 6 sında uyancam. yorulmayı seviyorum da uykusuzluktan başımız ağrımasa daha güzel olabilirdi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    342 Mesaj
    Redbull iç hocam kesin işe yarıyor geçen uyumadan gittim okula bi redbull gün boyu cin gibiydim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    243 Mesaj
    Bir adet french press edin. Sabah kalktığın gibi su kaynat, su kaynarkende french pressin içine 2 tatlı kaşığı filtre kahve ekle. Bir su bardağı suyu ekle 4,5 dk demlensin pressini bastır ve iç. Hem güzel gidiyo hemde güzel uyku açıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hyuga kojiro

    Bir adet french press edin. Sabah kalktığın gibi su kaynat, su kaynarkende french pressin içine 2 tatlı kaşığı filtre kahve ekle. Bir su bardağı suyu ekle 4,5 dk demlensin pressini bastır ve iç. Hem güzel gidiyo hemde güzel uyku açıyor.

    Hocam sabah içmeyi sevmiyom ama denicem az sonra



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2650 Mesaj

    Nerden nereye hocam bende ucaktayimda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Wadjet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    // FENERBAHÇE //
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
bankalar.org
Media Sözlük
Canlı Tv izle
emek server
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.