Şimdi Ara

Az Daha Kaza Yapıp Ölüyordum (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
4.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Bundan bir kaç ay önce şehirler arası otobanda yüksek süratlerle seyrediyordum, yol boş olması sebebiyle 240 KM/H üzerinde bir hızla gidiyordum. Yaklaşık 40-45 dakika bu şekilde gittikten sonra orta şeritte 80 ile giden Sanal Kırşehir otobüsü yolun boş olmasına rağmen aramızda 100 metre mesafe kala sola geçti.

    Aracın iki tekerini en soldaki bankete indirip frene asıldım çok şükür vurmadan yavaşladım, yanımdaki arkadaşım duruma çok sinirlendi. Otobüsü durdurmaya çalıştı yaklaşık 20 dakika boyunca durmadı, önüne geçip fren yapıyorum yanına geçip dur diyoruz ama durmadan devam etti.

    Arkadaş Sanal Kırşehirin telefonunu aradı, plakayı verdi yapma etme dememe rağmen otobüs durmazsa lastiklerini kurşunlarım diyerek tehdit etti. En sonunda durdular, otobüsün içindeki muavin arabamızın önüne atladı aracın kaputunu yumrukladı biz araçtan indik arkadaşım muavini çekti kenara o sırada 2 tane şoför indi, aracı süren abimiz daldığı için şeritten çıktığını söyleyerek özür diledi diğer şoför atar yaptı. En son muavini ağzı yüzü kan içinde yerde yatarken görünce o da özür diledi.

    Bu olaylar karşısında aracın direksiyonunda ben olmama rağmen çok sesimi çıkartmadım, defalarca bu tür olaylarla karşılaştım, insanlar dalgın olabilir, direksiyon başında kalp krizi geçirebilir, bayılabilir. Bize düşen bunları düşünerek aracı kullanmak. Türkiye trafiğinde sadece kendi aracınızı değil etrafınızdaki araçları da kullanmanız gerekir. Altımdaki araba 340 KM/H yapabilen bir araç ama yol boş desek bile karşımıza neyin nerede çıkabileceğini bilmediğimiz için kendi üst hız limitimizi aracımızın özellikleri hatta lastik ve balata durumlarına göre belirlememiz gerekir.

    Eski Ralli lisansına güncel olarak da Uluslararası Pist A lisansına sahip biri olarak defalarca piste çıktım bundan önce de ralli yarışları yaptım bir dönem Seat Cup'da çeşitli derecelerim de mevcut fakat hocalarımdan birini sözü asla aklımdan çıkmaz. "Her viraja girdiğinde, önüne bir kayanın akıp gelebileceğini unutma" derdi. Naçizane tavsiyem araç kullanırken bunu baz alarak kullanırsanız çok ciddi kazalardan kaçınabilirsiniz. Yapacağınız sinir stres yerine sadece 10 km/h hızınızı yavaşlatırsanız çok daha uzun yaşarsınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 3 Ağustos 2020; 16:9:49 >
  • https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem/son-dakika-konyada-feci-kaza-tira-arkadan-carpti-5967380/

    Araç marka nedir,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem/son-dakika-konyada-feci-kaza-tira-arkadan-carpti-5967380/

    Araç marka nedir,
    Mercedes e220 cdi sw modeli..

    Alman otobanı sandilar sanirim yolu..

    Yazik gunah köylerine 1 saat erken gitmek istemeselerdi simdi hayattaydilar..

    Hiz sinirlari belli otoban 120 , sehirlerarasi bolunmus yol 90 sehirici 50 ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Podgoritsa

    Merhaba;

    Bundan bir kaç ay önce şehirler arası otobanda yüksek süratlerle seyrediyordum, yol boş olması sebebiyle 240 KM/H üzerinde bir hızla gidiyordum. Yaklaşık 40-45 dakika bu şekilde gittikten sonra orta şeritte 80 ile giden Sanal Kırşehir otobüsü yolun boş olmasına rağmen aramızda 100 metre mesafe kala sola geçti.

    Aracın iki tekerini en soldaki bankete indirip frene asıldım çok şükür vurmadan yavaşladım, yanımdaki arkadaşım duruma çok sinirlendi. Otobüsü durdurmaya çalıştı yaklaşık 20 dakika boyunca durmadı, önüne geçip fren yapıyorum yanına geçip dur diyoruz ama durmadan devam etti.

    Arkadaş Sanal Kırşehirin telefonunu aradı, plakayı verdi yapma etme dememe rağmen otobüs durmazsa lastiklerini kurşunlarım diyerek tehdit etti. En sonunda durdular, otobüsün içindeki muavin arabamızın önüne atladı aracın kaputunu yumrukladı biz araçtan indik arkadaşım muavini çekti kenara o sırada 2 tane şoför indi, aracı süren abimiz daldığı için şeritten çıktığını söyleyerek özür diledi diğer şoför atar yaptı. En son muavini ağzı yüzü kan içinde yerde yatarken görünce o da özür diledi.

    Bu olaylar karşısında aracın direksiyonunda ben olmama rağmen çok sesimi çıkartmadım, defalarca bu tür olaylarla karşılaştım, insanlar dalgın olabilir, direksiyon başında kalp krizi geçirebilir, bayılabilir. Bize düşen bunları düşünerek aracı kullanmak. Türkiye trafiğinde sadece kendi aracınızı değil etrafınızdaki araçları da kullanmanız gerekir. Altımdaki araba 340 KM/H yapabilen bir araç ama yol boş desek bile karşımıza neyin nerede çıkabileceğini bilmediğimiz için kendi üst hız limitimizi aracımızın özellikleri hatta lastik ve balata durumlarına göre belirlememiz gerekir.

    Eski Ralli lisansına güncel olarak da Uluslararası Pist A lisansına sahip biri olarak defalarca piste çıktım bundan önce de ralli yarışları yaptım bir dönem Seat Cup'da çeşitli derecelerim de mevcut fakat hocalarımdan birini sözü asla aklımdan çıkmaz. "Her viraja girdiğinde, önüne bir kayanın akıp gelebileceğini unutma" derdi. Naçizane tavsiyem araç kullanırken bunu baz alarak kullanırsanız çok ciddi kazalardan kaçınabilirsiniz. Yapacağınız sinir stres yerine sadece 10 km/h hızınızı yavaşlatırsanız çok daha uzun yaşarsınız :)
    Hocam hatalı olan sizsiniz , bunun farkindasiniz degil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t.c. karayolları kanununda var mı bilmiyorum ama çoğu ülkede trafik hızına uyulur.
    %25 - %30 altı suç sayılır, keyfi sebeplerden dolayı diğer insanların vakitleri çalınmasın diye.
  • Doblo olduğu için şaşırmadım. Bu hafif ticariler le bende az olay yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mersedes sürekli sol şerit işgali yaparak sizin hız sınırları dahilinde sol şeridi sollama yapmak üzere kullanmanızı engellemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sight -- 3 Ağustos 2020; 20:12:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Hocam hatalı olan sizsiniz , bunun farkindasiniz degil mi

    Alıntıları Göster
    Ben hatalı olduğumu düşünmüyorum aynı şekilde otobüs şoförünün de hatalı olduğunu düşünmüyorum. Hocam burdaki anlatmak istediğimde hız vesaire değil bu kadar sinirlenmenin gerilmenin yanlış olduğuydu

    Bir şu senaryolar var;

    Ben 120 KM/H ile giderken de tam yanındayken üstüme sürebilirdi arabayı, burda suçlu ben olmazdım

    Veyahut ben 300’le giderken kalp krizi geçirip yine beni altına alabilirdi. Burda da şoför suçlu olmazdı.

    Risk yönetimi meselesi işte. Sinirlenmeniz, gerilmeniz, kavga etmeniz boşuna. Makas atılmadığı veya dolu trafikte yüksek hızla gidilmediği sürece asla sinirlenmem, sizinde sinirlenmenizi tavsiye etmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dfk24

    Trafik kurallarını hiç okumadan ehliyet alınca böyle oluyor işte. Her zaman arkadan vuran hatalıdır. Arada fren mesafesi bırakmak zorundasın. Adamın ne için fren yaptığı seni ilgilendirmez.... He olur da bir gün otobanda 120 ile giderken önündeki aracın ani fren yapması sonucu ona vurursan. Polise de dersin " otobanda durmasaydı " diye
    İstisnaları var, araç kamerası ile ispat edilip suçun öndeki araca verildiği olaylar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Podgoritsa

    Ben hatalı olduğumu düşünmüyorum aynı şekilde otobüs şoförünün de hatalı olduğunu düşünmüyorum. Hocam burdaki anlatmak istediğimde hız vesaire değil bu kadar sinirlenmenin gerilmenin yanlış olduğuydu

    Bir şu senaryolar var;

    Ben 120 KM/H ile giderken de tam yanındayken üstüme sürebilirdi arabayı, burda suçlu ben olmazdım

    Veyahut ben 300’le giderken kalp krizi geçirip yine beni altına alabilirdi. Burda da şoför suçlu olmazdı.

    Risk yönetimi meselesi işte. Sinirlenmeniz, gerilmeniz, kavga etmeniz boşuna. Makas atılmadığı veya dolu trafikte yüksek hızla gidilmediği sürece asla sinirlenmem, sizinde sinirlenmenizi tavsiye etmem.

    Alıntıları Göster
    Tabii ki trafikte sinirlenmemek gerekir , seyidoğlu baklavacısı mı ne biri vardı hamile kadınin olduğu araca zarar verip trafik magandalıği yapmışlardı, böyle şeylere hiç gerek yok, , kurallara uyulduğu sürece nezaket ortamında sürülmesinden yanayım..

    Yanlız hatalı olduğunuzu düşünmemeniz beni şaşırttı, yazılarınız eğitimli, kültürlü biriymişsiniz izlenimi veriyor ama yaptığınız şeyin cahilce olduğunu kabul etmeniz gerekirdi diye düşünüyorum. Netice aracı kullandığınız yer Alman otobanı değil :)

    120km ülkemizdeki maksimum limit olmasına rağmen aracın sınırlarını zorlamanız doğru değil, neticede istanbulpark formula 1 pistinde (bu arada hiz hazzini yasamak icin belirli gunlerde pisti ucreti karsiligi kullanabiliyorsunuz ) ya da eskiden ralli yaptığınız yollarda değilsiniz, bu yolda insanlar yeri geliyor sevdikleriyle birlikte seyahat ediyor, euroncap testleri 60km hızda yapılıyor, bu sizi aracin dayanikliligi konusunda yanıltmasın .

    Ayrica anlık bir kalp krizi geçirmeniz, burnunuza sinek kaçması , ufak bir dalginlik , arabanın mekanik parçalarının sorun çıkarabilmesi (alisanın jipi aks kırip takla atmıştı) gibi olabilecek sorunlar sizinkinin yanında masum başka insanlara da zarar verebileceğini unutmamanızı öneririm.

    Kurallara uygun , nezaket çerçevesinde kazasiz belasız sürüşler diliyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanin o an gozum dondu.Ben de bunun ustune surdum bariyerlere yapissin diye sonra baska yola dondu kacti gitti itoglu

    demiş.

    bu nasıl kafa ya. savcılar adam öldürmeye teşebbüs suçundan seni yargılamalı. umarım forumda bir savcı vardır. ben yurtdışında über taksiciyim. ayda 10 bin km yapıyorum. senin bu anlattıklarından çok daha mal sürücülerle hemen hergün karşılaşıyorum. büyük kazaların eşiğinden kıl payı refleksle kurtulduğum da oldu ama daha kimseyi bariyerlere sıkıştırıp da öldürreyim diye üstüne sürmedim.onların yaptığı 1 suç ise seninki 1000 suç çünkü sen kasıtlı adam öldürmeye teşebbüs ediyorsun onlar ise taksirli suç kabiliyetsizlik,dikkatsilik, bencillik vs neyse. ben toplumda bu tür insanların olabileceğini kabullendim. bazen önümde kaza oluyor şerit değiştirmek istiyorum o şeritteki sürücü gaza basıyor bana yol vermiyor bakıyorum ya kadın sürücü ya da yaşlı adam. bu tür insanlar binlerce kazaya sebep oluyor. ben bu tür insanları trafikte kabulledim. öfkeme herzaman hakim oluyorum. yoksa herkesi öldürmeye kalkarsak yandık. ya trafiğe çıkmayacaksın ya da öfke kontrolü psikolojik destek alacaksın. ben biara aldım gerçekten işe yarıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ravrav -- 4 Ağustos 2020; 0:27:34 >
  • Olay şu: Doblo aracın yokuşta çekişi düşmüştür (40 a kadar düştüğünü sanmıyorum) yokuş bitene kadar bekleseydiniz sorun yoktu ama aceleci olduğunuz için kazaya sebebiyet verebilirdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Tabii ki trafikte sinirlenmemek gerekir , seyidoğlu baklavacısı mı ne biri vardı hamile kadınin olduğu araca zarar verip trafik magandalıği yapmışlardı, böyle şeylere hiç gerek yok, , kurallara uyulduğu sürece nezaket ortamında sürülmesinden yanayım..

    Yanlız hatalı olduğunuzu düşünmemeniz beni şaşırttı, yazılarınız eğitimli, kültürlü biriymişsiniz izlenimi veriyor ama yaptığınız şeyin cahilce olduğunu kabul etmeniz gerekirdi diye düşünüyorum. Netice aracı kullandığınız yer Alman otobanı değil :)

    120km ülkemizdeki maksimum limit olmasına rağmen aracın sınırlarını zorlamanız doğru değil, neticede istanbulpark formula 1 pistinde (bu arada hiz hazzini yasamak icin belirli gunlerde pisti ucreti karsiligi kullanabiliyorsunuz ) ya da eskiden ralli yaptığınız yollarda değilsiniz, bu yolda insanlar yeri geliyor sevdikleriyle birlikte seyahat ediyor, euroncap testleri 60km hızda yapılıyor, bu sizi aracin dayanikliligi konusunda yanıltmasın .

    Ayrica anlık bir kalp krizi geçirmeniz, burnunuza sinek kaçması , ufak bir dalginlik , arabanın mekanik parçalarının sorun çıkarabilmesi (alisanın jipi aks kırip takla atmıştı) gibi olabilecek sorunlar sizinkinin yanında masum başka insanlara da zarar verebileceğini unutmamanızı öneririm.

    Kurallara uygun , nezaket çerçevesinde kazasiz belasız sürüşler diliyorum :)

    Alıntıları Göster
    Dediklerinizin çoğuna katılıyorum aslında, eğitim olarakta hala hayatta tecrübe edindiğim durumlar var umarım bir gün bilgi birikimi konusunda başarıya ulaşabilirim.

    Sizden farklı düşündüğüm nokta ise bildiğiniz üzere Almanya’da hız limiti olmayan otobanlar mevcut, geçen İtalya gezimde ise yanılmıyorsan Milano-Bolonya arasında tabelada 180 KM/H ibaresi gördüm. Yol bakımından samimiyetle söyleyebilirim ki Türkiyedeki otobanlardan pek farkı yok ordakilerin. Lakin eğitim seviyesi yüksek olarak bildiğimiz İtalyanlar bile o yollarda 220-230 KM/H hızla yol alıyorlar. Hatta ben bahsettiğim yolda 180 ile giderken solumdan 300+ üstü hızlarda geçen 4 adet farklı marka spor araç oldu. Bir tanesinin videosu mevcut bilgisayara geçtiğimde talebinize göre buraya ekleyebilirim.

    Konuyu şuraya bağlayacağım, bence devletin bize verdiği hız limiti kendimizi bilmememizden kaynaklı. Otobanların altyapısı ile alakası yok. Bildiğiniz üzere Tofaş Doğan’a BMW motoru takıp 240 yapan arkadaşlar vardı, bu aracın yol tutuşu, Aerodinamik Katsayısı gibi bir çok unsur göz ardı edilmiş bir araçtı. Bu tip insanlardan olsaydım
    evet haklıydınız hatalı olan bendim.

    Lütfen yanlış anlamayın bu olayı para, pul gibi konuların dışında konuşuyorum ama bir önceki mesajımda da belirttim aracı zorlamıyorum aslında; 340’a kadar hızlanabilen bir 911 Turbo S ile 240 civarında yolculuk yaparken hız limitlerinde sözde kurallara uyarak 120 KM/H ile seyreden çoğu Dogan-Şahin hatta biraz abartarak linea, symbol gibi araçlardan daha güvenli yolculuk yaptığıma inanıyorum. Ama dediğiniz gibi bu araç 340 yapıyor diye 340 ile bu yolu tamamlamam gerekiyor dersem sanırım o zaman aracı zorlamış olurum lakin siz de haklısınız piyasadaki Opel, Renault, Fiat gibi çoğu araç Top Speed de bile 240 görmediği için zorladığımı düşünmüşsünüzdür.

    Aynı şekilde Range Rover Evoque aracımızı kullanırken 140’ı asla geçmem çünkü o aracın benim gibi çokta başarılı olmayan bir sürücü için güvenli üst limiti 140’dır. Aracın fabrika verisi farklı olabilir fakat bu araç çok iyi yol tutmayan ve frenleme mesafesi absürt olan bir araçtır.

    Diğer yandan, şirketimizde çalışmak arkadaşlarımızın kullandığı VW Jettalar var bu araçlarla iş gezilerine gittiğimde 130 KM/H geçmem belki burda linç yiyeceğim ama Jetta için güvenilir üst limit benim için budur.

    Öte yandan bazen hızlı gitmek çok daha faydalıdır, bildiğiniz üzere otobüslerde kör noktaya girdiğiniz an ne kadar hızlı geçerseniz sizin için o kadar iyi olur. 90’la seyreden otobüsü 100’le gecmeye çalışırken dalgınlıkla üstümüze de çıkabilirdi. O zaman yine suçlu siz mi olacaktınız? Ailenizle hız kurallarına uyarak gittiğiniz bir yolda tasvir ettigim olay başınıza gelse sanırım o zaman durum daha farklı olurdu.

    Bunlara rağmen diyorsanız ki sen hatalısın, Kayseriye yolunuz düşerse özelden ulaşın bir çay kahve içelim sonra biraz turlayalım 911 ile, eğer kurallara uyarak gerçekten 2 saat dayanabilecekseniz saygı duyarım bende sizden öğrenmiş olurum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 4 Ağustos 2020; 1:29:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2001’de babam kamyonu sollarken sol arkadan bir Bmw geldi. Nedense bile bile dibimize kadar girdi. Sellektör attı falan saçma sapan yok yere hareketler. Babam sağa geçince zaten yol vermiş olacak, kamyonu geçmeyi bekliyoruz. Yani 3 saniye bekleyemedi, bir anda sağımıza girdi ve bize silah gösterip bastı gitti. Bir de böyle bir olay yaşamıştık. Acı ama Türkiye gerçekleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Podgoritsa

    Dediklerinizin çoğuna katılıyorum aslında, eğitim olarakta hala hayatta tecrübe edindiğim durumlar var umarım bir gün bilgi birikimi konusunda başarıya ulaşabilirim.

    Sizden farklı düşündüğüm nokta ise bildiğiniz üzere Almanya’da hız limiti olmayan otobanlar mevcut, geçen İtalya gezimde ise yanılmıyorsan Milano-Bolonya arasında tabelada 180 KM/H ibaresi gördüm. Yol bakımından samimiyetle söyleyebilirim ki Türkiyedeki otobanlardan pek farkı yok ordakilerin. Lakin eğitim seviyesi yüksek olarak bildiğimiz İtalyanlar bile o yollarda 220-230 KM/H hızla yol alıyorlar. Hatta ben bahsettiğim yolda 180 ile giderken solumdan 300+ üstü hızlarda geçen 4 adet farklı marka spor araç oldu. Bir tanesinin videosu mevcut bilgisayara geçtiğimde talebinize göre buraya ekleyebilirim.

    Konuyu şuraya bağlayacağım, bence devletin bize verdiği hız limiti kendimizi bilmememizden kaynaklı. Otobanların altyapısı ile alakası yok. Bildiğiniz üzere Tofaş Doğan’a BMW motoru takıp 240 yapan arkadaşlar vardı, bu aracın yol tutuşu, Aerodinamik Katsayısı gibi bir çok unsur göz ardı edilmiş bir araçtı. Bu tip insanlardan olsaydım
    evet haklıydınız hatalı olan bendim.

    Lütfen yanlış anlamayın bu olayı para, pul gibi konuların dışında konuşuyorum ama bir önceki mesajımda da belirttim aracı zorlamıyorum aslında; 340’a kadar hızlanabilen bir 911 Turbo S ile 240 civarında yolculuk yaparken hız limitlerinde sözde kurallara uyarak 120 KM/H ile seyreden çoğu Dogan-Şahin hatta biraz abartarak linea, symbol gibi araçlardan daha güvenli yolculuk yaptığıma inanıyorum. Ama dediğiniz gibi bu araç 340 yapıyor diye 340 ile bu yolu tamamlamam gerekiyor dersem sanırım o zaman aracı zorlamış olurum lakin siz de haklısınız piyasadaki Opel, Renault, Fiat gibi çoğu araç Top Speed de bile 240 görmediği için zorladığımı düşünmüşsünüzdür.

    Aynı şekilde Range Rover Evoque aracımızı kullanırken 140’ı asla geçmem çünkü o aracın benim gibi çokta başarılı olmayan bir sürücü için güvenli üst limiti 140’dır. Aracın fabrika verisi farklı olabilir fakat bu araç çok iyi yol tutmayan ve frenleme mesafesi absürt olan bir araçtır.

    Diğer yandan, şirketimizde çalışmak arkadaşlarımızın kullandığı VW Jettalar var bu araçlarla iş gezilerine gittiğimde 130 KM/H geçmem belki burda linç yiyeceğim ama Jetta için güvenilir üst limit benim için budur.

    Öte yandan bazen hızlı gitmek çok daha faydalıdır, bildiğiniz üzere otobüslerde kör noktaya girdiğiniz an ne kadar hızlı geçerseniz sizin için o kadar iyi olur. 90’la seyreden otobüsü 100’le gecmeye çalışırken dalgınlıkla üstümüze de çıkabilirdi. O zaman yine suçlu siz mi olacaktınız? Ailenizle hız kurallarına uyarak gittiğiniz bir yolda tasvir ettigim olay başınıza gelse sanırım o zaman durum daha farklı olurdu.

    Bunlara rağmen diyorsanız ki sen hatalısın, Kayseriye yolunuz düşerse özelden ulaşın bir çay kahve içelim sonra biraz turlayalım 911 ile, eğer kurallara uyarak gerçekten 2 saat dayanabilecekseniz saygı duyarım bende sizden öğrenmiş olurum :)

    Alıntıları Göster
    Şimdi hak verdiğim noktalar oldu ancak bizim insanımızı biliyorsunuz ki tezcanlıdır, her an yola kontrolsüz çıkan traktör, buğday makinesi ya da hatalı sollayan tır, kamyon,otobüs görebilmeniz mümkün. Ayrıca yolun asfalt kalitesi de bazı yerlerde düşüyor yani sizlerin iyiliği için diyorum limit konusunu..birde otobanda ilerlerken çöp atma mevzusu var kola tenekesi, pet şişe vs bir kaç kere rastladım, hatta karpuz kabuğu atan bile gördüm..yollarımız o yüzden tehlikeli geliyor..

    Gerçi trafik polisinin çocuğuyum, babam bize ara ara psikolojimizi bozmadan gördüklerini anlatır kulağımıza küpe olması için ondan kaynaklı temkinli gitme bende takıntı olmuş olabilir :)

    Kör nokta konusunda haklısınız, motomot şekilde kurallara uymak tabii ki her zaman mümkün değil.

    Pandemi v2 patlamazsa şayet sonbaharda bir Nevşehir Ürgüp turu düşünüyorum, Kayseri yakın sanırım 911 ile 240km hız deneyimini merak ettim, duruma göre davetinize icabet edebilirim :)
  • War Rock W kullanıcısına yanıt
    Otoyol ise otoyollarda asgari hız var 40-50 gibi kafasına göre gidemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dfk24 kullanıcısına yanıt
    Ona bile gerek yok, aracın motoru güçten düştü, gitmedi de diyebilir. Veya hiçbirine gerek yok yokuş yukarı yavaş kullanmayı tercih ediyorum da diyebilir. Bakar körler yoldaki her aracın her an durabileceğini bilmeli, kazalar bakar körler yüzünden oluyor hep.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    Ona bile gerek yok, aracın motoru güçten düştü, gitmedi de diyebilir. Veya hiçbirine gerek yok yokuş yukarı yavaş kullanmayı tercih ediyorum da diyebilir. Bakar körler yoldaki her aracın her an durabileceğini bilmeli, kazalar bakar körler yüzünden oluyor hep.
    Yapışıyorlar öndeki aracın götüne. Adam bir fren yapıyor bunlar duramayıp vuruyor sonra yok niye otobanda duruyor yok bilmem ne... Boş beleş işler .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Şimdi hak verdiğim noktalar oldu ancak bizim insanımızı biliyorsunuz ki tezcanlıdır, her an yola kontrolsüz çıkan traktör, buğday makinesi ya da hatalı sollayan tır, kamyon,otobüs görebilmeniz mümkün. Ayrıca yolun asfalt kalitesi de bazı yerlerde düşüyor yani sizlerin iyiliği için diyorum limit konusunu..birde otobanda ilerlerken çöp atma mevzusu var kola tenekesi, pet şişe vs bir kaç kere rastladım, hatta karpuz kabuğu atan bile gördüm..yollarımız o yüzden tehlikeli geliyor..

    Gerçi trafik polisinin çocuğuyum, babam bize ara ara psikolojimizi bozmadan gördüklerini anlatır kulağımıza küpe olması için ondan kaynaklı temkinli gitme bende takıntı olmuş olabilir :)

    Kör nokta konusunda haklısınız, motomot şekilde kurallara uymak tabii ki her zaman mümkün değil.

    Pandemi v2 patlamazsa şayet sonbaharda bir Nevşehir Ürgüp turu düşünüyorum, Kayseri yakın sanırım 911 ile 240km hız deneyimini merak ettim, duruma göre davetinize icabet edebilirim :)

    Alıntıları Göster
    Evet bu konuda çok haklısınız, özellikle geldiğinizde göreceksiniz bizim buralarda pek trafik bilgisi olan yok maalesef.

    Lütfen çok ama çok dikkatli gelin, son dönemde yapılan duble yollarda gece vakti döner lamba kullanmadan giden bol miktarda traktör var. Gecenin karanlığında son anda farkediyorsunuz veyahut bir anda sizin de söylediğiniz gibi yola çıkabiliyorlar. Geldiğiniz vakit haberinizi mutlaka bekliyorum. Sağlıcakla kalın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Podgoritsa

    Evet bu konuda çok haklısınız, özellikle geldiğinizde göreceksiniz bizim buralarda pek trafik bilgisi olan yok maalesef.

    Lütfen çok ama çok dikkatli gelin, son dönemde yapılan duble yollarda gece vakti döner lamba kullanmadan giden bol miktarda traktör var. Gecenin karanlığında son anda farkediyorsunuz veyahut bir anda sizin de söylediğiniz gibi yola çıkabiliyorlar. Geldiğiniz vakit haberinizi mutlaka bekliyorum. Sağlıcakla kalın :)

    Alıntıları Göster
    İnşallah, çok teşekkür eder, sağlıklı günler dilerim :)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.