Şimdi Ara

Aykut KOCAMAN--bu hafta içinde 1-2 transfer

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aykut kocaman 1 yada 2 transfer bu hafta içinde bitebilir diyerek yüreğimize su serpmiştir . duyurulur



    _____________________________
  • oyuncu ve takımla sorun yok mali kısmı konusuluyor dedi
    ya iyi oyuncu gelsin biz forma alıp cıkartırız o parayı
    _____________________________
    CM HAF 922/ Aopen 750W/ MSI Z87-G43 GAMING /Intel I5 4670K / Noctua NH-U12P SE 2 /GSKILL RIPJAW 16 GB 1600 mhz/ MSİ GTX 980 Tİ /Asus VG278 27'' 120hz/ Razer Naga/ Razer Lycosa/ Razer Moray/ Logitech Cordless Rumpepad Logitech F710/ Creative Xi-Fi Gamer/ Creative I-Trigue L3800/
  • 2-3 güne forvet transferi büyük ihtimalle biter dedi. İsimlere de basında bildiğiniz isimler dedi. Bence gyan gelecek.
    _____________________________
  • Ne zaman dedi bunları?
    _____________________________
  • Anladığım kadarıyla transfer bitti sadece miktarlar konuşuluyor oyuncu ile .
    _____________________________
    With a good script, a good director can produce masterpiece. With the same
    script, a mediocre director can produce a passable film. But with a bad script even a good director
    can't possibly make a good film. For truly cinematic expression, the camera and the microphone
    must be able to cross both fire and water. The script must be something that has the power to do this."

    Akira Kurosawa
  • Cuma günü formalar tanıtılıyor ya cumartesi feneriumdaki yerini alacak formalar. Transferde cuma açıklanır cumartesi patlama yapılır. Adam gibi adam gelsin 2 forma almayan ne olsun ulan
    _____________________________
    -
  • krasiç hakkında konuşmalarına rağmen bence;


    Krasiç-Grafite gelicek..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BJK niye 3-0 dan 3-2 yaptı?
    23 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhMeT.

    Cuma günü formalar tanıtılıyor ya cumartesi feneriumdaki yerini alacak formalar. Transferde cuma açıklanır cumartesi patlama yapılır. Adam gibi adam gelsin 2 forma almayan ne olsun ulan


    Zamanı geriye sarabilecek miyiz?
    _____________________________
  • bence gyan gelecek.bize hayırlısı olsun şimdiden guizadan sonra ilaç gibi gelir umarım
    _____________________________
  • Forvet kesinde 2. transfer mutlaka stoper olmalı
  • Aykut Kocaman' ın konuşmalarına bakarsak forvet ve sağ açık alacaklar.Gyan ve Krasic' ede hiç itiraz etmedi.Belki Gyan yerine Forlan' da olabilir.Forvet bu ikisinden biri olacak.Sağ açıkda Krasic kesin gibi gözüküyor.Guiza kesin yolcu onuda öğrenmiş olduk.Birkaç futbolcuyuda kafasında belirlemiş durumda kesin gönderecek fakat isim vermedi.Yerli futbolcuda alabileceğimizi söyledi.Sanırım stopere yerli bir oyuncu alacağız.Yalnız basın toplantısında futbolcuların gözünü fena korkuttu.Yani ben olsam korkardım.İsme önem vermediğini ve antremanlarda çok çalışanın yanında olduğunu, Fenerbahçe' ye önem veren, seven futbolcuları kadroya alacağını söyledi.Bu konuşmadan sonra sıkıyosa antremanlarda kaytarsınlar Adam resmen Emre ve Semih' e bile gözdağı verdi.Çalışmazlarsa gözden çıkarırım dedi.Valla helal olsun.Aykut hoca takımı adam edecek sanırım
    _____________________________
    Fenerbahçe büyüklüğü, ne kupa büyüklüğü, ne de şampiyonluk büyüklüğüdür.Fenerbahçe büyüklüğü öyle bir büyüklüktür ki, adı konamaz.

    İslam ÇUPİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aykut Kocaman' ın konuşmalarına bakarsak forvet ve sağ açık alacaklar.Gyan ve Krasic' ede hiç itiraz etmedi.Belki Gyan yerine Forlan' da olabilir.Forvet bu ikisinden biri olacak.Sağ açıkda Krasic kesin gibi gözüküyor.Guiza kesin yolcu onuda öğrenmiş olduk.Birkaç futbolcuyuda kafasında belirlemiş durumda kesin gönderecek fakat isim vermedi.Yerli futbolcuda alabileceğimizi söyledi.Sanırım stopere yerli bir oyuncu alacağız.Yalnız basın toplantısında futbolcuların gözünü fena korkuttu.Yani ben olsam korkardım.İsme önem vermediğini ve antremanlarda çok çalışanın yanında olduğunu, Fenerbahçe' ye önem veren, seven futbolcuları kadroya alacağını söyledi.Bu konuşmadan sonra sıkıyosa antremanlarda kaytarsınlar Adam resmen Emre ve Semih' e bile gözdağı verdi.Çalışmazlarsa gözden çıkarırım dedi.Valla helal olsun.Aykut hoca takımı adam edecek sanırım

    neye yarar? hala alexin saltanatı duruyor ne olursa olsun yine alex daima oynayacak
    _____________________________




  • Forvet Aykut hocanın açıklamalarına bakarsak Gyan gibi gözüküyor

    Sağ kanat ise dia veya krasic...
    _____________________________
    life is short play more!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuestMember


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aykut Kocaman' ın konuşmalarına bakarsak forvet ve sağ açık alacaklar.Gyan ve Krasic' ede hiç itiraz etmedi.Belki Gyan yerine Forlan' da olabilir.Forvet bu ikisinden biri olacak.Sağ açıkda Krasic kesin gibi gözüküyor.Guiza kesin yolcu onuda öğrenmiş olduk.Birkaç futbolcuyuda kafasında belirlemiş durumda kesin gönderecek fakat isim vermedi.Yerli futbolcuda alabileceğimizi söyledi.Sanırım stopere yerli bir oyuncu alacağız.Yalnız basın toplantısında futbolcuların gözünü fena korkuttu.Yani ben olsam korkardım.İsme önem vermediğini ve antremanlarda çok çalışanın yanında olduğunu, Fenerbahçe' ye önem veren, seven futbolcuları kadroya alacağını söyledi.Bu konuşmadan sonra sıkıyosa antremanlarda kaytarsınlar Adam resmen Emre ve Semih' e bile gözdağı verdi.Çalışmazlarsa gözden çıkarırım dedi.Valla helal olsun.Aykut hoca takımı adam edecek sanırım

    neye yarar? hala alexin saltanatı duruyor ne olursa olsun yine alex daima oynayacak



    alex oynamadınmıda takımı görüyoruz
    _____________________________




  • Valla Alex kesinlikle gözden çıkartılabilecek bir oyuncu değil.Adam hiç oynamasın bir asist yapıyo maçı kurtarıyo.Dünya' da istatistik bakımından bu performansı gösteren çok çok az oyuncu var.Hiç olmadı yedekte falan tutarsın.2.yarı sokarsın oyuna maçı kurtarır.
    _____________________________
    Fenerbahçe büyüklüğü, ne kupa büyüklüğü, ne de şampiyonluk büyüklüğüdür.Fenerbahçe büyüklüğü öyle bir büyüklüktür ki, adı konamaz.

    İslam ÇUPİ
  • Medyaya yansıyan dediğine göre:

    Grafite-Gyan-Krasic-
    _____________________________
  • ya beyler çay kesmeye gittik bugün neler olmuş neler ccc Rize ccc adam gibi transfer olsun çay yollayacam size
    _____________________________
    Windows
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuestMember


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aykut Kocaman' ın konuşmalarına bakarsak forvet ve sağ açık alacaklar.Gyan ve Krasic' ede hiç itiraz etmedi.Belki Gyan yerine Forlan' da olabilir.Forvet bu ikisinden biri olacak.Sağ açıkda Krasic kesin gibi gözüküyor.Guiza kesin yolcu onuda öğrenmiş olduk.Birkaç futbolcuyuda kafasında belirlemiş durumda kesin gönderecek fakat isim vermedi.Yerli futbolcuda alabileceğimizi söyledi.Sanırım stopere yerli bir oyuncu alacağız.Yalnız basın toplantısında futbolcuların gözünü fena korkuttu.Yani ben olsam korkardım.İsme önem vermediğini ve antremanlarda çok çalışanın yanında olduğunu, Fenerbahçe' ye önem veren, seven futbolcuları kadroya alacağını söyledi.Bu konuşmadan sonra sıkıyosa antremanlarda kaytarsınlar Adam resmen Emre ve Semih' e bile gözdağı verdi.Çalışmazlarsa gözden çıkarırım dedi.Valla helal olsun.Aykut hoca takımı adam edecek sanırım

    neye yarar? hala alexin saltanatı duruyor ne olursa olsun yine alex daima oynayacak


    Bu takım senelerce Alex'in üzerinden çok maç kazanmış. Yani sistem neredeyse onun üzerine kurulu. Tabii onsuz maç kazanamayız diye bişey yok. Gerçi onsuz hazırlık maçlarında da gördük takımın halini. Pat diye Alex'i keserse hüsrana uğrarız bu sene. Yavaş yavaş takım onsuz oynamayı öğrendiği zaman Alex'in de tahtı sallanacak.
    _____________________________




  • peki o zaman alexle devam edelim bakalım daha kaç maç kurtaracak alex bizi
    _____________________________
  • Stoch gibi kaleyi düsünen bi oyuncu daha alabiliriz dedi stoper alırlarmı bilemem bence gerekli iyi bi stoper ama bakıcaz,beklemedeyiz.
    _____________________________
    Mamadou Niang #7

    Vuvuzelam gümüşten,
    Maça geldim varoştan.
    Afrika çocuğuyum,
    30 santim doğuştan.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.