DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Aydın'da yaşam nasıldır?
66
Cevap
3
Favori
12.674
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Aydın'da yaşam nasıldır?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Programcı
      3274 Mesaj

      iOS Beta Tester
      11 Temmuz 2012 00:36:18 Konu Sahibi
      Aydın'a taşınma ihtimalim var. Aydın'da yaşam nasıldır? Ayrıca işyeri istanbulda, hangi otobüsle veya vapurla gidip gelebilirim?

      Aydın'da hayat nasıldır, İstanbul'a göre pahalı mıdır? Denize girilir mi, yazları sıcak kışları ılık mı olur?



      |
      |
      _____________________________

      uşşşş
    • 11 Temmuz 2012 00:40:51
      Gün gelecek bu konu tutacak.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:42:54
      Çok sıcak



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      HillHold | T.C. khanjui | Silent Lucidity | -Pisagor- | ksk_kaan | gunaydinmert | Teecem | ZigZag | PeerNet* | PwaGG | Vilemaw |
    • Yüzbaşı
      665 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:43:42
      yallah citi yallah
      |
      |
    • Yüzbaşı
      965 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:43:49
      Ne o cekilisteki ev sana mi cikacak?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1575 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:45:08
      Aydın'dan istanbul a vapur?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      İZMİR ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DÖNEM IV
    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:45:13
      Dedemler var Aydın'da her yıl giderim bugün de gittim, pişiyorduk



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      HillHold | T.C. khanjui | Silent Lucidity | -Pisagor- | ksk_kaan | gunaydinmert | Teecem | ZigZag | PeerNet* | PwaGG | Vilemaw |
    • Emekli Yönetici
      3967 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:47:37
      Yakında virgül yerine kullanıcan, az koyuver şu gif'i
      |
      |
      _____________________________

      BMW ///M 6
    • Binbaşı
      1397 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:48:17
      Aydın merkezin denize kıyısı yok eğer öyle sanıyorsan baştan söyleyeyim
      Bu sene orda okudum.Bulvarı vardır bi.Her aradığın şeyi bulabilirsin orda.AVM tarzı 2 yeri vardır.Birisi Forum Aydın diğeride kipa.İkiside şehir merkezindedir kolay ulaşımlı.Ulaşım kolaydır yürüme mesafesindedir heryer.
      Büyük şehirlerden sonra sıkıcı gelir ama haberin olsun.
      |
      |
      _____________________________


      Oh My God!They Killed Kenny.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Temmuz 2012 00:49:08
      Hayat çok garip konusundan sonra bu çok kötü olmuş.
      |
      |
      _____________________________

      İmzam kural dışı değildir
    • Teğmen
      245 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:49:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: Citizen

      Aydın'a taşınma ihtimalim var. Aydın'da yaşam nasıldır? Ayrıca işyeri istanbulda, hangi otobüsle veya vapurla gidip gelebilirim?

      Aydın'da hayat nasıldır, İstanbul'a göre pahalı mıdır? Denize girilir mi, yazları sıcak kışları ılık mı olur?

      Aydın'da okuyorum.Oldukça küçük bir şehir.Gezilecek ve takılacak fazla mekanı yok.Belli bir süreden sonra hayat sıradanlaşıyor.İzmir,İstanbul'da ki gibi çeşitlilik yok.Hayat pahalı değil.Yani aklın varsa taşınma derim ama yazın Kuşadası ve Didim süper olur.Ancak kışın oralarda da hayat biter.Gidersen sezonluk tatilini yapmaya git...Bu arada kışları çok yağmurlu ve soğuktur.Yazları ise aşırı sıcak...
      _____________________________


      ♥ ♦ ♣ ♠ELVIS PRESLEY 1935-1977 ♥ ♦ ♣♠
    • Teğmen
      199 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:53:02
      Sen İstanbuldan sonra, Aydın da biraz zor yaşarsın. Metropolden, küçük bir şehire gidiyorsun çünkü

      Aydın yazları acayip sıcak olur.Kışları sert değildir. Zaten rakım 60. Konut fiyatları ucuz. Alışveriş imkanı da gayet iyidir. Hayat çok pahalı değil orada.
      |
      |
      _____________________________

    • Programcı
      3274 Mesaj

      iOS Beta Tester
      11 Temmuz 2012 00:53:13 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MuratKarsiyakali


      Alıntıları Göster


      Aydın'da okuyorum.Oldukça küçük bir şehir.Gezilecek ve takılacak fazla mekanı yok.Belli bir süreden sonra hayat sıradanlaşıyor.İzmir,İstanbul'da ki gibi çeşitlilik yok.Hayat pahalı değil.Yani aklın varsa taşınma derim ama yazın Kuşadası ve Didim süper olur.Ancak kışın oralarda da hayat biter.Gidersen sezonluk tatilini yapmaya git...Bu arada kışları çok yağmurlu ve soğuktur.Yazları ise aşırı sıcak...

      Belki ordaki evi satıp kuşadasında filan alabilirim. Ama evi forumdan bir arkadaş verecek, ona ayıp olmasın. Satarsam ayıp olabilir, sonuçta hediye satılmaz.

      Bunun yerine onu iyice değerlendiririm, mutfağını falan pek beğenmedim. O mutfağı komple yenileyeceğim.



      Ayrıca banyoda bu rengi hiç sevmiyorum, onu beyaz yaptıracağım ve gizli ışıklandırma koyucam.

      _____________________________

      uşşşş
    • Yarbay
      5696 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:55:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: Citizen

      Aydın'a taşınma ihtimalim var.

      Ula neyi sallıyosun, istanbul'da okuyosun zaten...

      Şakaysa komik değil, ciddiysen zaten seni niye ilgilendiriyor bu kadar ?
      _____________________________

      TEOMAN ?
      TEOMAN ?
      TEOMAN ?
    • Programcı
      3274 Mesaj

      iOS Beta Tester
      11 Temmuz 2012 00:55:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: jovanovic


      Alıntıları Göster


      Ula neyi sallıyosun, istanbul'da okuyosun zaten...

      Şakaysa komik değil, ciddiysen zaten seni niye ilgilendiriyor bu kadar ?


      Üniversite bitince evlenicem sonuçta, istanbulda bana ait bi ev yok ki.
      _____________________________

      uşşşş
    • Teğmen
      223 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:56:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fernando!


      Alıntıları Göster


      Söyle bakalım konu tutmayınca neden upladın hemşerim???

      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      782 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:56:07
      Hadi ordan o ev benim görürsün ben kazancam çekilişi
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:56:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: Citizen


      Alıntıları Göster


      Belki ordaki evi satıp kuşadasında filan alabilirim. Ama evi forumdan bir arkadaş verecek, ona ayıp olmasın. Satarsam ayıp olabilir, sonuçta hediye satılmaz.

      Bunun yerine onu iyice değerlendiririm, mutfağını falan pek beğenmedim. O mutfağı komple yenileyeceğim.



      Ayrıca banyoda bu rengi hiç sevmiyorum, onu beyaz yaptıracağım ve gizli ışıklandırma koyucam.



      Kuşadası çok iyidir, yazın bazen üşüdüğümüz bile olur, şu an zaten ordayım. SS falan atabilirim burdan, geleceksen Öz Tarımcılar sitesine gel



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      HillHold | T.C. khanjui | Silent Lucidity | -Pisagor- | ksk_kaan | gunaydinmert | Teecem | ZigZag | PeerNet* | PwaGG | Vilemaw |
    • Yarbay
      5696 Mesaj
      11 Temmuz 2012 00:57:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: Citizen


      Alıntıları Göster


      Üniversite bitince evlenicem sonuçta, istanbulda bana ait bi ev yok ki.

      Ha mesleğinle Aydın'da çalışıcam diyorsun.
      _____________________________

      TEOMAN ?
      TEOMAN ?
      TEOMAN ?
    • Yarbay
      2584 Mesaj

      iOS Beta Tester
      11 Temmuz 2012 00:58:30
      Citi evini biz karşılıyoruz hadi yine iyisin

      http://forum.donanimhaber.com/m_63061132/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63062166
      |
      |
      _____________________________



      Apple iPhone 7 Plus Gold 32GB - MSI GE72 2QC-413XTR - Samsung 850 EVO 500GB SSD
      Corsair Gaming Strafe Red Mechanical Keyboard - Sennheiser HD518 - Razer DeathAdder Chroma - Corsair Gaming MM300 Extended - Logitech F710 Wireless Gamepad
      Volkswagen Scirocco 1.4 TSI 160HP White




Reklamlar
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.