|
Avrupa'da ilginç liderlik savaşı: Dacia Sandero vs Tesla Model Y (2. sayfa)
-
-
citroen nasil yok şaşırdım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Konunun tomografisi bu mesajla çekilmiş. Bitmek bilmeyen aşağılık kompleksi ve yaşadığı toprakları kötüleme güdüsü var. Ama sanayi ve teknolojide ilerlemekle bunu aşabileceğimize inanıyorum.
_____________________________ -
Renault parasına Dacia satmaya kalkarsan kimse almaz . Geçen bir yılda Türkiye'de fiyatı en çok artan araç Daçia olmuş
-
Dacia niye tutuluyor diyordum avrupada da adamlar bisiklet niyetine onu alıyormuş anladım
-
Voaaaayyy, ne diyorsun...
-
Adam "Dacia alıyorlar ama kapsamlı sağlık sigortaları var" diye savunma yapıyor hala. Bunlar hiç eğitilmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
|| Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||
''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...'' -
Avrupa'da trafikte ve yollarda bir tane eski otomobil göremezsiniz Türkiye'de ise durum çok farklı bizim ülkemizde her yaştan eski ve yeni otomobili trafikte ve yollarda görebilirsiniz. Avrupa ile Türkiye arasında yaşam standartları, alım gücü arasında dağlar kadar değil uçurumlar kadar fark vardır. Üstelik orada insanlar bizimkiler gibi marka takıntılı da değillerdir. Bizim insanımız ise marka takıntılıdır. Orada insanlar beklentilerini ve ihtiyaçlarını karşılayan araçları alırlar Dacia ucuz otomobildir bu hem ülkemizde hemde dünyada Dacia markası böyle bilinmektedir
-
AB de araç ucuz yürütmek, bakım, işçilik pahalı. TR de araç pahalı, nispeten yürütmek ve işçilik işi bilen için AB ye göre uygun.
Dolayısıyla AB vatabdaşları ucuz ve eski aracı yürütmeye çalışmak yerine 8 yıl sonra çöpe atıp yenisini alıyor. 10 bin euroya aldığı arabaya 8 yıl sonra tamir ettirmek için 10 bin euro vermek yerine gidip aynı paraya yeni modelini alıyor.
Biz ise aynı aracı 30 yıl kullanıyoruz. Yani biz daha çevreciyiz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Avrupadaki dacianın özelliklerini bilmiyorum da Türkiyedekinden çok farklı olduğuna eminim. En azından 4 hava yastıklı değildir en az 6 hava yastıklıdır. Bu istatistik avrupayı gösteriyor. Almanya ingiltere norveçi vs değil. Bu ülkelerin içinde bizden hallice Romanya filan da var yani
Almanyada az satılıp Romanyada fazla satılıyor olabilir birde orda her evde iki araç oluyor. Biri 400 beygir diğeri ufak şehiriçi aracı. Mesela almanyada 2 hava yastıklı egea sat bakalım satılıyor mu? O yüzden onlara özel Cross üretiyoruz. Ama Romanya pekala egea satarsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






