Şimdi Ara

avrupa c02 emülsiyonları düşürmeye çalışıyor, bizde hala 1.0 araba motoru mu olur beah

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vallahi ülkeden soğuyorum.

    - adam start / stop koyuyor. 0,5 litre araba başına düşük yaktıralım diye bi tarafını yırtıyor arge yapıyor, bizim millet start stop'ta ne imiş diyip eleştiriyor birde mühendislere laf atıyor. (dünyada 1,2 milyar araç var şu an da, 1,7 milyar aracın her biri yarım litre az yaksa hesaplayın günlük tasarufu.

    - mercedes 1.6 dizel 116 bg koyuyor, c02 emülsiyonlar düşsün diye gücü arttırmıyor adam yoksa f1 formula da 1.6 motordan zaten 750 bg güç üretmesini biliyor, bizimkiler neymiş mercedes 116 bg mi olurmuş. yok işte 1.6 dizelden 116 bg mi çıkarmış

    - 1.0 motorlar üretiliyor. dünyada deli gibi dereceler alıyor, yok 1.0 gitmiyormuş yok efendim yokuşta nolurmuş bilmem ne.

    ben yıldım arkadaşlar. vallahi konulara girmiyorum artık. isyan etmekte istemiyorum ama sonra vay efendim dolar niye böyle, yok efendim biz niye üretemiyoruz diye de hayıflanmayın.







  • Emisyondan kurtulmanın tek yolu downsizing değil. AdBlue, daha verimli katalizör kullanmak gibi bir çok yöntem var ancak bu sistemlerin hepsi maliyet demek. Downsizing en kârlı emisyona uyma sistemi. Blok tasarımı daha basit. arıza çıkarma ihtimali daha fazla olduğundan servisler için dolayısıyla marka için ekstra gelir getiriyor. Soğutma derdinin daha basit olmasıyla mühendislik masrafını azaltıyor. Daha basit şanzımanlar kullanarak kâr marjini arttırıyor ve üretiminin kolaylığı gibi faktörler var.
  • Tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emisyondan kurtulmanın tek yolu downsizing değil. AdBlue, daha verimli katalizör kullanmak gibi bir çok yöntem var ancak bu sistemlerin hepsi maliyet demek. Downsizing en kârlı emisyona uyma sistemi. Blok tasarımı daha basit. arıza çıkarma ihtimali daha fazla olduğundan servisler için dolayısıyla marka için ekstra gelir getiriyor. Soğutma derdinin daha basit olmasıyla mühendislik masrafını azaltıyor. Daha basit şanzımanlar kullanarak kâr marjini arttırıyor ve üretiminin kolaylığı gibi faktörler var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alakasız konuları bağlamakta üstümüze yok.
    Şimdi senin yazdıklarına katılırsak dolar düşecek ve memlekette üretim mi artacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maslov’un ihtiyaçlar hiyerarşisi diye bir kavram vardır. Refah seviyesi arttıkça insanların birşeylere verdikleri önem değişir.

    Biz hala karnımızı doyurmak gibi en temel ihtiyaçlarımızı bile karşılamakta güçlük çektiğimizden çevre duyarlılığı gibi kavramlar çok uzak kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DburakKoc -- 30 Ağustos 2019; 6:36:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emülsüyonlar düşüyeaaaahhhhhh

    Daha çevreci oluyeaaaahhhhhh




    F1 motorunun ömrü kaç yarışmış onu de bakalım bize.

    Bu arada emülsiyon nedir diye soranlara: "Emülsiyon veya Türkçe adıyla sıvı asıltı, birbiri içinde çözünmeyen iki sıvının karışımıdır"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 30 Ağustos 2019; 8:38:41 >
  • sen git bunu amerikada söyle 1.0motor arabalar harika de linç yersin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.0 atmosferik gerçekten gitmiyor. yokuşlarda da araç doluyken tam bir işkence. bir sene boyunca 1.0 toyota yaris kullandığım için biliyorum. turbolu 1.0'lar için bir fikrim yok ama.

    start-stop sisteminin birincil amacı yakıt tüketimini düşürmek değil, karbon salınımını azaltmak. ama şu konuda haklısınız uzun süreli bekleme yapılan yerlerde bu sistem sayesinde motor rölantide gereksiz bir şekilde yakıt harcamıyor. şu an kullandığım aracımda start-stop sistemi mevcut ve aktif olarak kullanıyorum. hiç kapattığımı da hatırlamıyorum. akü ömrünü düşürür kapat diyorlar ancak, 2013 model arabamın aküsü fabrikada takılan akü. daha geçen gün ölçtürdüm voltaj değerleri hala daha çok iyi.
  • F150 ile üstünden geçerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emülsiyon değil emisyon. Başlığı düzeltiver bi zahmet.
  • Emülsiyonları düşürmek isteyenler derhal çevresindeki ağçlar da dahil her canlıyı öldürsün. çünkü canlılar da karbon emülsiyonu yapar.karbondan dolayı küresel ısınma masallarına karnımız tok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    1.0 atmosferik gerçekten gitmiyor. yokuşlarda da araç doluyken tam bir işkence. bir sene boyunca 1.0 toyota yaris kullandığım için biliyorum. turbolu 1.0'lar için bir fikrim yok ama.

    start-stop sisteminin birincil amacı yakıt tüketimini düşürmek değil, karbon salınımını azaltmak. ama şu konuda haklısınız uzun süreli bekleme yapılan yerlerde bu sistem sayesinde motor rölantide gereksiz bir şekilde yakıt harcamıyor. şu an kullandığım aracımda start-stop sistemi mevcut ve aktif olarak kullanıyorum. hiç kapattığımı da hatırlamıyorum. akü ömrünü düşürür kapat diyorlar ancak, 2013 model arabamın aküsü fabrikada takılan akü. daha geçen gün ölçtürdüm voltaj değerleri hala daha çok iyi.
    Avrupada birçok yerde de eğim az. Hollanda mesela. 1 litreyi bırak 100cc de arabayı götürür. Ancak bizde yollar standartlara uymadığı için çekmiyor muhabbeti oluyor.

    quote:

    1.0 motorlar üretiliyor. dünyada deli gibi dereceler alıyor, yok 1.0 gitmiyormuş yok efendim yokuşta nolurmuş bilmem ne.


    %18 eğime vurunca fındık turbonun ne olduğu kabak gibi çıkıyor ortaya. 1248CC Turbo Dizel kullanıyorum, hergün %18 eğim çıkıyorum. Çok aferdersin downsizing rampada leş. Şehirde de araba mantıklı olmadığından kredisi bitince dizeli satıp yerine V8 Land Cruiser, 5.7 Vortec V8 amerikan vs bakıyorum.

    1.3 Multijet ile 1.6 atmosferik ile aynı yolu alıyorum, atmosferik motora odunu verip motorun istediği devri çevirirsen yokuşta küçük hacmin o kabız motor hissini almıyorsun. En kötü 5'ten 2'ye çekip odunu verip gidiyorsun.

    Büyük hacim candır. Dizelin torku içinde Travego ile çevre yolunda bi gazlayın ondan sonra kabız fındık motora binip bi elinizde derece ile gezersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Fiat 1.3 MultiJet motorda S&S tuşuna basınca tekrar tuşa basılana kadar kapatıyor araç. Her çalıştırmada tekrar devreye girmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    2017 Fiorino Premio 95HP

    2017'de 75 beygirlik premiolarda vardı. Onlarda S&S yok diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar start stop koyuyorda ayrı akü ayrı bakım ayrı risk ağrı aşınma gelmiş üreticileri savunuyor savunacaksan kullanıcıyı savun elestireceksen daha verimli motorlar gelistirmedikleri için üreticileri eleştir mantıklı ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.