Şimdi Ara

Avensis 2.0 CVT Premium / İnsignia Edition Elegance Otm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimde Cruze 1.6 otomatik Lpg Wttc Plus var. Aracımdan oldukça memnunum ancak pek de kıramayacağım bir arkadaşım ille de aracımı almak istiyor.

    Cruze'dan inip başka bir C sınıf araca binmek beni mutlu etmeyeceğinden D sınıfı bir araç istiyorum. Passat'ı pek beğenmediğimden (şekil olarak) Avensis ya da İnsignia istediğime karar verdim.

    *Avensis 2.0 150 bg Multidrive S Premium. 55.000 kilometrede 56.000 lira fiyatı var. Ekran, navigasyon ve açılır tavan haricinde donanım eksiği yok. Oldukça donanımlı, çizik dahi yok.
    *İnsignia 1.6 Edition Elegance Otm. 170 Bg. 42000 kilometrede 65.000 liralık bir fiyatı var.

    Araçlar bunlar ve bazı sorularım var. Özellikle Avensis kullananlardan yardım bekliyorum.

    1. "Avensis yaşlı arabası" şeklinde bir düşünce var. Katılıyor musunuz? 29 yaşında birine sizce uygun mudur?
    2. Avensis oldukça ucuz. Satmakta çok zorlanır mıyım?
    3. 2 litre motor senelik vergisine değer mi?
    4. Multidrive S tork konvertörlü şanzıman kadar iyi midir?
    5. İnsignia kolay satılır mı?
    6. Arada çok ciddi bir performans farkı var mı?
    7. Her iki motorun da Lpg uyumu nasıldır?
    8. "İkisini de boşver, mantıklı davran, Passat al." diyen var mıdır?

    Şimdiden değerli yardımlarınız için teşekkürler.







  • Konu günceldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam her iki araç da 2.elde zaten yeterince değer kaybettiği için siz de uyguna alıp uyguna satarsınız yani satışında problem olmaz. Avensisin yaşlı arabası olduğuna katılmıyorum. Tabi insignia daha sportif, biraz daha genç işi gibi ama avensisin de 29 yaşındaki birisi için ağır kaçacağını düşünmüyorum. Her ikisine de lpg takılıyor ama uyum açısından avensis lpgye daha uyumlu diyebiliriz. Bu ikisini bu fiyata bulmuşken kesinlikle çok daha yüksek meblağlar verip boşline passat almanızı önermiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensis atmosferikse ben avensis diyorum 1.6 turbo olması lazım çünkü insignianın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisi de öyle kapış kapış gidecek araçlar değil ancak ikinci elde ne satılmaz denilen araçların çok kolay satıldığını ne peynir ekmek gibi satılıyor denen araçların satılmadığını görüyoruz. Herkes vw'yi bu konuda iyi görür ama forumda bir konu vardı mesela adam golf 7'yi satamıyordu. Yakınlarımdan da satamayan oldu gerek passat gerek golf'ünü. Yani bence ikinci eli şu anda fazla düşünüp kafanızı kurcalamayın, bir şekilde satılıyor bu araçlar da.

    Şahsi kanaatime gelince Insignia bence tasarım ve motor verimliliği açısından daha iyi. Lpg'siz kullanılacaksa güncel turbo motorlar varken atmosferik benzinli bir motora 2.0 vergisi ödemek bence makul bir şey olmaz Türkiye'de. 2.0 vergisi ödeyecekseniz ya bmw 320d ya da mercedes e220 cdi olacak ki hakkı verilsin. Onun haricinde vw'nin 2.0 tdi'ları bile o güçle gereksiz geliyor bana. Tercih size kalmış ama ben şahsen insignia seçerdim. Ki bildiğim kadarıyla opel'in turbo motorlarına lpg de takılabiliyor.




  • Avensis alınırsan sanayideki ahbaplarını unutursun ve ilişkiyi kesersin. O yüzden insignia.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    Avensis 2.0 motor Direk enjeksiyonlu, bu motora LPG takılamıyor. Keza Insignia için de biraz sıkıntılı LPG uygulaması.

    Performans olarak aralarında atla deve olacağını sanmıyorum. Insignia biraz daha avantajlı olabilir.

    CVT şanzuman piyasada bulabileceğin en sorunsuz şanzuman

    Arkadaşın bahsettiği motorun direk enjeksiyon olduğuna eminmisiniz? Eski motorlar D4 adı altında direk enjeksiyondu yeniler vvti olarak biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    2.0 Valvematic motor direkt enjeksiyon, 1.6 Valvematic çok noktadan enjeksiyon.
    http://www.prins.com.tr/direct-liquimax-sistemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Imisoglu -- 25 Ekim 2016; 14:08:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki aracım 2010 model 1.6 132 beygir Avensisti. Elegant paketti. O araç hakkında konulucak olursam eğer, aracın ilk sahibiydik 48.000km de sattım aracı ve satmam 6 ay sürdü piyasası gerçekten yavaş ve pek tutulmuyor. Motor ile ilgili bir yorum yapmayacağım çünkü 2.0 modeline bakıyorsunuz. Aracın içine ve malzeme kalitesine gelecek olursak eğer bizim aracımızda herhangi bir deformasyon olmadı Kullandığımız süre boyunca aracın içi ve bagajı da son derece geniş. Rahat bir arabadır avensis. Uzun yolda yormaz. Direksiyon ve vites derisi kaliteli değil yalnız soyulmaya müsait bizim direksiyon bir kez garantiden değişmişti sattığımda tekrar soyulmaya başlamıştı. Araç kalıplı bir araç şehir içinde kullanırlen şu an kullandığınız araca göre manevra ve kör nokta konusunda sorun yaşayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Hureyre

    2.0 Valvematic motor direkt enjeksiyon, 1.6 Valvematic çok noktadan enjeksiyon.
    http://www.prins.com.tr/direct-liquimax-sistemi

    Sallamayalım. Eski 2.0 D-4 avensisler direkt enjeksiyon idi. Yeni Valvematic motorların tümü çok noktalı enjeksiyonlu ve %100 lpg uyumludur.

    https://www.toyota.com.tr/new-cars/avensis/index.json#/publish/compare_engines/selection=3ZR-FAE-20P2-1527CVT

     Avensis 2.0 CVT Premium / İnsignia Edition Elegance Otm




  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Şu araç bence alınır, fiyatı da çok iyi.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ilk-sahibinden-az-kullanilmis-avensis-348117001/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 25 Ekim 2016; 14:37:41 >
  • Makyajlı insignia için fiyat güzel bizde 1.4 t makyajsız kasa var babam 56 ben 19 yaşındayım ikimizde kullanıyoruz yani insignia her yaşa gider.Avensisle arada 10 bin tllik ciddi bi fiyat farkı var corolla fiyatına avensis alıyorsunuz ama ikinci elde insignia bi tık avensisden iyi olabilir

    Ben kasa deistirecek olmasına rağmen insignia alın diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 25 Ekim 2016; 14:42:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avensis;

    + sorunsuz bir araç. kolay kolay tamire ihtiyaç duymaz.
    +motoru ekonomik sayılır. yakıt tüketimi üzmez.

    - araç çok tutulmayan bir araç. bunun en büyük nedeni 2.0 motor olması. bu nedenle ikinci el al satı çok hızlı değil. kullanıcı isen sorun olmaz ama al sat yapacaksan sorun olur.
    -vergi olarak 1.6 motora göre daha fazla vergisi çıkar.
    -tip olarak orta ve üzeri yaşlara hitap ediyor. senin yaşına çok da uymayabilir.

    insignia

    + tipi çoğu insana göre biraz daha iyi. 29 yaşında birisi için avensise göre daha uygun görünür.
    + ikinci eli avensise göre daha iyi.
    +1.6 motor olduğu için vergi avantajı var.

    -araç her araçta olduğu gibi toyotaya göre daha fazla sorun çıkartır. (kaldı ki alabileceğin neredeyse her araç toyotaya göre daha sorunludur)
    - insignia neredeyse her köşe başından çıkabilen bir araç. cruze bile daha fazla dikkat çeker. avensise göre daha ayağa düşmüş bir araç. bu yüzden ben farklı olayım, d segmenti alayım diyorsan avensis daha iyi olacaktır. zaten ikinci el ve yaşlı olması nedeni ile kaybedeceği kadar değer kaybetmiş durumda.

    sonuç olarak;

    bana sorarsan yaşın itibari ile hiç de gidip d segmenti alacam diye zorlama kendini. bu iki aracı da (passat da dahil olsun 3 olsun), 40 yaşında da 50 yaşında da alırsın ve sırıtmaz. ama en basitinden bir mini cooperı o yaşta alsan komik kaçar. git daha genç işi ve tarz bir araç bak.

    bu araçlar yerine;

    ikinci el mini, 1 serisi, a serisi, a3 vs bakabilirsin.

    sıfır olarak da gidip leon vs. bakabilirsin 65 bine falan gayet benzinli otomatik leonlar var. hiç birinde de babasının arabasını emanet almış çocuk gibi kalmazsın. d segmentinde ise hele saçı sakalı salmamışsan biraz da genç gösteriyorsan, genelde babasının aracını emanet almış gibi duruyor insanlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Hureyre

    2.0 Valvematic motor direkt enjeksiyon, 1.6 Valvematic çok noktadan enjeksiyon.
    http://www.prins.com.tr/direct-liquimax-sistemi

    Verdiğin linkte sadece direk enjeksiyon ile ilgili Lpg uyumu var, 2.0 motor direk enjeksiyon ile ilgili birşey yok. Pisayasaki rav4 lerin alayı Lpg li. Bilgilerinize Gözden geçirin ve yanlış yönlendirme yapmayın derim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muss@

    Şu araç bence alınır, fiyatı da çok iyi.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ilk-sahibinden-az-kullanilmis-avensis-348117001/detay

    Zaten ikinci eli olmayan bir araç, birde değişen ve boyası çok olan bir araç olursa riskli bir seçim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    uzun süre binecek olsam alırım ben. çok önemli hasarlar değil km de çok düşük lpg'yi de bastın mı yılda 30-40 bin km yapılır, bana mısın da demez.
  • Ben avensis'i ciddi düşünürdüm.2 litre atmosferi k Japon otomobili kullanmakta keyiflidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Avensis im yok ama az da olsa eskiden kullanmışlığım var, şuanda da 170Hp Insigniam var ben de biraz yazsam olur sanırım :)


    1. Avensis leri yollarda görmek sık rastlanılan bir durum değil, arada gördüklerimde ise genelde Insignia sürücülerine göre daha yaşlı bir profil dikatimi çekiyor ama bu bana göre Avensis almana engel değil, şu da var Insignia ya 1.6 dizel + otm seçeneği geldiğinden beri satışları çok arttı, bunların da genelde sürücüleri diğer motor seçeneklerindekilerden yaşlı :)

    2. İyi ve ucuz alınan 2. el zararsız satılır diye düşünüyorum, belki biraz zaman alır ama fiyatı ve marka sevgisi çok da üzmez gibime geliyor.

    3. Hem evet hem hayır!

    Olumlu yönden bakmak gerekirse uzun vadede 2.0 atmosferik motor daha sorunsuz olacaktır bu yüzden de benzer performans/tüketimi sunan düşük vergili turbo motorlara göre mantıklı.

    Olumsuz önden bakmak gerekirse benzer performans düşük hacimli ve vergi ödemesine sahip moorlardan da alınabiliyor, hele işin içine bir de 2.0 Turbo yu katacak olursak tartışılabilir mantık ve maddiyat dışında tartışılmayacak kadar farklı bir keyif faktörü söz konusu.

    4. Cvt şanzımanlar çok düşük hızlarda ve kalkıştan düşük hızlara kadarki süreçte bence en keyifli ve canlı sistemlerden, bu konuda 1.6 170Hp otm. Insignia dan subjektif açıdan iyi ancak Cvt yüksek performans gerektiğinde motoru üst devirlerde bağırtarak herkese hitap etmeyen bir sürüş de sunuyor, genel olarak 2 sistem de sorunsuz üretimler.

    5. Sevilen bir araç ancak "büyük bir Opel ve benzinli motor" ikilemini duyan ürperiyor, yine de 2. elde Avensis ten hızlı satılacağını düşünüyorum.

    6. Düşük hızlara Avensis daha keyifli, Insignia şanzımanı 3. vitese gelmeden gaz tepkileri ve geçişleri konfor ve ekonomi odaklı ayarladığından gücünü sergilemekte acele etmiyor, sonrasında ise 280Nm ye varan torku Avensis in 196Nm lik torkuna oranla aracı düşük devir + yük altında çok daha rahat sürüklüyor.

    7. Insignia da iyi bir Lpg uygulaması için 8000 küsür Tl ye kadar çıkmak gerekiyor, aşağısına sunulan sistemlerin motora ne vereceği (?) meçhul, 1.6 Sidi motor yeni bir motor.

    8. Herhalde insanların %95 i bunu diyeceklerdir. :)




  • 1. "Avensis yaşlı arabası" şeklinde bir düşünce var. Katılıyor musunuz? 29 yaşında birine sizce uygun mudur?
    Evet katılıyorum. Tam anlamıyla klasik bir Toyota sedanı Avensis, yaşı 50lere dayanmış, çocuğu üniversiteye hazırlanan adamın arabası, sıfır sportiflik ve bu sadece tasarım değil sürüş özellikleri olarak da böyle. Avensis alırsan baban müsade etmiş de o günlük kız arkadaşını gezdirmek için arabayı almış gözüyle bakılacaksın, tabi ne kadar umrunda olur bilmem bu sana kalmış. Benzer tip bir araç bende de var benim yaşım 31 olmasına rağmen bu durumu yaşıyorum. İnsignia çok daha sportif, yakışıklı, keyifli ve genç adama yakışacak yılan gibi sedan.
    2. Avensis oldukça Ucuz. Satmakta çok zorlanır mıyım?
    Muhtemelen, ama bunu kimse kesin olarak bilemez.
    3. 2 litre motor senelik vergisine değer mi?
    1.6 turbo 170hp karşısında değmez. Ancak 2.0 valvematic kendi çapında gayet iyi motordur onu belirteyim, tüketiminde İnsignia'dan düşük olacaktır.
    4. Multidrive S tork konvertörlü şanzıman kadar iyi midir?
    Multidrive S çok iyi bir Cvt şanzıman, belki de piyasanın en iyisi. İnsignia'nın tork konvertörlü şanzımanından iyimidir, 2.0lt motor emrinde çalışırken bence iyidir.
    5. İnsignia kolay satılır mı?
    Koyacağın fiyata ve arabanın temizliğine bağlı. Çok kolay satılmaz ama nüfusuna da almazsın asla.
    6. Arada çok ciddi bir performans farkı var mı?
    Yüksek hızlarda ve ara hızlanmalarda fark olur. Çok ciddi bir fark olacağını sanmam, İnsignia'nın şanzımanı eski nesil ve araba ağır.
    7. Her iki motorun da Lpg uyumu nasıldır?
    Avensis'in iyidir, Opeli bilmiyorum
    8. "İkisini de boşver, mantıklı davran, Passat al." diyen var mıdır?
    Kesinlikle hayır, B7 Passat prestijli görünen, ikinci eli kuvvetli ve kötü bir otomobildir. tabi Passatın iyiliğini kötülüğünü anlamak biraz da otomobillerle ne kadar içli dışlı olduğuna bağlı. Aklındaysa tabiki git bir kullan, popüler bir araç sonuçta.

    29 yaşında D sınıfı otomobil alacak olsam oturur fellik fellik temiz Alfa 159 araştırırdım, benim fikrim de bu. İlla ikisi arasından biri olacaksa ben kesinlikle İnsignia derim. Ancak ben etraf ne demiş umursamam, sürüş dinamikleri, direksiyon ne demek bilmem, hep efendi giderim zaten aynı yere gitmiyormuyuz, sorunsuzluk daha önemli, lpg uyumu önemli dersen 55bine Avensis 2.eli ne olursa olsun iyi seçim olur.




  • insignia dizel alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.