Şimdi Ara

Aveanın Yetersizliği ve Çakallığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir süredir kullanmakta olduğum ve ayrıca yine benim üzerime kayıtlı yeni geçişini yaptığım diğer Avea hattımın ikamet ettiğim adreste telefonun full çekmesine karşına arayamama ve ulaşılamama sorununu bir haftadır yaşıyorum. Defalarca Avea müşteri hizmetleri ile görüştüm. Ve en sonunda bana bulunduğum bölgede iyileştirme çalışması yapacaklarını dile getirdiler(bunu yazılı olarak istedim ses kaydı oldugunu yazılı gönderemeyeceklerini söylediler).İyileştirmeyi ne zaman yaparsınız , ne zaman sonuçlanır diye sordum cevap veremediler. Ben de bu zaman zarfında onlara telefon kullanma konusunda ne tavsiye edersiniz diye sordum, yine bir cevap veremediler. Yani cevap verememesinde ki cevap başka operatöre geçmem fikriydi. Beni başka operatöre geçmem konusunda mecbur bıraktılar.Avea ben başka operatöre geçeceğim için benden 45+6 lira cayma bedeli istemekte ve ayrıca ekstra olarak erkenden baska operatore gecmem gerektıgınden ekstra bır fatura daha cıkarmaktadırlar.Avea isteyenlere umarım bir yol gostermıs olur bu msj.Ayrıca buyuksehırde merkezı bır yerde oturuyorum.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.