Şimdi Ara

aveada canlı birine nasıl ulaşırım..))))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar avea mh no.su 500 yazıyor..arıyorum ama hep operatör...tıklayın diyor..ama bildiğim bilgileri söylüyor operatör...canlı biriyle nasıl konuşurum.?.online hizmetlerdende fatura dönemimi..ayın kaçında başlıyor..bitiyor.?.oradanda öğrenemedim...öğrenmem lazım...nasıl nereden öğrenebilirim acaba...?
    işimiz zor gibi......mesela seç 1000 deyim...100 tarifesinden 20 kaldı diye mesaj geldi...ne demek acaba...? 200 dakikamı..? onlineden güncel fatura bilgisi sorguladım..53 tl gözüküyor...ama seç 1000 aylık ücreti 40 tl...fark nereden kaynaklanıyor acaba...? aradaki tarife değişikliğinden kaynaklanan küçük bir fark olması normal..geçen ayın 23 ünde turkcellden aveaya geçtim..ardaki bir kaç gün yüzünden fark gelir ama..işte bunları bir sorup öğrenmem lazım...
    yoksa kendimizmi kaşındık...durup dururken..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 25 Ocak 2013; 16:09:05 >







  • 9333 aradığında 1 e basarak fatura bilgisine ulaşabilr
    online işlemlerdede fatura işlemlerinden bakabilrsn faturalarına genelde 26 27 sinde kesiliyor 17 18 i son gün
  • Kardeşim sen 500 ü arama. oradan arayınca tl gidiyor. 444 1 500 ü ara ana menüdeki seçeneklerden birine gir. Sonra sana söyleyecek zaten MH bağlanmak için 0 ı tuşlayınız diye. Ayrıca fatura kesim tarihleri genelde ayın 27 sinde oluyor...
  • eyvallah arkadaşlar......ayın 27 ise kalan dakikalarım yeter..
    ama sec 1000 ..aylık 40 tl.......güncel faturam 53 tl..bunu anlayamadım..genelde ilk faturalarda böyle sorunlar olur..düzelirse ileriki aylarda no problem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    9333 aradığında 1 e basarak fatura bilgisine ulaşabilr
    online işlemlerdede fatura işlemlerinden bakabilrsn faturalarına genelde 26 27 sinde kesiliyor 17 18 i son gün

    yani 27 sinde yeni konuşma dönemim başlıyor değilmi..?
    17 si son gün..dediğiniz ne acaba...?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    9333 aradığında 1 e basarak fatura bilgisine ulaşabilr
    online işlemlerdede fatura işlemlerinden bakabilrsn faturalarına genelde 26 27 sinde kesiliyor 17 18 i son gün

    yani 27 sinde yeni konuşma dönemim başlıyor değilmi..?
    17 si son gün..dediğiniz ne acaba...?

    fatura son ödeme tarihi oluyor online işlemlerde hepsi yazıyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    9333 aradığında 1 e basarak fatura bilgisine ulaşabilr
    online işlemlerdede fatura işlemlerinden bakabilrsn faturalarına genelde 26 27 sinde kesiliyor 17 18 i son gün

    yani 27 sinde yeni konuşma dönemim başlıyor değilmi..?
    17 si son gün..dediğiniz ne acaba...?

    fatura son ödeme tarihi oluyor online işlemlerde hepsi yazıyor zaten

    yani 27 sinde yeni dakika dönemim başlıyor..değilmi..?
  • Her ayın 27 si,yeni fatura dönemi;
    Paket dakikaların başlangıç tarihidir.
    Bu arada,
    Avea MH için 500 ü arayınca,
    Birkaç adım sonra MH için 0(sıfır) a basın diyor,canlı baglanıyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    yani 27 sinde yeni dakika dönemim başlıyor..değilmi..?

    fatura kesildikten sonra 00:00 da 1 -2 gün değişebiliyor
    26 yi 27 ye bağlayan gece yeni dakikaları tanımlanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    eyvallah arkadaşlar......ayın 27 ise kalan dakikalarım yeter..
    ama sec 1000 ..aylık 40 tl.......güncel faturam 53 tl..bunu anlayamadım..genelde ilk faturalarda böyle sorunlar olur..düzelirse ileriki aylarda no problem...

    Güncel fatura bilgisindeki fiyata hediyeler dahil edilmemiştir. Faturanızı aşmadığınız sürece normal gelir.
  • Hocam Aveada canlı biri çıksa bile Kafası 1 milyondur
  • herkese tesekkür....no panic yani...
  • avea musteri hizmetlerini boşa aramayın.hiç bir şikayetınız dıkkate alınmıyor.

    aveayı 13 aralıktan beri en az 10 kere aradım,bugun avea tarafından yenı arandım.dıyorum bak su tarıhte sana su sıkayette bulundum,hiç bilgisi yok.

    o şikayetler okunmuyor,o telefon konusmaları dınlenmıyor...bosa hatta beklıyorsunuz helede 500 arıyorsanız bosa paranız gıdıyor...boş bi operator

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetlerini aradığınızda eğer sırasıyla 3-0 basarsanız bireysel müşteri hizmetlerine bağlanırsınız yine sırasıyla 4-0 basarsanız avea teknik birimine bağlanırsınız.
    tabi kendinize özel IVR yapmadıysanız. ben kendime özel online işlemlerden yaptım. benim istediğim sıralamada anoslar yapılıyor. 4441500 arayıp 1-0 canlı birisine bağlanmam için yeterli oluyor
  • 1
    2
    0

    ve işte canlı biri
  • deneyeyim birine ulaşmayı..
    ama anlamadığım şeyler var.ben seç 1000 tarifesindeyim..ayın 26 sına kadar(bugün yani..) her yöne 1000 dakikam var....
    ama 2 sms geldi aveadan
    birinde 26.01.2013 kadar geçerli yuriçi heryöne 400 dakikanız kalmıştır diyor..buna eyvallah..mevcut tarifem bu...
    ama aynı sms te birde şöyle yazıyor
    20.02.2013 tarihine kadar geçerli yutiçi heryöne 17 dk.nız kalmıştır...
    bunu anlamadım..2.bir tarifemmi var...birde 20 şubat diyor....???
    geçen ay turkcell faturalıdan numara tasımıştım...ama onunla ilgili değildir...
    1.mesajda 400 dknız var diyor..demekki paketi(1000 dk.yı) geçmemişim..ama 30 tl olması gereken faturam şu an 53 tl... acaba no.taşıma ücretimi...?
    bu ilk faturam olduğu için boşuna telaşmı yapıyorum.?.aveada deneyimli arkadaşlar bilir...
    en çokta 20.şubata gecerli olan yurtiçi 17 dk.yı merak ettim......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganeja -- 26 Ocak 2013; 12:16:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack

    avea musteri hizmetlerini boşa aramayın.hiç bir şikayetınız dıkkate alınmıyor.

    aveayı 13 aralıktan beri en az 10 kere aradım,bugun avea tarafından yenı arandım.dıyorum bak su tarıhte sana su sıkayette bulundum,hiç bilgisi yok.

    o şikayetler okunmuyor,o telefon konusmaları dınlenmıyor...bosa hatta beklıyorsunuz helede 500 arıyorsanız bosa paranız gıdıyor...boş bi operator

    tahmin ediyorum dikkate alınmadığını..ama merak ediyor insan...su an konuşma kalitesinden v.s bir şikayetim yok...turkcellden eksiği yok...ama mh biraz sorunlu gibi..
  • Canlı birisi... süper yaa Valla bende 16 yıl turkcellden sonra aveaya geçtim bakalım ne olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971

    Canlı birisi... süper yaa Valla bende 16 yıl turkcellden sonra aveaya geçtim bakalım ne olacak...

    canlı birini arkadaslar anlattı..illahaki bulurum artık..ama bakalım nolacak...?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.