Şimdi Ara

Avea ve diğer opreratörlerde MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ne bağlanma... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
59.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Neumaramı aveadan turkcelle taşıdım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syruse


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehce

    72 dk



    HAYRET kapanmamış




  • Sırf bu AVEA'nın müşteri hizmetlerinin ilgisizlik ve lakaytlığından Türkcell'e geçtim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orijinalden alıntı: syruse


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehce

    72 dk



    HAYRET kapanmamış


    İnat ettim kapatmadım sırf çıkan kişiye okumak için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehce




    İnat ettim kapatmadım sırf çıkan kişiye okumak için


    1 saat 1 dak sonra kapanabiliyorsda o yüzden dedim 1 de emeline ulaşmışsın


    bende kulaklığı takıp bekliyordum 1 i alo diyene kadar
  • bu avea kadar dandik bir operatör yok aqa..6-7 senelik avea numaram var diye hatrına katlandım ama artık hattı taşıyacağım..bu aveanın rezillikleriyle hiç uğraşamam.....
  • Arkadaşlar bu operatörlerin 3' üde birbirinden beter, al birini vur ötekine.

    İstedikleri gibi at oynatıyorlar.

    Devlet bunların önüne bizi attı ve kendisi de bu kuruluşlara müdahale edemiyor.

    Halbuki devletin elinde bir tane operatör olmalıydı ki rekabet ortamı oluşturabilsin.

    Her neyse ben de 5, 6 yıldır kullandığım 4 tane Vodafone hattımı Aveaya taşıdım, ama yarın ne olacağı belli olmaz.

    Vodafone müşteri hizmetlerinin Aveadan çok daha kötü olduğunu düşünüyorum.

    Çünkü bu da en iyi ihtimalle en az yarım saat sizi telefonda bekletiyorlar.

    Beklemek istemiyorsanız bu kurumu 00:30 dan sonra aramanız gerekiyor, size de bunu tavsiye ederim,

    Ben her arayışımda en az yarım saat bekletildiğim için artık müşteri hizmetlerini gece 00:30 dan sonra arıyorum, insan gibi saatlerde aranmayı haketmiyor bu kurumlar.

    Vodafone' u bir Pazar sabahı sat 08:00 de arayıp 09:00' a kadar beklediğimi bilirim.

    Müşteri hizmetlerindeki elemanlarda bir şeyden anlamıyorlar zaten.

    Bunun dışında ben 3 operatör tarafından da konuştuğumuz dakikaların şişirildiğini düşünüyorum, tabi bu benim şahsi düşüncem, belki de böyle bir şey yoktur, ama ben de böyle bir izlenim oluştu.

    Sonuçta ; al birini vur ötekine.

    Hepsi birbirinin aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 9 Haziran 2010; 0:59:30 >




  • avea yakında pazardan çekilecektir büyük ihtimal. son sınırsız tarife kazığından sonra çok abone kaybetti ve hala kaybetmeye devam ediyor inş batarlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    avea yakında pazardan çekilecektir büyük ihtimal. son sınırsız tarife kazığından sonra çok abone kaybetti ve hala kaybetmeye devam ediyor inş batarlar

    öngörünüze bayıldım :))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    avea yakında pazardan çekilecektir büyük ihtimal. son sınırsız tarife kazığından sonra çok abone kaybetti ve hala kaybetmeye devam ediyor inş batarlar

    öngörünüze bayıldım :))))

    2010 da kazık yiyenlerdeniz ama hala avea kullanmaya devam ediyoruz demekki deveye diken insana s. ken yaranıyormus
  • konu hortlamış
  • Turkcell e gel Gencaver kolay ulaşması bedava hemde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea pişmanlıktır. Müşteri Hizmetleri tam bir felaket. Özellikle seçmiştir. Bi sorun olduğu zaman müşteri hizmetleri ile çözmeye çalışmayın direk hattı taşıyın. Yoksa sinir krizi geçirebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.