Şimdi Ara

Avea - Turk Telekom Müşteri Temsilcisine Hızlı Bağlanma 2019 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
4
Favori
238.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    " 444 ile başlayan aramaların yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız yok ise tarifenizin sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.

    Yurt içinde Avea hatlarından yapılan 500 Avea Müşteri Hizmetleri aramaları, 1. dakikada sonlandırılması halinde 43,89 Kuruş, 1 dakikadan fazla sürmesi halinde görüşme başına Faturalı müşterilerimiz için 45 Kuruş, Faturasız müşterilerimiz için 60 Kuruş olarak ücretlendirilmektedir. "




    Faturalı hattı mı faturasıza cevirdim. normal tarih ten 6 gün önce faturasıza çevirmişler hattımı, bununla ilgi şikayet için şuan faturasız hattım la nereyi aramam gerekli ?

    birde ücretsiz kontör yükleyeceğini belirtti müşteri hizmetleri 5 gün önce, oda yüklenmemiş...


    bu avea tamamen kepazelik. vodafone pahalıydı ama en azından bir müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorduk rahatça !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magancı -- 4 Kasım 2013; 12:45:35 >
  • magancı kullanıcısına yanıt
    Normal tarihten 6 gün önce ne demek anlamadım
    Biraz daha ayrıntılı yazarsanız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaggag -- 4 Kasım 2013; 13:33:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    Normal tarihten 6 gün önce ne demek anlamadım
    Biraz daha ayrıntılı yazarsanız

    hocam fatura kesım tarihi her ayın 9 unda. yani 09.11.2013 faturalıdan kontorluye geçmesi gerekirken, 6 gun sonra degil, dun geçmiş hattım. erken işlem yapmışlar. şimdi ise kontor olmadıgı için müş. hiz. arayıp şikayet bile edemiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magancı -- 4 Kasım 2013; 14:14:49 >
  • magancı kullanıcısına yanıt
    Siz müşteri hizmetleri ile ne konuştunuz bilmiyorum
    Bildiğim kadarıyla ileriye dönük işlem olmuyor
    Müşteri hizmetleri ile aranızda nasıl bir konuşma geçti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gaggag kullanıcısına yanıt
    hattımın faturasız olmasını talep ettim.
  • magancı kullanıcısına yanıt
    Siz söylediniz mı ki müşteri hizmetlerine şu tarihte faturasıza geçmek istiyorum diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    Siz söylediniz mı ki müşteri hizmetlerine şu tarihte faturasıza geçmek istiyorum diye

    hayır demedim. mantıken zaten ayın 9 unda kesilyor fatura. ben bu 9 unda 9 una ücretini ödüyorum. 9 unda kontorlüye geçmesi gerekir nasılsa parasını almıyormu benden..
  • magancı kullanıcısına yanıt
    faturasıza geçmek isteyen sizsiniz

    müşteri hizmetlerini arayıp faturasıza geçmek istiyorum demişsiniz

    onlar da sizi faturasıza geçirmişler

    burada itiraz ya da şikayet edilecek hiçbirşey yok

    itiraz veya şikayet etseniz dahi hiçbir sonuç alamazsınız, boşuna uğraşmayın....

    faturanızın kesilme tarihinden 1-2 saat önce faturasıza geçmeniz gerekirdi

    neticede siz müşteri hizmetlerinden faturasıza geçmeyi istemişsiniz, onlar da işlemi yapmışlar

    6 gün önce arayan sizsiniz!!!
  • Faturasız hatta geçiş işlemleri en erken 15dk en geç 48 saat içinde gerçekleşir ve size gelen bildiri sms ine istinaden hat kullanılır iieriye dönük işlem yapılmaz anlık gerçekleşir
    Ücretsiz bakiye yükleyecek derken
    0.20kr normal 19.80kr hediye bakiye olarak yükleniyor bu ücrette en son faturadan tahsil ediliyor 9333 e Tl yaz veya 9333 ü ara kalan bilgisi için :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juske -- 4 Kasım 2013; 16:46:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    faturasıza geçmek isteyen sizsiniz

    müşteri hizmetlerini arayıp faturasıza geçmek istiyorum demişsiniz

    onlar da sizi faturasıza geçirmişler

    burada itiraz ya da şikayet edilecek hiçbirşey yok

    itiraz veya şikayet etseniz dahi hiçbir sonuç alamazsınız, boşuna uğraşmayın....

    faturanızın kesilme tarihinden 1-2 saat önce faturasıza geçmeniz gerekirdi

    neticede siz müşteri hizmetlerinden faturasıza geçmeyi istemişsiniz, onlar da işlemi yapmışlar

    6 gün önce arayan sizsiniz!!!

    ''faturanızın kesilme tarihinden 1-2 saat önce faturasıza geçmeniz gerekirdi ''

    peki ben bunu bilmek mi zorundayım. operator beni bilgilendirmesi gerekiyor ! hattı değiştirin diyince, kalan bir hafta kullanım süresi varken, neden erkenden işlem yapılır. bu kadar mantıksız bir şey olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magancı -- 4 Kasım 2013; 17:07:48 >
  • magancı kullanıcısına yanıt
    hiç de mantıksız değil

    isteyen sensin, onlar da işlemi yapmışlar

    sen deseydin ki ben fatura kesim tarihine yakın bir tarihte geçmek istiyorum faturasıza diye onlar da sana gerekli bilgiyi verirlerdi

    adamlar sizin beyninizin içini okuyacak değiller ya

    hem herkes fatura kesim tarihini beklemek zorunda değil ki

    belki ben hemen geçmek istiyorum, fatura kesim tarihini beklemek istemiyorum

    olan olmuş, yapacak hiçbir şey yok!!!
  • gaggag kullanıcısına yanıt
    ben içindeki 100 lerce dakikanın çöpe gitmesini neden isteyeyim ? işte size onu anlatmaya çalışıyorum. sizde bana tarih belirtmek gerekirdi diyorsunuz.


    bu şuna benziyor 400 dolarlık bir türk şarabının tarihi geçmemişken onu döküp köpek öldüren şarabı içmeye..

    neyse cvp için tşkler...
  • yapacak birşey yok................
  • juske J kullanıcısına yanıt
    Tşkler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mcraeconrad

    Arkadaşlar benim gibi 5-6 kere 500 ü arayıp çıldırmayın.. 2 tl havaya uçtu ve yetkili birine bağlanamadım..

    500 ü arayınca önce 3 e sonra 0 a basın.. sonra bekleyin..

    başka türlü telesekreter sizi çıldırtıp yol göstermiyor..

    Bana da bi "Allah razı olsun" gönderseniz yeter..

    Allah razi olsun 444ile arayincada ayni mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea li iseniz 444 lu numara paketinizden düşer. Ayrica ucretlendirilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer sorununuz çok acil değilse Twitter'dan veya Facebook'tan yazın onlar arasınlar. En pratiği bu. Hem konuyu az çok anlamış olarak arıyorlar, hem de onlar aradığı için ücret ödemiyorsun.

    Müşteri hizmetleri aramalarının paralı olması kadar abuk bir şey yok zaten. Tabi bunun insanlar gereksiz yere aramasın diye yapılması yönü var. Ama insan sırf bedava diye niye müşteri hizmetlerini arayıp dursun pek anlam veremiyorum.

    Kablo tv'de güzel bir örnek yaşadım geçenlerde. 23 gibi bir saatti yayınım birden gitti. Kanallar açılmaz oldu. Aramak yerine facebook sayfalarına yazdım, beklemiyordum anında cevap geldi ve sorunum düzeltildi. Telefon etsem bir ton bekleyecektim, geç saat olduğu için hemen operatör bulamayacaktım. Derdimi anlatacaktım, onlar klasik kutuyu kapat aç, reset at bilmemne geyiklerini yapacaklardı. Ohoo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008

    Avea hattınız varsa 4441500>>>> 2>>>>0

    Allah razı olsun her seferinde aradığımda seçeneklerde müşteri hizmetleri secenegini sunmuyorlar . Senin dediğin gibi yaptım Bağlandım :)
  • Allah razı olsun ..
  • Teşekkürler fakat ben kolayca bağlanabiliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.