Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

avea öğretmen tarifesinden ( kurumsal ) daha avantajlısı yoktur. Duyurulur

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
321
Cevap
0
Favori
128.834
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> avea öğretmen tarifesinden ( kurumsal ) daha avantajlısı yoktur. Duyurulur
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    14630 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: wero

    Avea hatlarından şikayet eden arkadaşlar işte sorunun kaynağı burada.Avea nın zamanında bol keseden beleşe konuşturacağız diye dağıttığı hatların ceremesini diğer kullanıcılar çekiyor.İl dışında okuyan öğrenci parasını verip kontör alıyor ,sürekli şebeke meşgul olduğu için konuşamıyor.Bedava konuşanların zararı diğer kullanıcılara çıkıyor malesef.Daha sonra da şikayet ediyoruz aradım ulaşamadım ,mesaj gitmiyor diye .

    4 yıldır avea hat kullanıyorum ve 4 tane avea 3 tane de turkcell hattım var mobil öğrenci çıkınca turkcelleri askıya alıp avea mobil öğrenci almıştım. ve bugüne kadarda çekmiyor sıkıntısı yaşamadım. herzaman çekti haa çekmediği zamanlarda oldu otobüsle yolculuk yaparken kapattığım zamanlar ve ternle yolculuk yaparken dağların arasından ve tünellerden geçerken çekmemişti onun dışında heryerde konuştum.
    turkcell 900Mhz. frekansını kullanıken avea 1800Mhz. frekansını kullanıyor ses kalitesi daha yüksek ayrıca frekans yükseldikçe baz istasyonları daha sık aralıklarla konulması gerekir.
    telsim hatlarımda vardı ilk çıktığında almıştım ama bulunduğum konumda iş ve evimin olduğu yerde kesinlikle çekmiyordu konuşamıyordum. hepsini kapattırmak zorunda kaldım
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    1 Mesaj
    arkadaşlar ben yakında arkadaştan polis hattı almayı düşünüyorum polis hatlarında sınır varmı haberiniz varmı aveanın sitesinden bişey anlamadım bi 600dk bide 1000dk sınır var acıklarsınız sevinirm sadece aldığım kişiyle görüşecem
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    494 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Old_Town


    quote:

    Orjinalden alıntı: wero

    Avea hatlarından şikayet eden arkadaşlar işte sorunun kaynağı burada.Avea nın zamanında bol keseden beleşe konuşturacağız diye dağıttığı hatların ceremesini diğer kullanıcılar çekiyor.İl dışında okuyan öğrenci parasını verip kontör alıyor ,sürekli şebeke meşgul olduğu için konuşamıyor.Bedava konuşanların zararı diğer kullanıcılara çıkıyor malesef.Daha sonra da şikayet ediyoruz aradım ulaşamadım ,mesaj gitmiyor diye .

    4 yıldır avea hat kullanıyorum ve 4 tane avea 3 tane de turkcell hattım var mobil öğrenci çıkınca turkcelleri askıya alıp avea mobil öğrenci almıştım. ve bugüne kadarda çekmiyor sıkıntısı yaşamadım. herzaman çekti haa çekmediği zamanlarda oldu otobüsle yolculuk yaparken kapattığım zamanlar ve ternle yolculuk yaparken dağların arasından ve tünellerden geçerken çekmemişti onun dışında heryerde konuştum.
    turkcell 900Mhz. frekansını kullanıken avea 1800Mhz. frekansını kullanıyor ses kalitesi daha yüksek ayrıca frekans yükseldikçe baz istasyonları daha sık aralıklarla konulması gerekir.
    telsim hatlarımda vardı ilk çıktığında almıştım ama bulunduğum konumda iş ve evimin olduğu yerde kesinlikle çekmiyordu konuşamıyordum. hepsini kapattırmak zorunda kaldım



    O zaman şanslısınız demek gerekiyor size.Çünkü bugüne kadar Avea hatların şebeke sorunlarından bahsetmeyen durup dururken hat gitti ,konuşma kesildi ,yolladığım mesajlar gitmedi diyen Avea lıya rastlamadım.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5966 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: u555
    Bunu müşteri temsilcisi mi dedi.Bana boyle bişey lazım 2 hat kullanmıyorum.Benim personel sağ.bak hattı.
    Varsa boyle bişey ben razıyım.

    ya arada böyle avea arayıp kampanyalarını falan söylüyor.eğer istersen hemen onaylayıp kampanyadan yararlanıp eğer istemezsen reddediyorsun.sanırım müşteri hizmetleri falan uygulayamaz.ama genede bilgi almak lazım.
    faturam düşük geldiğinden olsa gerek.öğretmen hatları ve aveaları aramak dışında kullanmıyorum.diğerlerine yaptığım konuşmalarıda buraya çekebilmek için böyle bir şey düşündüler sanırım...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2431 Mesaj
    Valla bende öğretmenim ve bu öğretmen hattını yaklaşık 4 yıl kullandım ama fatura daha 50 ytl den aşağı gelmedi...şu anda türkcel kontörlü kullanıyorum bence çok daha avantajlı tavsiye ediyorum..avea mutlaka bişeyler yapıp faturayı yukarılara çekmeyi başarıyor bana göre
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj
    banada en az hep 50 ytl geliyor. şu an bir kampanya mevcutmu bu hatta
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    10883 Mesaj
    Faturam henüz hiç 50 liranın altına düşmedi.
    Sabırsızlıkla bekliyorum...

    |
    |
    _____________________________
    Bize yalnız dans etmesini, iyi giyinmesini, kur yapmasını ve âşık olmasını bilen gencin lüzumu yoktur.
    Bize bugün mesleğinde usanmadan çalışacak, yarın hudutta göz kırpmadan ölebilecek genç lâzımdır.
    Bize bir gençlik lâzımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.
    H. Nihal ATSIZ, Atsız Mecmua, 15 Nisan 1932, Sayı: 12

    O sebeple Ata'na saygıda kusur etme sakın!
    Atatürk'e göre Atatürk - Rahatsız olma!

    || Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||
  • Yarbay
    3835 Mesaj
    Arkadaşlar,

    Öğretmen hattı ile nasıl 50 - 100 YTL fatura getiriyorsunuz? Bu hattı aldıysanız sadece öğretmen hattına sahip kullanıcılar ile konuşacaksınız yoksa zarar edersiniz. Ben de birkaç yıldır kullanıyorum ve rekorum 16 YTL. Bu rakamın üzerinde hiç gelmedi şuana kadar.
    |
    |
    _____________________________
    The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!

    Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!
  • Yarbay
    2819 Mesaj
    şu anki güncel fiyatlandırmayı bilen var m ısitesinde vermemişler
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    senin iyiymiş ya sanırım ikinci üçüncü bir hattın var ondan bu kadar düşük geliyordur faturan

    benim sadece avea öğretmen hattım var evi, işi çapraz gsm operatörünü, diğer avea tarifesindeki arkadaşları da arıyorum mecburen ve benim ise son bir yıldır 20-30 civarı ha ayda 50 saat kadar konuşuyorumda çünkü telefon listemde nerdeyse 100 civarı avea öğretmen yada tüm kamusellli var

    herkese saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Arkadaşlar,

    Öğretmen hattı ile nasıl 50 - 100 YTL fatura getiriyorsunuz? Bu hattı aldıysanız sadece öğretmen hattına sahip kullanıcılar ile konuşacaksınız yoksa zarar edersiniz. Ben de birkaç yıldır kullanıyorum ve rekorum 16 YTL. Bu rakamın üzerinde hiç gelmedi şuana kadar.
    |
    |
    _____________________________
    Teknolojide özellik hiçbir şeydir ama kalite her şeydir. Tıpkı insanlar gibi. 1.80 boyunda, 60 kg ağırlığında yeşil gözlü, sarışınve genç özelliklerinde pek çok insan vardır ama içlerinde sadece kaliteli olanları iyi insanlardır.
  • Yarbay
    19831 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: yedikeresekiz

    şu anki güncel fiyatlandırmayı bilen var m ısitesinde vermemişler

    öğretmen hattı meb tarifesinde sabit ücret ne kadar bilen var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj
    10 KÜSÜRLERDE HEPSİ1
    |
    |
    _____________________________
    ALLAHIM SENDEN BAŞKA BİR ŞEYİ OLMAYAN BEN SENDEN BAŞKA HER ŞEYİ OLANA ACIRIM
  • Yarbay
    19831 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: CLeoX

    10 KÜSÜRLERDE HEPSİ1

    meb tarifesi nin sabit ücreti sınırsız kamudan daha mı ucuz?
    sınırsız kamuda ilk 3 ay 12.5 ytl sonra 17.5 ytl de
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3335 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: yedikeresekiz

    şu anki güncel fiyatlandırmayı bilen var m ısitesinde vermemişler

    öğretmen hattı meb tarifesinde sabit ücret ne kadar bilen var mı?





    Hiç konuşmadığımız zaman bütün vergiler dahil 12,50~13,50 gibi bir şey geliyor.
    |
    |
  • Yarbay
    19831 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kalpakci


    quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: yedikeresekiz

    şu anki güncel fiyatlandırmayı bilen var m ısitesinde vermemişler

    öğretmen hattı meb tarifesinde sabit ücret ne kadar bilen var mı?





    Hiç konuşmadığımız zaman bütün vergiler dahil 12,50~13,50 gibi bir şey geliyor.

    2 kişi arasında konuşmak için 1 e 1 yani
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj
    SINIRSIZ KAMU YA GEÇTİM MEMNUNUM
    |
    |
    _____________________________
    ALLAHIM SENDEN BAŞKA BİR ŞEYİ OLMAYAN BEN SENDEN BAŞKA HER ŞEYİ OLANA ACIRIM
  • Yarbay
    3335 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: kalpakci


    quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: yedikeresekiz

    şu anki güncel fiyatlandırmayı bilen var m ısitesinde vermemişler

    öğretmen hattı meb tarifesinde sabit ücret ne kadar bilen var mı?





    Hiç konuşmadığımız zaman bütün vergiler dahil 12,50~13,50 gibi bir şey geliyor.

    2 kişi arasında konuşmak için 1 e 1 yani



    Bütün meb tarifesindekiler ile sınırsız konuşmak için uygun desek daha doğru olur. 2 kişi demek aynı zamanda mesaj trafiği demek. Bunun için de mobil öğrenci uygun.
    |
    |




  • Yarbay
    19831 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kalpakci


    quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: kalpakci





    quote:

    Orjinalden alıntı: yedikeresekiz

    şu anki güncel fiyatlandırmayı bilen var m ısitesinde vermemişler

    öğretmen hattı meb tarifesinde sabit ücret ne kadar bilen var mı?





    Hiç konuşmadığımız zaman bütün vergiler dahil 12,50~13,50 gibi bir şey geliyor.

    2 kişi arasında konuşmak için 1 e 1 yani



    Bütün meb tarifesindekiler ile sınırsız konuşmak için uygun desek daha doğru olur. 2 kişi demek aynı zamanda mesaj trafiği demek. Bunun için de mobil öğrenci uygun.

    o bakıma tabi mobil öğrenci ailesine verir uzakta olan biri evde karısına vs durumlar için mesaj yazmayı sevmeyenler gibi düşündüm tebi
    mobilöğrencinin yeri ayrı tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HePsİ1LeŞmE -- 28 Ekim 2008; 16:28:06 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    öğretmen hattını baya uzun zamandır kullanıyorum faturam en fazla 30 gelmiştir..genelde 20-25 ytl civarı geliyor acayip memnunum...birde artık çevremde herkeste var öğretmen hattı bedavadan konuşuyoruz valla

    100 kontör 19-20 ytl galiba..yuh yani zaten ne kadar gidiyor ki kontör,hemen biter..öğretmen hattı oldukça avantajlı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7317 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: elif1907

    öğretmen hattını baya uzun zamandır kullanıyorum faturam en fazla 30 gelmiştir..genelde 20-25 ytl civarı geliyor acayip memnunum...birde artık çevremde herkeste var öğretmen hattı bedavadan konuşuyoruz valla

    100 kontör 19-20 ytl galiba..yuh yani zaten ne kadar gidiyor ki kontör,hemen biter..öğretmen hattı oldukça avantajlı

    100 kontör 17 ytl dediğiniz gibi faturalı hatlar daha avantajlı aslında eğer kullanmasını bilirsen
    |
    |
    _____________________________
    Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin...



    mustafavmms




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
google reklamları
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,408
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.