Yaklaşık 2 ay önce aldığım ikiz 250 internet paketini Mayıs 18'inde müşteri hizmetlerini arayıp iptal edilmesini istedim ,onayımı alıp iptal ettiklerini söylediler fakat online işlemlerden kalan data halen gözüküyor ve 30-35 tl olan faturam bu ay 60 tl,fatura detayına daha bakamadım , müşteri hizmetlerini (500) 3 gündür arıyorum bir kul çıkmıyor ,işlem yapabilmek için bildiğiniz başka bir yol var mı,online işlemlerden iptal edilemiyor,
Ayin 1 nde aradim 28 dakikada baglanamadim
Dun aradim 16.dakikada pee ettim kapadim
Allah belalarını versin.hepsinin.milleti soymaya gelince çok hızlılar ama hizmete gelince kaplumbaga gibiler
şikayetimi facebookta yazdım geceyarısı 4-5 dk sonra aradılar ve işimi hallettiler.
var mı faceden twitterden destek veren mh. sorarım size ?
quote:
Orijinalden alıntı: vetivet şikayetimi facebookta yazdım geceyarısı 4-5 dk sonra aradılar ve işimi hallettiler.
var mı faceden twitterden destek veren mh. sorarım size ?
Herkesin elinin altinda facebook mu var,aveanin bu vurdumduymazligini yapan,dakikalarca bekletip musterilerine kolsentir yapan baska mh varmi,yarin yine arayip sonucu bildireceim.
mh eskisi gibi telefonda surundurmryecek diye kanun cikmamis miydi, yanlis mi biliyorum?
ulastirma bakaninin bizzat demecini okumustum gazetelerde...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme