Şimdi Ara

Avea müşteri hizmetleri 500'ü aramak ücretliymiş (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
20.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • döküntü D kullanıcısına yanıt
    Kar olayı doğru değil
    BTKnın sitesine bakarsanız Avea'nın yıllardır ciddi rakamlarda zarar ettiğini göreceksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    Bayi aracılığıyla taahhüt olayı kalktı diye biliyorum

    Bundan bilgim yoktu :) sms kanalı kaldı sadece galiba alternatif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    Bu sektör mobil iletişim.

    Uçak firması müşteri hizmetleri değil. Bu adamlar için bu hizmet zaten beleş. Çünkü adamın kendi servis sağlayıcı. Ben 20 tl lik konuşma hakkı alınca, zaten sağlaması gereken bu müşteri desteğini de bana ücretsiz sağlamayı taahhüt ediyor, ona göre tarife fiyatı belirliyor, bu durum fazladan ücret almak.

    Senin aldığın bakiyede müşteri hizmetleri ücreti bulunmuyor (20ilra bakiye alırsan müşteri hizmetleri bedava diye bişeyde duymadım açıkcası) sana zaten illa çağrı merkezini arada demiyor çağrı merkezinin verdiği tüm bilgiler sitelerinde de yazıyor detaylıca aramak istemeyen sitelerine göz atsın hepimizin interneti var az çok
    şimdi operatörün yalakası veya ortağğ diceksin bana ama bende kızıyordum eskiden ücrete ama gel görki herkes bilgi almak veya işlem yaptırmak için aramıyo sapık çok memlekette gece arıyo kapatamazsın benle konuşacaksın diyo müşteri temsilcisi kapatırsa işten atmaya kadar gidiyo olay bi nevi bunların önünede geçiliyor
    ama şu olsun isterdim haftada 1 arama bedava sonrakiler ücretli ne operatör yansın ne müşteri

    Sohbet etmek zorunda değil, orada çalışan. Özellikle avea gibi kurumsal firmalarda bu işten çıkartma sebebi olamaz, iş kanununa göre.

    Daha önce çalıştığım bir yerde, benzer bir yapılanma vardı. Ayrıca Tüketiciyi Koruma Kanunu ve Borçlar Kanununun genel hükümleri çerçevesinde, Tüketici aleyhine hizmet akdinde herhangi bir tek yanlı düzenleme yapılamaz. Dolayısıyla sözleşme kurulurken kararlaştıran durum, daha sonra tüketici aleyhine değiştirilemeyeceğinden, işbu sebeple, daha önce ücretsiz olan bir hizmet sonradan ücretli hale getirilemez.

    Avea gibi kurumlar acınacak yerler değil. Taciz eden varsa Türk Ceza Kanununa göre şikayet ederler. Diğer nokta da şurası, bu şirket zaten her yıl ekstrem ekstrem kar kazanıyor.

    Diğer nokta da şurası, benim telefon hattım çalındı, saat gece 02:00, Avea bana anında destek veriyor mu internet sitesinden? Hattı acilen kullanıma kapatmam gerekirse?

    Veya bazen tarife taahhüdünü müşteri temsilcisini arayarak yenileyebiliyorum. Ama mail atınca veya yorum yazınca yenilediklerine hiç denk gelmedim.

    Bayi aracılığıyla tarifeye geçerken tahüt verebiliyosunuz tarifeye sms kanalıylada tahüt verebiliyosunuz kayıp/çalıntı işlemlerİ online olarakta var dikkatli incelerseniz
    ve asıl konu sohbet etmek zorunda değil ama avea gibi dandik bi firma sırf kalite ödülü almak için müşteriyi sabırla dinlettiriyor müşteri şahsa küfretse bile kapatmıcan diyor bundan dolayı yazılı uyarıları bile var sırf kalite ödülü hatrına çalışanlarını ezdiriyor ve sonradan ücretsiz servise ücret koyamaz maddesine kimse katılmıyor servis benim kapatırım derse o daha kötüya ordanda gelir elde ediyolar ama asıl maksat gereksiz arama yogunlugunu kapatmak

    Bahsettiğiniz gibi bir durum varsa, mevcut iş kanunu ile İş güvenliği ve sağlığı yasası çerçevesinde idari para cezasına sahip eylemler. Sadece basit bir şikayet kafi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    Bu sektör mobil iletişim.

    Uçak firması müşteri hizmetleri değil. Bu adamlar için bu hizmet zaten beleş. Çünkü adamın kendi servis sağlayıcı. Ben 20 tl lik konuşma hakkı alınca, zaten sağlaması gereken bu müşteri desteğini de bana ücretsiz sağlamayı taahhüt ediyor, ona göre tarife fiyatı belirliyor, bu durum fazladan ücret almak.

    Senin aldığın bakiyede müşteri hizmetleri ücreti bulunmuyor (20ilra bakiye alırsan müşteri hizmetleri bedava diye bişeyde duymadım açıkcası) sana zaten illa çağrı merkezini arada demiyor çağrı merkezinin verdiği tüm bilgiler sitelerinde de yazıyor detaylıca aramak istemeyen sitelerine göz atsın hepimizin interneti var az çok
    şimdi operatörün yalakası veya ortağğ diceksin bana ama bende kızıyordum eskiden ücrete ama gel görki herkes bilgi almak veya işlem yaptırmak için aramıyo sapık çok memlekette gece arıyo kapatamazsın benle konuşacaksın diyo müşteri temsilcisi kapatırsa işten atmaya kadar gidiyo olay bi nevi bunların önünede geçiliyor
    ama şu olsun isterdim haftada 1 arama bedava sonrakiler ücretli ne operatör yansın ne müşteri

    Sohbet etmek zorunda değil, orada çalışan. Özellikle avea gibi kurumsal firmalarda bu işten çıkartma sebebi olamaz, iş kanununa göre.

    Daha önce çalıştığım bir yerde, benzer bir yapılanma vardı. Ayrıca Tüketiciyi Koruma Kanunu ve Borçlar Kanununun genel hükümleri çerçevesinde, Tüketici aleyhine hizmet akdinde herhangi bir tek yanlı düzenleme yapılamaz. Dolayısıyla sözleşme kurulurken kararlaştıran durum, daha sonra tüketici aleyhine değiştirilemeyeceğinden, işbu sebeple, daha önce ücretsiz olan bir hizmet sonradan ücretli hale getirilemez.

    Avea gibi kurumlar acınacak yerler değil. Taciz eden varsa Türk Ceza Kanununa göre şikayet ederler. Diğer nokta da şurası, bu şirket zaten her yıl ekstrem ekstrem kar kazanıyor.

    Diğer nokta da şurası, benim telefon hattım çalındı, saat gece 02:00, Avea bana anında destek veriyor mu internet sitesinden? Hattı acilen kullanıma kapatmam gerekirse?

    Veya bazen tarife taahhüdünü müşteri temsilcisini arayarak yenileyebiliyorum. Ama mail atınca veya yorum yazınca yenilediklerine hiç denk gelmedim.

    Bayi aracılığıyla tarifeye geçerken tahüt verebiliyosunuz tarifeye sms kanalıylada tahüt verebiliyosunuz kayıp/çalıntı işlemlerİ online olarakta var dikkatli incelerseniz
    ve asıl konu sohbet etmek zorunda değil ama avea gibi dandik bi firma sırf kalite ödülü almak için müşteriyi sabırla dinlettiriyor müşteri şahsa küfretse bile kapatmıcan diyor bundan dolayı yazılı uyarıları bile var sırf kalite ödülü hatrına çalışanlarını ezdiriyor ve sonradan ücretsiz servise ücret koyamaz maddesine kimse katılmıyor servis benim kapatırım derse o daha kötüya ordanda gelir elde ediyolar ama asıl maksat gereksiz arama yogunlugunu kapatmak

    Bahsettiğiniz gibi bir durum varsa, mevcut iş kanunu ile İş güvenliği ve sağlığı yasası çerçevesinde idari para cezasına sahip eylemler. Sadece basit bir şikayet kafi.

    Özel sektörün Allah'ı yoktur iş güvenliği veya başka bişe umurlarında değil sana bi kağıt imzalattırır razılığına dair herşey kanunen yoluna girer derin mevzu bunlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Avea müşteri hizmetleri..... Sanki bir işe yarıyorlar da bir de ücret kesiliyor
  • her operatörde var bu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Avea müşteri hizmetleri..... Sanki bir işe yarıyorlar da bir de ücret kesiliyor


    +10000000000
  • bir ara sms gelmişti telefonuma şu tarihten itibaren 444lü numaraları aramak hediye dakikalarınızdan düşecektir diye ? yanlış mı hatırlıyorum ?
  • Seviyeli Yarbay kullanıcısına yanıt
    yanlış hatırlamıyorsun

    ama hediye dakikalardan değil her yöne dakikalardan olacak!!!
  • paket dk larına dahil olmalı ek ücret tabii edilmemeli insanlar zaten Paket için ücret ödüyorlar birde bunun ayrı ücretlendirilmesi hiç mantıklı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.