Şimdi Ara

Avea müşteri hizmetleri 500'ü aramak ücretliymiş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
20.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Harry Kewell

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Harry Kewell

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Harry Kewell

    Faturalı hattımda da malesef ücret aldılar.

    500'ü mü aradınız 444 1 500'ü mü????

    500

    30 liralık paketim 5 dk konuşmadan dolayı 34,50 geldi faturam

    500 ücretli zaten

    444 1 500'ü arasa idiniz paketinizdeki dakikalardan gidecekti

    444 1 500 yerine 500'ü aramakla hata etmişsiniz................

    Aslında mantıklı olan 444 1 500' paralı olması

    Ben zaten faturalayım aramızda taahhüt var ama 500'ü arayınca para ödüyorum

    öyle ya da böyle

    yapacak bir şey yok

    500'ü değil 444 1 500'ü arayacaksınız...........





  • artık 444 1 500 ü arayamıyorsunuz, orayıda kitlemiş hırsızlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpkop

    artık 444 1 500 ü arayamıyorsunuz, orayıda kitlemiş hırsızlar.

    444 1 500 de sorun yok diye biliyorum paketten düşüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel The Difference

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpkop

    artık 444 1 500 ü arayamıyorsunuz, orayıda kitlemiş hırsızlar.

    444 1 500 de sorun yok diye biliyorum paketten düşüyor.

    Hala böylemi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feel The Difference

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpkop

    artık 444 1 500 ü arayamıyorsunuz, orayıda kitlemiş hırsızlar.

    444 1 500 de sorun yok diye biliyorum paketten düşüyor.

    Hala böylemi acaba?

    4441500 suan calısıyor ararsanız dakikanız varsa dakikadan düser dakıkanız yoksa ücretlendirme yansız dakika basına
    500 ararsanız 1 kereye mahsus faturasızlarda 60kr faturalılarda 45kr sureden bagımsız ucret alır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feel The Difference

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpkop

    artık 444 1 500 ü arayamıyorsunuz, orayıda kitlemiş hırsızlar.

    444 1 500 de sorun yok diye biliyorum paketten düşüyor.

    Hala böylemi acaba?

    4441500 suan calısıyor ararsanız dakikanız varsa dakikadan düser dakıkanız yoksa ücretlendirme yansız dakika basına
    500 ararsanız 1 kereye mahsus faturasızlarda 60kr faturalılarda 45kr sureden bagımsız ucret alır

    Aynen hocam aradım dakikadan düştü teşekkürler.




  • 500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmen soygun yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mono87 kullanıcısına yanıt
    Soygun olan nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    Soygun olan nedir?

    Kendi operatorumun musteri hizmetlerini aramak neden ucretli olsun ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87


    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    Soygun olan nedir?

    Kendi operatorumun musteri hizmetlerini aramak neden ucretli olsun ki

    Bi hizmet veriyor karşılığını almasınmı? Ücretsiz olursa ora tele fantezi hattına döner bizim milletlmiz sever mecbur konuşaccaksın deyip +18 anlatmayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mono87 kullanıcısına yanıt
    Dakika'n varsa Dakika'ndan düşüyor 444lü olanı
    Dakika'n yoksa 500ü aramak kaç dakika olursa olsun faturalıda 45 faturasızda 60 kuruş
    Para kazanmaktan ziyade gereksiz aramaları caydırmak için bana göre
    Telefonun çekip çekmediğini kontrol etmek için emniyeti, acil servisi, itfaiyeyi arayan bir milletiz biz, bu da unutulmamalı....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben 758 i arıyorum ücretsiz :P
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sithas

    Valla ben 758 i arıyorum ücretsiz :P

    Platinium olduğundan dolayı ücretsiz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    Bu sektör mobil iletişim.

    Uçak firması müşteri hizmetleri değil. Bu adamlar için bu hizmet zaten beleş. Çünkü adamın kendi servis sağlayıcı. Ben 20 tl lik konuşma hakkı alınca, zaten sağlaması gereken bu müşteri desteğini de bana ücretsiz sağlamayı taahhüt ediyor, ona göre tarife fiyatı belirliyor, bu durum fazladan ücret almak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    Bu sektör mobil iletişim.

    Uçak firması müşteri hizmetleri değil. Bu adamlar için bu hizmet zaten beleş. Çünkü adamın kendi servis sağlayıcı. Ben 20 tl lik konuşma hakkı alınca, zaten sağlaması gereken bu müşteri desteğini de bana ücretsiz sağlamayı taahhüt ediyor, ona göre tarife fiyatı belirliyor, bu durum fazladan ücret almak.

    Senin aldığın bakiyede müşteri hizmetleri ücreti bulunmuyor (20ilra bakiye alırsan müşteri hizmetleri bedava diye bişeyde duymadım açıkcası) sana zaten illa çağrı merkezini arada demiyor çağrı merkezinin verdiği tüm bilgiler sitelerinde de yazıyor detaylıca aramak istemeyen sitelerine göz atsın hepimizin interneti var az çok
    şimdi operatörün yalakası veya ortağğ diceksin bana ama bende kızıyordum eskiden ücrete ama gel görki herkes bilgi almak veya işlem yaptırmak için aramıyo sapık çok memlekette gece arıyo kapatamazsın benle konuşacaksın diyo müşteri temsilcisi kapatırsa işten atmaya kadar gidiyo olay bi nevi bunların önünede geçiliyor
    ama şu olsun isterdim haftada 1 arama bedava sonrakiler ücretli ne operatör yansın ne müşteri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    Bu sektör mobil iletişim.

    Uçak firması müşteri hizmetleri değil. Bu adamlar için bu hizmet zaten beleş. Çünkü adamın kendi servis sağlayıcı. Ben 20 tl lik konuşma hakkı alınca, zaten sağlaması gereken bu müşteri desteğini de bana ücretsiz sağlamayı taahhüt ediyor, ona göre tarife fiyatı belirliyor, bu durum fazladan ücret almak.

    Senin aldığın bakiyede müşteri hizmetleri ücreti bulunmuyor (20ilra bakiye alırsan müşteri hizmetleri bedava diye bişeyde duymadım açıkcası) sana zaten illa çağrı merkezini arada demiyor çağrı merkezinin verdiği tüm bilgiler sitelerinde de yazıyor detaylıca aramak istemeyen sitelerine göz atsın hepimizin interneti var az çok
    şimdi operatörün yalakası veya ortağğ diceksin bana ama bende kızıyordum eskiden ücrete ama gel görki herkes bilgi almak veya işlem yaptırmak için aramıyo sapık çok memlekette gece arıyo kapatamazsın benle konuşacaksın diyo müşteri temsilcisi kapatırsa işten atmaya kadar gidiyo olay bi nevi bunların önünede geçiliyor
    ama şu olsun isterdim haftada 1 arama bedava sonrakiler ücretli ne operatör yansın ne müşteri

    Sohbet etmek zorunda değil, orada çalışan. Özellikle avea gibi kurumsal firmalarda bu işten çıkartma sebebi olamaz, iş kanununa göre.

    Daha önce çalıştığım bir yerde, benzer bir yapılanma vardı. Ayrıca Tüketiciyi Koruma Kanunu ve Borçlar Kanununun genel hükümleri çerçevesinde, Tüketici aleyhine hizmet akdinde herhangi bir tek yanlı düzenleme yapılamaz. Dolayısıyla sözleşme kurulurken kararlaştıran durum, daha sonra tüketici aleyhine değiştirilemeyeceğinden, işbu sebeple, daha önce ücretsiz olan bir hizmet sonradan ücretli hale getirilemez.

    Avea gibi kurumlar acınacak yerler değil. Taciz eden varsa Türk Ceza Kanununa göre şikayet ederler. Diğer nokta da şurası, bu şirket zaten her yıl ekstrem ekstrem kar kazanıyor.

    Diğer nokta da şurası, benim telefon hattım çalındı, saat gece 02:00, Avea bana anında destek veriyor mu internet sitesinden? Hattı acilen kullanıma kapatmam gerekirse?

    Veya bazen tarife taahhüdünü müşteri temsilcisini arayarak yenileyebiliyorum. Ama mail atınca veya yorum yazınca yenilediklerine hiç denk gelmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: döküntü

    500 ü de aramanın 444 lü hattan da aramanın ücretli olması akıl mantık karı değil.

    12 yıldır avea kullanıcısıyım.

    Sana bi hizmet veriyor karşılığında belli bi ücret talep etmesi normal ayrıca ücretsiz olsa arayanın hatti hesabı olmaz normal insanlar dışında sürekli arayan takip edilenlerde var adam arıyo sohbet ediyo bide o yönü var aslında elit müşteri grubu oluşturup ücretsiz yapsalar daha iyi ama elit denilebilecek bi grup oluşturmak zor

    Bu sektör mobil iletişim.

    Uçak firması müşteri hizmetleri değil. Bu adamlar için bu hizmet zaten beleş. Çünkü adamın kendi servis sağlayıcı. Ben 20 tl lik konuşma hakkı alınca, zaten sağlaması gereken bu müşteri desteğini de bana ücretsiz sağlamayı taahhüt ediyor, ona göre tarife fiyatı belirliyor, bu durum fazladan ücret almak.

    Senin aldığın bakiyede müşteri hizmetleri ücreti bulunmuyor (20ilra bakiye alırsan müşteri hizmetleri bedava diye bişeyde duymadım açıkcası) sana zaten illa çağrı merkezini arada demiyor çağrı merkezinin verdiği tüm bilgiler sitelerinde de yazıyor detaylıca aramak istemeyen sitelerine göz atsın hepimizin interneti var az çok
    şimdi operatörün yalakası veya ortağğ diceksin bana ama bende kızıyordum eskiden ücrete ama gel görki herkes bilgi almak veya işlem yaptırmak için aramıyo sapık çok memlekette gece arıyo kapatamazsın benle konuşacaksın diyo müşteri temsilcisi kapatırsa işten atmaya kadar gidiyo olay bi nevi bunların önünede geçiliyor
    ama şu olsun isterdim haftada 1 arama bedava sonrakiler ücretli ne operatör yansın ne müşteri

    Sohbet etmek zorunda değil, orada çalışan. Özellikle avea gibi kurumsal firmalarda bu işten çıkartma sebebi olamaz, iş kanununa göre.

    Daha önce çalıştığım bir yerde, benzer bir yapılanma vardı. Ayrıca Tüketiciyi Koruma Kanunu ve Borçlar Kanununun genel hükümleri çerçevesinde, Tüketici aleyhine hizmet akdinde herhangi bir tek yanlı düzenleme yapılamaz. Dolayısıyla sözleşme kurulurken kararlaştıran durum, daha sonra tüketici aleyhine değiştirilemeyeceğinden, işbu sebeple, daha önce ücretsiz olan bir hizmet sonradan ücretli hale getirilemez.

    Avea gibi kurumlar acınacak yerler değil. Taciz eden varsa Türk Ceza Kanununa göre şikayet ederler. Diğer nokta da şurası, bu şirket zaten her yıl ekstrem ekstrem kar kazanıyor.

    Diğer nokta da şurası, benim telefon hattım çalındı, saat gece 02:00, Avea bana anında destek veriyor mu internet sitesinden? Hattı acilen kullanıma kapatmam gerekirse?

    Veya bazen tarife taahhüdünü müşteri temsilcisini arayarak yenileyebiliyorum. Ama mail atınca veya yorum yazınca yenilediklerine hiç denk gelmedim.

    Bayi aracılığıyla tarifeye geçerken tahüt verebiliyosunuz tarifeye sms kanalıylada tahüt verebiliyosunuz kayıp/çalıntı işlemlerİ online olarakta var dikkatli incelerseniz
    ve asıl konu sohbet etmek zorunda değil ama avea gibi dandik bi firma sırf kalite ödülü almak için müşteriyi sabırla dinlettiriyor müşteri şahsa küfretse bile kapatmıcan diyor bundan dolayı yazılı uyarıları bile var sırf kalite ödülü hatrına çalışanlarını ezdiriyor ve sonradan ücretsiz servise ücret koyamaz maddesine kimse katılmıyor servis benim kapatırım derse o daha kötüya ordanda gelir elde ediyolar ama asıl maksat gereksiz arama yogunlugunu kapatmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • juske J kullanıcısına yanıt
    Bayi aracılığıyla taahhüt olayı kalktı diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.