DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
83
Cevap
0
Favori
144.228
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Er
      4 Mesaj
      30 Ocak 2007 13:03:25 Konu Sahibi
      Hattınızı iptal etmek mi istiyorsunuz veya tarife değişikliğimi yaptınız ; işte ozaman yandınız demektir.Sadece yeni hat alırsanız hattınız açılır ve muhatap bulursunuz.Onun dışında kendi kendinizi yıpratmayın.Müşteri hizmetleri ile avea shoplar birbirinden kopuk ve bağımsız çalışıyor.Ne haliniz varsa görün demek istiyorlar



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      10882 Mesaj
      30 Ocak 2007 15:35:45
      Gittiğiniz bayi acaba yetkili bir bayi miydi?
      Bilgisayar ile iletişim kurabilen, sisteme dâhil bir Avea müşteri temsilcisinden yardım alabileceğinizi sanıyorum.

      Sorun nedir şimdi daha açık ifade eder misiniz?
      Tarife değiştirdiniz ve hattınız mı kapandı?
      |
      |
    • DH Yönetici
      29240 Mesaj
      30 Ocak 2007 20:05:46
      eğer hakiki bir avea bayisine yani online bilgisayar üzerinden iletişim kurabilen bir bayiye gitiyseniz böyle bir sorun olmaz.keza yapılan işlem hemen sisteme yüklenir.
      sanırım bir alt bayiden işinizi yapmaya çalıştınız ve bir kopukluk oldu
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      06 Ocak 2008 12:35:13
      ya benim telefonu da 9333 arıyorum ingilizce konuşuyor müşteri hizmetleri aradım ama o da ingilizce ne yapıcam bana yardımcı olurmusunuz?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      537 Mesaj
      06 Ocak 2008 13:31:03
      Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)
      |
      |
      _____________________________

      Süpermini Car " Uno 70s"

    • Çavuş
      80 Mesaj
      06 Ocak 2008 14:22:08
      benzer bir olay 3 ay önce benim başıma gelmişti

      arkadaşım 3aydır kontör yüklemediği ve kapanmak üzere olan 505li hattına 250 kontör yükleyip mobilöğrenci tarifesine geçirecekti. abone merkezine gittik buradaki görevli hattınız iptal olmuş ve 15milyon (fiyatı tam hatırlamıyorum) ödeyip hattı tekrar açtırmanız gerekiyor dedi.tamam dedik kabul ettik.kontörü aldık ve hat açtırma işlemi ücretinide verirken bu sefer hattın sahibi kişinin (arkadaşımın annesi) adres ve kimlik bilgilerinin eksik olduğunu ve onun içinde hat sahibinin kimlik fotokopisi v.s istediler.benim tabi bu arada tepem atmaya başlamıştı ki sadece 250 kontörü alıp çıktık.sonra benim hattımdan müşteri hizmetlerini arayıp derdimizi anlattık ve arkadaşın hattı anında 150 kontör karşılığında mobilöğrenci oldu.

      burada yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.avea bayileri çok beceriksiz.hele eski aycell bayisi olup sonradan avea bayisi olanlar daha da beceriksiz...
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      06 Ocak 2008 14:45:47
      arkadaşlar puk kodumu öğrenmek için 444 1 500ü aradım ama ilgniç şeyler dio ya yok şunu için 1i tuşlayın falan filan dio puk kodunu öğrenmek için kaça basmam lazım servis ayarlarını almak için 6 falan dio yardım lütfen yaa:(:(
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      296 Mesaj
      06 Ocak 2008 15:25:26
      ben bu kadar dandik bir müşteri hizmeti görmedik, kaç yıldır kullandığım avea hattımı faturalı hepsibire geçirmek için bayiye gittim, 5 lira verip işlemi yaptım belgeyi filanda onlayladılar bir hafta içinde geçecek dediler, 2,5 hafta oldu hiçbişey olmadı ve ben hattım faturalıya geçecek diye kontor yuklemeden bekliyorum. 500 aradım o da tam bir kontor tuzagı, 0 a basarsanız operatore baglanırsınız demiyo, menulerde dolastırıyo. nise 0 a basıp musteri hizmetlerinden bir bayana durumu ilettim, o da merkeze faks gelmediğini söyledi, ben de o zamna bayiyi şikayet etmek istiyorum dedim, tamam önce onlarla iletişime geçin sonra şikayet edin dedi. ben de hayır direk şikayet etmek istiyorum dedim, kadın (burası çok komik) belki evrağınız eksiktir ya da iletişim numarası (koparan nokta ) vermemiş olabilirsiniz dedi. len geri zekalı hattımı değiştiriyorum numaram olmadan işlem yapmam mümkün mü dedim .(tabi gerizekalı demeden) kadın hımm anlıyorum dedi, işelem alıyoru mo zaman dedi, bakalım nolacak. bir süre de böyle bekleriz.

      hattı kapatıp turkcelle geçmeyi düşünüyorum ama turkcell de düşman gibi, böyle berbat ve kazık tarifeler mi olur yav ama kesin olan şey avea gözümden düştü, her ne kadar güzel tarifeleri olsa da.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      8238 Mesaj
      06 Ocak 2008 15:42:35
      ben kontörlü hattı açtırmak için 4 gün uğraştım teknosa kampanyasından telefon alana bedava hat veriyorlardı mobil öğrenci..bekle bekle açılmıyor..kaç kere aradım mh yi Allah bilir..en sonunda beyoğlundaki ana merkeze gittim haşin bir şekilde derdimi anlattım 10-15 dk da açtılar birde özür mesajı geldi..kimse işini doğru düzgün yapmıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      14 Ocak 2008 23:13:53
      Benim cebimi bi tarihte arayan birisini nasıl öğrenebilirim? Arayan numaralardan silinmiş numara. O yüzden ulaşamıyorum. YARDIM LÜTFEN....
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      537 Mesaj
      14 Ocak 2008 23:17:11
      Operatörünü ara öğren derim..Tabi eğer mümkünse
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Süpermini Car " Uno 70s"

    • Yarbay
      4389 Mesaj
      28 Ocak 2008 02:35:18
      Müşteri hizmetlerini yerden yere vurmuşsunuz.
      Öncelikle şunu belirteyim avea ile tek bağlantım 2 tane hattımın olması. Yani telefoncu bayii filan değilim.
      Benim ne zaman müşteri hizmetleri yardımıyla yapılacak bir sorunum olsa 500 ü arıyorum 0 a basıp operatöre bağlanıyorum derdimi anlatıyorum %90 sorunum hallolmuş oluyor. Siz neler yazmışsınız öyle yaa

      -puk kodunumu öğrencen bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
      -hattın blokemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
      -menüler ingilizcemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini

      Bu kadar kolay ya
      Ayrıca ABONE MERKEZİ ile TEPESİNDE AVEA TABELASI OLAN KIYTIRIK TELEFONCULARI
      BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYIN
      |
      |
      _____________________________

      UCUZA TRAFİK SİGORTASI/KASKO BULMANIZ MÜMKÜN -- BİZE SORMADAN TRAFİK SİGORTANIZI YAPTIRMAYIN
      PM GÖNDERMENİZ YETERLİDİR
    • Yüzbaşı
      276 Mesaj
      31 Ocak 2008 03:53:17
      vallahi allah var bende mh den memnunum. hatta arkadasın dedıgı gb 500 u arıyorum ,0 a bıle basmadan dırek musterı hısmetlerı yetkılısı baglanıyor eee nede olsa elit müşteri grubuna sokmuslar beni nasıl oluyorsa
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3541 Mesaj
      31 Ocak 2008 05:25:17
      Yaklaşık 3-4 günde bir işim düşüyor, sürekli arıyorum. Bazen forumda arkadaşların kafalarına takılan konularıda sorup bilgilerimi teyitliyorum, hemde temsilci bilmiyorsa sorup öğreniyor :) 2 kontöre herşeyi sorabilmek süper. Bu arada müşteri hizmetleri binası Erzincan'a taşınmış 1-2 ay önce ve ciddi anlamda eskiye göre iyi gelişmeler var. Müşteriye daha çok değer vermeye başlamışlar, kıytırıktan birşey uydurup talep olarak kaydettiriyorum, ilgilenip ertesi gün ciddi yardımcı olarak geri dönüyorlar.

      Vodafone hat aldım bikaç gün önce, müşteri hizmetlerini aradım birşey sorayım diye, kontörler deli gibi gitmiş. Rahat rahat arattırmayacaklar da müşteri hizmetlerini. Avea'nın gözünü seveyim.
      |
      |
      _____________________________


      DH Vodafone Smart Pro 7 Kullanıcıları

      DH müdavimi.
    • Çavuş
      66 Mesaj
      13 Şubat 2008 22:59:48
      benimde bi sorunum var 150 kontör yükledim bana 10 dk si 2 konyör olmuştur diye mesaj geldi.Ben 15 dk konuştum 55 kontör gitti lütfen bi yardım
      |
      |
      _____________________________

      Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz...
    • Yüzbaşı
      828 Mesaj
      14 Şubat 2008 00:18:21
      eğer konuştuğun kişi mobilöğrencili değilse normaldir...
      |
      |
      _____________________________

      utku
    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      19 Ekim 2008 19:28:55
      Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      15001 Mesaj
      19 Ekim 2008 22:11:11
      quote:

      Orjinalden alıntı: ManiacFear

      Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?

      sim servisinden mi yaptın
      9333 arayarak yüklemeyi denesen
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7317 Mesaj
      19 Ekim 2008 22:51:20
      valla ben hattımı önce faturalıya çevirdim 2 gün içinde oldu sonra tekrar kontörlüye döndüm yine hemen çevirdiler 2 gün sürdü fakat vodafone kullanırken hattımı kontörlüye çeviremedim 3 ay falan geçti bana dedikleri şu yok efendim sizin kullandığınız çok uygun tarifede falanda filanda bende en sonunda kapattım kurtuldum
      |
      |
      _____________________________

      Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin...



      mustafavmms
    • Binbaşı
      1870 Mesaj
      20 Ekim 2008 00:11:33
      ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic
      |
      |
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.