DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Avea kontörlü hat dökümanı.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
18
Cevap
0
Favori
64.037
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Avea kontörlü hat dökümanı.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2223 Mesaj
      29 Eylül 2009 21:23:35 Konu Sahibi
      Arkadaşlar avea kontörlü hattın geçmişte ki konuşmalarını,mesajlarını falan çıkarttırabiliyor muyuz?

      Şöyle bir yazı buldum,doğru mudur acaba?






      "Mahkemeden alıncak kararla telekominikasyon iletişim başkanlığına yazı yazılıyor.. bu yazıda birçok şey istemek mümkün.. telefon görüşmelerinin içeriği, telefon numarasıyla kimler aranmış kimler aramış, kısa mesajların içeriği, kimler göndermiş, kime gönderilmiş vs.. ama sadece bildiğim kadarı ile geçmişe yönelik sms içeriği istenemez.. geçmişe yönelik telefon konuşma içeriği de istenemez.. kim aramış kimler aranmış buna ulaşmak saati ve dakikasıyla mümkün ama (geçmişe yönelik) "



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dunham -- 29 Eylül 2009; 21:32:44 >



      |
      |
      _____________________________

      love comes again,rahat olun..
    • 29 Eylül 2009 21:37:14
      Online menüde mümkün ama ücretli.. Detaylar avea sitede mevcut



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Yarbay
      2223 Mesaj
      29 Eylül 2009 21:41:19 Konu Sahibi
      Teşekkür ederim hocam.Bu mesajların içeriğini falan görebiliyor muyuz peki?
      |
      |
      _____________________________

      love comes again,rahat olun..
    • 29 Eylül 2009 21:50:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dunham
      Teşekkür ederim hocam.Bu mesajların içeriğini falan görebiliyor muyuz peki?

      Evet hangi numaraya hangi gün ve hangi saatte mesaj gönderilmiş, görmek mümkün. Hatta internet veri harcamasını bile saati saatine gösteriyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Yarbay
      2223 Mesaj
      29 Eylül 2009 21:51:27 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: SeTha



      Alıntıları Göster


      Evet hangi numaraya hangi gün ve hangi saatte mesaj gönderilmiş, görmek mümkün. Hatta internet veri harcamasını bile saati saatine gösteriyor

      Hocam demek istediğim o değil.Örneğin bir numara mesaj atıyoruz,"Ahmet naber?" gibi.Bunu o dökümanda görmek mümkünmüdür acaba?
      |
      |
      _____________________________

      love comes again,rahat olun..
    • Yarbay
      3080 Mesaj
      30 Eylül 2009 11:41:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dunham



      Alıntıları Göster


      Hocam demek istediğim o değil.Örneğin bir numara mesaj atıyoruz,"Ahmet naber?" gibi.Bunu o dökümanda görmek mümkünmüdür acaba?


      yok mesajın içinde ne yazdığı gözükmez, sadece kime kaçta atılmış o gözüküra
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2223 Mesaj
      30 Eylül 2009 12:47:44 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: syruse



      Alıntıları Göster



      yok mesajın içinde ne yazdığı gözükmez, sadece kime kaçta atılmış o gözüküra

      OoOOOOooOoo hacı desene o zaman yırttık. Daha yaşıyacağızzzz ooo

      Sağol cevapladığın için,çok teşekkür ederim.
      |
      |
      _____________________________

      love comes again,rahat olun..
    • Er
      2 Mesaj
      03 Ekim 2009 15:38:40
      arkadaşlar kullandığım avea hat benim üzerime değildi,online işlemlerden benden başkası bakamaz dökümana ama avea bayinden hat sahibinin döküman öğrenme şansı var mı,olduğunu pek sanmıyorum ama benim buna engel olma ihtimalim varmı?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2133 Mesaj
      03 Ekim 2009 15:52:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: mmellss

      arkadaşlar kullandığım avea hat benim üzerime değildi,online işlemlerden benden başkası bakamaz dökümana ama avea bayinden hat sahibinin döküman öğrenme şansı var mı,olduğunu pek sanmıyorum ama benim buna engel olma ihtimalim varmı?


      eğer 18 yaşından büyüksen sim kartını abone olduğunun operatörün herhangi bir bayisine giderek teli kendi adına alabilirsin.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      03 Ekim 2009 21:02:43
      teşekkürler MpDelisi ama hat sahibi olmadan hattı üzerimize alabilmek için galiba 2006dan önceki bir hat olması gerekiyormuş aksi halde sahibininde gelmesi gerekiyormuş:(
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      407 Mesaj
      04 Şubat 2011 17:13:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: syruse



      Alıntıları Göster



      yok mesajın içinde ne yazdığı gözükmez, sadece kime kaçta atılmış o gözüküra

      Hacı Abim Sitede Oyle Birşey Bulamadım Link Atsan Bi
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2045 Mesaj
      04 Şubat 2011 20:11:32
      Şu an 2006 dan önce açılmış bir hattı üzerime alabilir miyim? Onun tarihi geçti değil mi?
      |
      |
      _____________________________

      UPS kargo ile çalışan satıcılardan alışveriş yapmıyorum
    • Çavuş
      48 Mesaj
      10 Ocak 2013 10:59:43
      Avea online islemlerde nereden goruyorux ayrintili bilgiyi goremedim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


      ACER ASPİRE V3-571G

      Intel® Core™ i7,2.4 GHz,8 GB DDR3,1 TB,NVIDIA GT640M 2 GB



      SAMSUNG GALAXY S III
    • Er
      2 Mesaj
      28 Şubat 2015 20:03:32
      Arkadaslar bu doküman cikarma isinde whatsapp msjlarida dahil oluyo mu. Yoksa sadcee telefn msji ve aramalrmi cikiyo.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      15410 Mesaj
      28 Şubat 2015 20:35:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: nlnbrnc

      Arkadaslar bu doküman cikarma isinde whatsapp msjlarida dahil oluyo mu. Yoksa sadcee telefn msji ve aramalrmi cikiyo.

      whatsapp internet kullandığı için içerik göremezsin mesajların içeriğinide sadece sms gönderdiği aradığı ve arandığı numaraları gösteriyor
      _____________________________

    • Yarbay
      2223 Mesaj
      01 Mart 2015 00:58:51 Konu Sahibi
      Oğlum uplamayın şu konuyu eski anılarım depreşti.

      Ahh Buse ahh.
      |
      |
      _____________________________

      love comes again,rahat olun..
    • Er
      2 Mesaj
      01 Mart 2015 19:44:57

      Tskkurler. Whatsappdan kim yazmış kacta yazmış bu bile gorunmuyo kesnlikle dimi. Internet oldugu icin.
      |
      |
      krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      15410 Mesaj
      01 Mart 2015 19:51:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: nlnbrnc

      Tskkurler. Whatsappdan kim yazmış kacta yazmış bu bile gorunmuyo kesnlikle dimi. Internet oldugu icin.

      maalesef ama android telefonda o telefona kurulu programla görebiliyorsun adını unuttum ama
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
modasor
SEO
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,610
1.2.160

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.